صفآرایی ۵۲ شرکت کارور برای بهینهسازی مصرف گاز
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، با اعلام صدور اعتبارنامه موقت برای ۵۲ شرکت متقاضی کاروری گاز، این اقدام را سرآغاز فصلی نو در «بهینهسازی مصرف گاز» دانست.سومین نشست پیگیری برنامههای بهینهسازی مصرف گاز طبیعی با حضور سعید توکلی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و جمعی از مدیران ستادی و شرکتهای گاز استانی بهصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.در این نشست اقدامهای صورتگرفته از سوی شرکتهای تابع در یک هفته اخیر بهمنظور مدیریت و کاهش مصرف گاز مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش اقتصادسرآمد، توکلی در این نشست با تأکید بر اهمیت استمرار و اثربخشی برنامههای بهینهسازی و پیگیری مستمر این پروژهها، گفت: اقدامهای قابل توجه شرکتهای تابع در بخشهایی همچون بهینهسازی موتورخانهها، تعویض بخاریهای پرمصرف و کاهش مصرف در بخش گلخانهها، مرغداریها و سایر مراکز پرمصرف، نقش مؤثری در کنترل مصرف گاز و مدیریت بهینه منابع انرژی در کشور دارد.
معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به همکاری نزدیک با بخش خصوصی و شرکتهای کارور در زمینه مدیریت مصرف افزود: با اجرایی شدن برنامههای بهینهسازی و ارتقای سطح خدمات، تاکنون ۵۲ شرکت متقاضی موفق به کسب اعتبار موقت فعالیت کارور در زمینه بهبود و اصلاح مصرف گاز طبیعی شدهاند.
توکلی تجربهها، چالشها و دستاوردهای اجرای این برنامهها را در استانهای مختلف ارزشمند دانست و تصریح کرد: استمرار این نشستها و تبادل تجربهها، گامی مؤثر برای تحقق اهداف تعیینشده و پایداری شبکه گاز کشور است.
وی با قدردانی از تلاشهای همکاران ستادی و استانی، بر اهمیت تداوم این اقدامها و نقشآفرینی رسانهها در اطلاعرسانی، آموزش و فرهنگسازی مصرف بهینه انرژی در سطح جامعه تأکید کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، توکلی در این نشست با تأکید بر اهمیت استمرار و اثربخشی برنامههای بهینهسازی و پیگیری مستمر این پروژهها، گفت: اقدامهای قابل توجه شرکتهای تابع در بخشهایی همچون بهینهسازی موتورخانهها، تعویض بخاریهای پرمصرف و کاهش مصرف در بخش گلخانهها، مرغداریها و سایر مراکز پرمصرف، نقش مؤثری در کنترل مصرف گاز و مدیریت بهینه منابع انرژی در کشور دارد.
معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به همکاری نزدیک با بخش خصوصی و شرکتهای کارور در زمینه مدیریت مصرف افزود: با اجرایی شدن برنامههای بهینهسازی و ارتقای سطح خدمات، تاکنون ۵۲ شرکت متقاضی موفق به کسب اعتبار موقت فعالیت کارور در زمینه بهبود و اصلاح مصرف گاز طبیعی شدهاند.
توکلی تجربهها، چالشها و دستاوردهای اجرای این برنامهها را در استانهای مختلف ارزشمند دانست و تصریح کرد: استمرار این نشستها و تبادل تجربهها، گامی مؤثر برای تحقق اهداف تعیینشده و پایداری شبکه گاز کشور است.
وی با قدردانی از تلاشهای همکاران ستادی و استانی، بر اهمیت تداوم این اقدامها و نقشآفرینی رسانهها در اطلاعرسانی، آموزش و فرهنگسازی مصرف بهینه انرژی در سطح جامعه تأکید کرد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



