مدیر عامل شرکت گاز ایلام:

۹۹ درصد جمعیت روستایی استان ایلام از شبکه گازرسانی برخوردار هستند

ایلام - حسن بیگی خبرنگار اقتصادسرآمد- مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به برخورداری ۵۸۷ روستای این استان از شبکه گازرسانی، گفت: در حال حاضر ۹۹ درصد جمعیت روستایی این استان از شبکه گازرسانی برخوردار هستند.
"به گزار ش اقتصادسرآمد، محمود کشاورز مدیر عامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه استان ایلام دارای ۶۳۷ روستا است، اظهار کرد: ۵۰ روستای این استان به دلیل شرایط خاص از جمله صعب‌العبور بودن، خالی از سکنه بودن، جمعیت ساکن کمتر از پنج خانوار و غیره، از لحاظ سرانه کشوری مصوب، برای گازرسانی فاقد توجیه و قابلیت گازرسانی هستند.
مدیر عامل شرکت گاز ایلام با اشاره به اینکه استان ایلام در ردیف استان‌های سبز کشور از لحاظ توسعه گازرسانی قرار گرفته است، گفت: گازرسانی به مناطق محروم از مؤلفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: روند اجرایی پروژه‌های گازرسانی به مناطق کمتر توسعه‌یافته و سخت گذر استان در سال گذشته بسته شد.
کشاورز مدیر عامل شرکت گاز ایلام بیان کرد: تعداد مشترکان گاز استان از شروع گازرسانی به مناطق شهری و روستایی تاکنون ۲۱۵ هزار و ۹۹۸ مشترک است.
مدیر عامل شرکت گاز ایلام گفت: تاکنون پنج هزار و ۹۶۵ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع گاز در اقصی‌نقاط استان اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: تاکنون، بیش از ۱۲۶ هزارو ۷۴۵ انشعاب علمک در نقاط شهری و روستایی استان نصب شده‌است.
کشاورز بیان کرد: در حال حاضر۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر به یک هزار و ۳۸۹ واحد تولیدی و صنعتی در استان نیز گازرسانی می‌شود، خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۱۲ شهرک صنعتی و ۲۴ جایگاه CNG در استان نیز در استان انجام می‌شود.بر اساس اعلام شرکت گاز استان ایلام ۱۰۰ درصد مناطق شهری این استان از نعمت گاز برخوردار هستند.
۹۹ درصد جمعیت روستایی استان ایلام از شبکه گازرسانی برخوردار هستند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه