افتتاح مدرسه چهار کلاسه روستای لرد منطقه شاهرود

طی مراسمی با حضور مسئولین استانی،شهرستانی،منطقه ای و محلی مدرسه چهار کلاسه روستای لرد منطقه شاهرود با زیربنای 968 متر مربع  افتتاح گردید.
به گزارش اقتصاد سرآمد، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل ، در این مراسم مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل با تبریک دهه فجر از افتتاح و بهره برداری تعداد 10 پروژه اداره کل نوسازی استان در سطح شهرستان خلخال خبر داد و افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر3 میلیارد و 300میلیون تومان  در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.
مهندس دولت لطفی در ادامه سخنان خود تعداد پروژه های نیمه تمام سطح شهرستان را 16 مورد عنوان نمود و اظهار داشت: این تعداد پروژه با  مجموع اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 193 میلیون تومان در حال اجرا می باشد که در سال آتی تمامی این پروژه به بهره برداری کامل خواهد رسید.
مهندس لطفی گفت: عملیات افتتاح مدرسه چهار کلاسه روستای لرد منطقه شاهرود که امروز شاهد افتتاح آن هستیم، با اعتباری بالغ بر850 میلیون تومان و با زیر بنای968 متر مربع در اختیار دانش آموزان روستای لرد قرار گرفت.
وی در پایان سخنان خویش به جهت کمبود فضاهای آموزشی در این روستا و شمار زیاد دانش آموزان جهت ساخت یک مدرسه جدید قول مساعد داد.
در ادامه این مراسم فریدون بابایی فرماندار شهرستان خلخال نیز با توجه مشکلات فضاهای آموزشی در این روستا، افتتاح این مدرسه را در مرتفع نمودن این مشکلات بسیار تاثیرگذار خواند و ابراز امیدواری نمود تا در سال های آتی نیز شاهد ساخت پروژه های دیگری در سطح این روستا باشیم.
در پایان این مراسم که مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان،معاونین تربیت بدنی و سلامت و نیروی انسانی استان و سایر مسئولین شهرستانی،منطقه ای و محلی نیز حضور داشتند،دانش آموزان دبستان شریعتی لرد با اجرای زیبای گروه سرود توانمندی های خود را به عرصه نمایش گذاشتند.
 افتتاح مدرسه چهار کلاسه روستای لرد منطقه شاهرود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه