امروز کرونای اقتصادی و کرونای بی‌اعتمادی داریم

یک نماینده مجلس تاکید کرد: امروز ما کرونای اقتصادی در کشور داریم که اگر حل شود بسیاری از مشکلات ما رفع خواهد شد.
به گزارش اقتصادسرآمد به نقل از ایلنا، فردین فرمند درباه رفتار سودجویان و محتکران در خصوص اقلام مورد نیاز برای پیشگیری از بیماری کرونا که این روزها در کشور شایع است، گفت: مشکلی که امروز در کشور وجود دارد از کروناویروس هم مزمن‌تر است، امروز چالش‌های اقتصادی مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید با آن دست و پنجه نرم کنیم؛ این صحبت‌هایی که امروز درباره کمبود ماسک و سایر اقلام مطرح می‌شود ناشی از همین مشکل اقتصادی است که شرایط را حادتر می‌کند.
نماینده مردم میانه با بیان این‌که معتقدم حل مشکلات اقتصادی می‌تواند مجرایی شود تا بتوانیم مشکلات اساسی‌تری را حل کنیم، عنوان کرد: به صحبت آقای واعظی بازمی‌گردم ایشان به آمریکا گفت، اگر شما می‌خواهید در مبارزه با کرونا به ما کمک کنید تحریم‌ها را بردارید، سوالی که می‌پرسم این است آیا آن‌ها تحریم‌ها را خواهند برداشت؟ جواب کاملا مشخص است؛ خیر. پس باید چه کنیم؟
وی خاطرنشان کرد: تحریم‌ها یک طرف اما چرا ما حاضر نیستیم بپذیریم در این مملکت مشکل اقتصادی داریم و کرونای اقتصادی ما بسیار قوی تر از این ویروس کروناست که این روزها در کشور شایع شده است.فرمند ادامه داد: هوا که گرم شود کرونا از بین خواهد رفت و خیلی مهمان ما باشد ۲ ماه دیگر است و شاید  در تهران به دلیل آن‌که در فرودین دیگر هوا گرم شده است زودتر از بین برود؛ اما آیا کرونای اقتصادی به این زودی و راحتی حل خواهد شد؟این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نکته بعدی این است که مسئولان و دولتمردان با مردم شفاف نیستند و مسائل را با آنان در میان نمی‌گذارند و مردم را در هاله‌ای از ابهام نگه می‌دارند که همین امر باعث می‌شود بستر برای شایعه‌سازی و کارهای خلاف اقتصادی شروع شود.
وی ادامه داد: عده‌ای به دنبال فرصت هستند تا یک پول مفت به دست بیاورند، چرا؟ چون مشاهده کردند در این مملکت چنین کاری امکان‌پذیر است!
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امروز انتخابات را تازه پشت سرگذاشتیم و بسیاری از بحث‌ها هنوز داغ است. مردم مطرح می‌کنند شما گفتید ما پول نداریم این همه دزدی و اختلاس از کجا صورت می‌گیرد؟ این احتکارها از کجاست؟حالا شما بیا توضیح بده که از بانک‌ها و صندوق‌ها برداشت می‌شود، نماینده در این جاها نمی‌تواند مستقیم پاسخگو باشد.
وی با اشاره به رصد اخبار در فضای مجازی از سوی مردم گفت: مشکل اساسی مملکت این است که در حال حاضر اگر مردم اعتماد داشتند، چرا باید اخبار کرونا را از فضای مجازی می‌گرفتند؟ مگر در این فضا چه کسانی فعال هستند که اطلاعات بیشتری از مسئولان دارند؟
امروز کرونای اقتصادی و کرونای بی‌اعتمادی داریم
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه