تاکید استاندار هرمزگان بر تسریع طرح‌های عمرانی جزیزه هرمز

اولویت کاری مدیران رفع موانع طرح‌های اجرایی جزیره هرمز باشد


 استاندار هرمزگان بر تسریع و پیشرفت طرح های عمرانی جزیره هرمز تاکید کرد و گفت: اولویت کاری مدیران در سال‌جاری رفع مسائل نرم افزاری و سخت افزاری طرح‌های در دست اجرای این جزیره باشد.
به گزارش اقتصادسرآمد، مهدی دوستی در نشست بررسی مسائل و مشکلات طرح های جزیره هرمز که با حضور معاون عمرانی، مدیرکل دفتر فنی و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت نظارت مستمر بر روند اجرای طرح ها، افزود: نباید مسائل نرم افزاری و سخت افزاری قابل حل پیشرفت طرح ها را به تعویق انداخت و لازم است مدیران نظارت مستمری بر روند اجرایی داشته باشند.
وی بیان کرد: در ادامه اقدامات شهری در جزیره هرمز، برنامه های طرح هادی و بازآفرینی شهری که افزایش زیرساخت‌های جدید تفریحی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی را در پی دارد، طبق زمانبندی انجام می شود.
نماینده عالی دولت در هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های تعریف شده برای توسعه طرح‌های دریامحور اظهار کرد: پایش پیشرفت طرح های آغاز شده در هرمز به ویژه توسعه بندر، نیروگاه‌ برق، افزایش ظرفیت آب آشامیدنی‌ و پروژه های مسکن ملی اهمیت بسیاری دارد چرا که تکمیل زیرساخت‌ها زمینه تعریف اقدامات جدید در جزیره را فراهم می کند.جزیره هرمز که تنگه هرمز برگرفته از نام این جزیره است، دلیرمردان بزرگی در طول تاریخ تاکنون پرورانده و شهدای زیادی در راه حفظ کیان این منطقه تقدیم شده و اکنون به سمت یک جزیره درحال توسعه با محوریت گردشگری پیش می‌رود.
هرمز در میان زمین شناسان به بهشت زمین‌ شناسی مشهور است، جزیره‌ای بیضی‌ شکل و گنبدی نمکی در خلیج‌فارس به مساحت ۴۲ کیلومترمربع و در ۱۶ کیلومتری بندرعباس است.
این جزیره زیبا با حدود هفت هزار نفر جمعیت همواره در طول تاریخ به علت موقعیت استراتژیک دارای اهمیت راهبردی و بازرگانی بوده و هر سال در ایام سفرهای نوروزی پذیرای خیل عظیمی از گردشگران و مسافران از سراسر کشور است.
 اولویت کاری مدیران  رفع موانع طرح‌های اجرایی جزیره هرمز باشد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه