پرداخت 85 فقره تسهیلات مسکن روستایی در روستای محمدآباد آران و بید گل

اصفهان-کربلایی- خبرنگاراقتصادسرآمد :  مدیرکل در بنیادمسکن شهرستان آران و بیدگل  گفت :  درروستای محمدآباد 85 فقره تسهیلات مسکن روستایی به ارزش 9میلیارد ریال پرداخت شده است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان،
جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای محمد آباد کویرات با حضور مهندس خانی-مدیرکل بنیاد مسکن استان در محل سالن جلسات بنیادمسکن شهرستان آران و بیدگل تشکیل گردید.
در این جلسه که با حضور مهندس کریمی-معاون عمران روستایی و مهندس محمدی-مدیر امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن استان اصفهان، مهندس قدرتیان-مدیر بنیاد مسکن شهرستان، رئیس شورای اسلامی و دهیار روستا برگزار شد، درپایان پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مربوطه، با اهدای لوحی از زحمات و خدمات مهندس قدرتیان در روستای محمدآباد کویرات تقدیر بعمل آمد.
مهندس قدرتیان اظهار داشت: در روستای محمدآباد تعداد 590 جلد و برگ سند مالکیت صادر و تحویل شده و همچنین تعداد 85 فقره تسهیلات مسکن روستایی به ارزش 9میلیارد ریال پرداخت شده است.
وی افزود: در روستای محمد آباد کویرات به میزان 100هزار متر مربع آسفالت با استفاده از قیر رایگان و مشارکت دهیاری و مردم انجام شده و همچنین به میزان 6300متر طول عملیات جدولگذاری و کانیو معابر اجرا شده است.              
پرداخت 85 فقره تسهیلات مسکن روستایی  در روستای محمدآباد  آران و بید گل
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه