ورزش ایران زیر بار حرف زور نخواهد رفت

فدراسیون فوتبال باید ضمن اعتراض به این تصمیم، دیپلماسی خود را در این زمینه فعال کند که متأسفانه در این رابطه همواره با ‏ضعف مواجه بوده‌ایم.‏اقتدار کشور به هیچ عنوان نباید لکه دار شود و اجازه نخواهیم داد که پرچم جمهوری اسلامی ایران در کشور ثالثی به ناحق بالا ‏برود.‏متأسفانه امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا به تصمیمی رأی داده که با فشار و لابی ‏کشورهای عربی اتخاذ شده و دنیا باید بداند که ایران کشوری امن است که آداب میزبانی را به درستی و خوبی رعایت و آسیا با این ‏تصمیم خود را پرتماشاگرترین مسابقات محروم خواهد کرد.‏
به گزارش اقتصادسرآمد به نقل از خانه ملت، عضو فراکسیون ورزش مجلس با تأکید بر اینکه ورزش ایران زیر بار حرف زور نخواهد رفت، گفت: ورزش آسیا با این تصمیم خود را از پرتماشاگرترین مسابقات محروم خواهد کرد.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به مطلب منتشر شده در رسانه‌های داخلی و خارجی درباره سلب حق میزبانی نمایندگان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و انتخاب یک کشور بی طرف برای انجام مسابقه، اظهار کرد: ورزش ایران هرگز زیر بار حرف زور نخواهد رفت و اجازه نخواهیم داد عزت و غرور ملی کشور با این تصمیمات سیاسی کنفدراسیون فوتبال آسیا زیر سئوال برود.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز شرایط کشور، شرایط مقاومت در برابر زور است، افزود: این مقاومت در عرصه سیاسی، اقتصادی و امروز در عرصه ورزشی نمود پیدا کرده است.
وی با تأکید بر اینکه در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و گردشگری استراتژی کشور این است که زیر بار حرف زور نخواهد رفت، ادامه داد: البته تصمیم نهایی در این خصوص در وزارت ورزش با اخذ نظر مسئولان ارشد کشور اتخاذ خواهد شد.
جعفرزاده با بیان اینکه ورزش به هیچ عنوان نباید سیاسی شود و تصمیم اخیر AFC یک تصمیم کاملا سیاسی است، گفت: فدراسیون فوتبال باید ضمن اعتراض به این تصمیم، دیپلماسی خود را در این زمینه فعال کند که متأسفانه در این رابطه همواره با ضعف مواجه بوده‌ایم.
وی اضافه کرد: اقتدار کشور به هیچ عنوان نباید لکه دار شود و اجازه نخواهیم داد که پرچم جمهوری اسلامی ایران در کشور ثالثی به ناحق بالا برود.
رئیس فراکسیون مستقلین در مجلس دهم یادآور شد: متأسفانه امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا به تصمیمی رأی داده که با فشار و لابی کشورهای عربی اتخاذ شده و دنیا باید بداند که ایران کشوری امن است که آداب میزبانی را به درستی و خوبی رعایت و آسیا با این تصمیم خود را پرتماشاگرترین مسابقات محروم خواهد کرد.
ورزش ایران زیر بار حرف زور  نخواهد رفت
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه