36 درصد جمعیت کرمانشاه  تحت پوشش  بیمه تامین اجتماعی هستند



کرمانشاه-کبودی-خبرنگاراقتصادسرآمد : مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در سطح استان 20 هزار بیمار مزمن داریم که تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و داروی رایگان دریافت می کنند.
میثم حجتی پور به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار شد، اظهارکرد: از سال گذشته بیمارستان های خصوصی کرمانشاه به  دلیل مطالباتی که از بیمه تامین اجتماعی داشتند، به لغو قراردادهایشان با این سازمان بیمه گر اقدام کردند، لذا از مدت ها پیش پیگیری هایی را برای از سرگیری این قراردادها و رفع مشکلات بیماران تحت پوشش آغاز کردیم.
وی بابیان اینکه منابع مالی لازم برای پرداخت این مطالبات تامین شده، اعلام کرد: طی روزهای آینده با پرداخت مطالبات این بیمارستان ها، دوباره با آنها قرارداد خواهیم بست تا به بیماران تحت پوشش تامین اجتماعی ارائه خدمات دهند.
وی تصریح کرد: مطالبات داروخانه های طرف قرارداد را نیز به روز پرداخت می کنیم، بگونه ای که نسبت به سایر بیمه ها در پرداخت این مطالبات جلوتر هستیم. وی بابیان اینکه درحال حاضر 36 درصد از جمعیت استان یعنی 750 هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، عنون کرد: هرچند سال گذشته در یک مقطع کوتاه به واسطه جهش قیمت ها با کمبود دارو و تجهیزات پزشکی مواجه شدیم، اما با دقت سازمان و پیگیری هایی که در استان داشتیم اجازه ندادیم بیمه شده های ما بویژه در حوزه بستری مشکل چندانی پیدا کنند.
36 درصد جمعیت کرمانشاه  تحت پوشش  بیمه تامین اجتماعی هستند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه