مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد:

راه اندازی مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی در بندر شهید رجایی


    مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی در بندر شهید رجایی به عنوان نخستین مرکز وابسته به دانشگاه آزاد مستقر در صنایع غرب استان راه اندازی شد.
به گزارش اقتصاد سرآمد، اله مراد عفیفی پور در امراسم  راه اندازی مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی، افزود: در مجتمع بندری شهید رجایی بیش از ۱۲هزار نفر مشغول بکار هستند که به دلیل شرایط سخت و پراسترس کاری، نیازمند بهره مندی از خدمات مشاوره هستند.
وی خاطرنشان کرد: تفاهم و توافقی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس صورت گرفت تا با تامین فضای فیزیکی لازم در مرکز آموزش بندر توسط اداره کل بنادر، کارشناسان و متخصصان روان شناسی دانشگاه آزاد دو روز در هفته برای ارایه خدمات در مرکز حضور یابند.  
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: در وهله اول ساکنین شهرک های مسکونی شهید رجایی و باهنر و همچنین کارکنان شاغل در مجتمع بندری می توانند از خدمات این مرکز بهره مند شوند. 
عفیفی پور ابراز امیدواری کرد: در مراحل بعدی نیز تلاش می شود تا زمینه لازم برای ارایه خدمات برای سایر اعضای جامعه بزرگ دریایی و بندری مرکز استان فراهم شود.
مهدی باقری؛ رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس نیز در این مراسم از جمله رسالت های این دانشگاه را برقراری ارتباط با جامعه و مراکز صنعتی و اقتصادی دانست و گفت: دانشگاه آزاد در حال شاخه زدن در جامعه است و مردم باید خدمات این مجموعه را به شکل ملموس تری لمس کنند.
وی اضافه کرد: مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی بندر شهید رجایی نخستین مرکز راه اندازی شده در صنایع غرب بندرعباس و دومین واحد در مرکز استان پس از مرکز شهر بندرعباس است.
 راه اندازی مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی در بندر شهید رجایی
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه