جابه‌جا یی بیش از ۱۳۰ هزار زائر اربعین طی یک هفته با مسیرهای ریلی

معاون مسافری راه‌آهن گفت: در ایام اربعین ‌۹۴ هزار و ۱۸۶ زائر در مسیر رفت و ۳۵ هزار و ۹۷۷ زائر را در مسیر برگشت توسط قطارهای اربعین جابه‌جا شدند و جمعاً تا تاریخ مذکور ۱۳۰ هزار و ۱۶۳ زائر از طریق قطار سفر زیارتی خود را انجام دادند.
میرحسن موسوی در تشریح آخرین وضعیت اعزام زوار از طریق قطار اظهار داشت: از ابتدای طرح اربعین ۹۸ (۱۵ مهر ماه) تا ساعت پایانی روز ۲۱ مهرماه، جمعاً ۳۴۳ رام قطار برنامه‌‌‌ای و فوق‌العاده برای جابه‌جایی زائران اعزام شد.
وی ادامه داد: در این ایام ‌۹۴ هزار و ۱۸۶ زائر در مسیر رفت و ۳۵ هزار و ۹۷۷ زائر را در مسیر برگشت توسط قطارهای اربعین جابه‌جا شدند و جمعاً تا تاریخ مذکور ۱۳۰ هزار و ۱۶۳ زائر از طریق قطار سفر زیارتی خود را انجام دادند.
معاون مسافری راه‌آهن با بیان اینکه در مسیر تهران - خرمشهر - تهران ۲۹ رام قطار در تاریخ مذکور اعزام شد و ‌۹۲۹۸ زائر جابه‌جا شدند. افزود: در مسیر مشهد-اهواز-مشهد در این مدت ۲۶ رام قطار اعزام شد و ۲۳ هزار و ۷۶۲ زائر جابه‌جا شدند.
موسوی افزود: در مسیر تهران-‌اهواز‌-‌تهران از ۱۵ مهر تا ۲۱ مهرماه ۲۸ رام قطار اعزام شد و ۶۱۴۱ زائر جابه‌جا شدند. در مسیر همدان‌-‌مشهد و بالعکس نیز ۱۴ رام قطار اعزام شد و ۱۱ هزار و ۶۸۶ زائر جابه‌جا شدند.وی گفت: در همین مدت در مسیر کرمانشاه-مشهد-کرمانشاه ۲۴ رام قطار اعزام شد و ۲۰ هزار و ۹۷۴ زائر جابجا شدند. در مسیر اهواز-خرمشهر-اهواز نیز ۳۶ رام قطار اعزام شد و ۴۱۴۹ زائر جابه‌جا شدند.
معاون مسافری راه‌آهن ادامه داد: در مسیر خرمشهر-شلمچه-خرمشهر ۱۲۲ رام قطار اعزام شد و ۳۴ هزار و ۱۰۵ زائر جابه‌جا شدند.به گفته موسوی طی همین مدت در مسیر تهران-کرمانشاه-تهران ۵۵ رام قطار اعزام شد و ۱۵ هزار و ۹۵۳ زائر جابه‌جا شدند.
معاون مسافری راه‌آهن گفت: در مسیر اصفهان-کرمانشاه- اصفهان ۶ رام قطار اعزام شد و ۸۷۹ زائر جابه‌جا شدند.
 جابه‌جا یی بیش از ۱۳۰ هزار زائر اربعین طی یک هفته  با مسیرهای ریلی
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه