آمریکا منتظر انتقام باشد

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با صدور بیانیه‌ای آورده است: آمریکای جنایتکار با اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه خود در شهادت سردار سلیمانی، باید منتظر انتقامی سخت باشد.
به گزارش اقتصادسرآمد، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش در بغداد به دستور ترامپ رئیس جمهور آمریکا بیانیه‌ای صادر و تاکید کردند که آمریکای جنایتکار با این اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه باید منتظر انتقامی سخت باشد.
متن این بیانیه بدین شرح است:کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جنایت تروریستی و ضد بشری آمریکا و به شهادت رساندن سردار مبارزه با تروریسم را به شدت محکوم نموده و شهادت مجاهد خستگی ناپذیر سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را به جهان اسلام، محور مقاومت و ملت شریف ایران تبریک عرض می‌کند و فقدان یار و یاور همیشگی رهبر معظم انقلاب و خادم ملت‌های مستضعف را تسلیت می‌گوید.
آمریکای جنایتکار با این اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه باید منتظر انتقامی سخت باشد و قطعاً شجره طیبه حاج قاسم سلیمانی آنقدر ثمر داده که میلیون‌ها جوان مؤمن و انقلابی در جهان اسلام منتقم او خواهند بود و منتظر اقدام جمهوری اسلامی نخواهند ماند.
آمریکا، صهیونیسم و استکبار جهانی بداند که حاج قاسم سلیمانی، میلیون‌ها قاسم دیگر را پرورانده که آنها در جهان اسلام پرچم فروپاشی آمریکا و تروریسم را به دوش خواهند کشید.
دشمنان، معاندین و قدرت‌های سلطه‌گری مثل آمریکا بدانند که شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب وحدت و انسجام داخلی محور مقاومت و ترس و وحشت دائمی آمریکایی‌ها در منطقه خواهد شد.
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بررسی‌های دقیق تحولات، راهکارها و باید و نبایدهای خود را هماهنگ با شورای عالی امنیت ملی تقدیم خواهد کرد تا با هماهنگی کامل آمریکا را در دستیابی به اهداف شوم خود با ناکامی روبرو کند.
روابط عمومی انجمن کلیمیان تهران شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب، نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تمامی هموطنان و مظلومان جهان تبریک و تسلیت گفت.
روابط عمومی انجمن کلیمیان تهران با صدور بیانیه‌ای شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب، نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تمامی هموطنان و مظلومان جهان تبریک و تسلیت گفت.
در این بیانیه آمده است:بی‌شک، دولت مردان خبیث آمریکا که با این عمل ددمنشانه، خط بطلانی بر حیات پرشرارت خود رقم زدند، به زودی قصاص خون پاک این سرباز رشید و سرافراز این مرز و بوم را پرداخت خواهند کرد اما پیش از آن، به طور قطع مشاهده خواهند نمود که ایران عزیز، مملو از سلیمانی‌ها است که با نیروی ایمان و مجاهدت، بساط ظلمِ شیطان بزرگ را از روی زمین محو خواهند کرد.
رئیس فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس گفت: جامعه اهل سنت همانند ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان، عزادار از دست دادن حاج قاسم سلیمانی هستند.
علی کرد رئیس فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به مقام معظم رهبری، خانواده ایشان، ملت ایران و مردم سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: سردار حاج قاسم سلیمانی فردی انقلابی، مومن، متعهد و از یادگاران 8 سال دفاع مقدس بود، ایشان برای همه اقشار ایران اعم ترک، لر، فارس، بلوچ، ترکمن و... دوست داشتنی بود و بالاتر از جناح‌های سیاسی مشغول خدمت به ملت ایران بودند.
نماینده مردم خاش، میرجاوه و تفتان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایشان الگویی بزرگ برای ملت ایران بود زیرا داغ و سوز ملت‌های ستمدیده دنیا در دلش بود. ایشان فرماندهی سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران را برعهده داشتند و به حق در آرامش، وحدت و امنیت پایدار کشور و نزدیکی و اتحاد همه نیروهای مسلح نقش موثری داشتند و در عملیات‌های آن سوی مرزها ماموریت‌های مجاهدانه ای را در دفاع از حرمین انجام دادند.
وی افزود: سردار سلیمانی هم مدافع حرم بود و هم به فکر آزادی خواهان و مردم مظلوم سوریه، لبنان و عراق بود. ایشان یکی از مجاهدانی بود که افکار و اعمال بی‌رحمانه داعش را به زباله دان تاریخ انداخت. سردار سلیمانی دوستدارِ مسلمانان، انقلابیون و ملت ایران بود و دشمن سرسخت صهیونیست و آمریکای خیانتکار بود.
کُرد با بیان اینکه جنایت‌کاران، افراد ضد بشر و تروریست‌های دنیا تحمل وجود حاج قاسم سلیمانی را نداشتند، ادامه داد: یکی از آرزوهای هر فرد مسلمان، عروج روحش در قالب شهادت است، بنابراین باید اجر معنوی و آخرین روز عمر حاج قاسم سلیمانی با شهادت به پایان می‌رسید که همین گونه نیز شد.
رئیس فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: اگر چه مردم مسلمان، آزادگان، آزادی‌خواهان، مستضعفان، مظلومان و ملت بزرگ ایران در این حادثه تروریستی گنجینه بزرگ معنوی، فکری، دانش و معلومات نظامی را از دست دادند، اما بنا بر وعده خدا، هنگامی که پرچمی از دست مسلمان مجاهد می‌افتد، قطعا به دست مجاهد دیگری این پرچم افراشته ‌می‌شود و از صدر اسلام نیز همین گونه بود.
وی افزود: دشمنان اسلام و ملت ایران بدانند که بهشتی‌ها، رجایی‌ها، باهنر ها و شهید میرحسینی‌ها را از دست داده‌ایم اما پرچم پرافتخار اسلام، مجهادت و دشمنی با آمریکای جنایتکار را از دست نداده‌ایم، بلکه هر چه شهید بدهیم، خون شهدا ما را خروشان‌تر می‌کند و احساس مسئولیت بیشتری را برای ملت ایران ایجاد خواهد کرد.
آمریکا منتظر انتقام باشد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه