مسایل مربوط به حریم شهرهای گرمدره و فردیس بررسی شد

سعیدی سیرایی شهردار فردیس به همراه نبی دبیر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، بیک وردی رئیس هیات فوتبال استان البرز در محل دفتر شهردار گرمدره با دکتر دادخواه شهردار گرمدره دیدار کردند . 
در این دیدار  دکتر دادخواه شهردار گرمدره و سعیدی سرایی شهردار فردیس در زمینه مسائل مربوط به حریم شهرگرمدره و فردیس و موارد مرتبط بین دو شهرداری با یکدیگر گفت و گو کرده و به بررسی راهکارهای مجدد در خصوص مسائل و مشکلات موجود در این زمینه پرداختند.
دکتر دادخواه در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در این جلسه مسائل مربوط به حریم شهر گرمدره با فردیس مورد توجه قرار گرفت و تلاش شد راهکارهای عملی در خصوص حریم این دو شهر با یکدیگر در زمینه های مختلف مورد همکاری در بخش خدمات رسانی بهتر مورد انجام و توجه قرار گیرد.
دادخواه بیان کرد: ارایه خدمات به شهروندان حریم میان گرمدره و فردیس از اهمیت ویژه ای برخوردار است که گفت و گوهای لازم در این زمینه صورت  گرفت.
وی همچنین با اشاره به فعالیتهای فرهنگی و ورزشی مشترک  میان دو شهر فردیس و گرمدره تاکید کرده و گفت: بدون شک با توجه به نزدیکی دو شهر با یکدیگر و تبادلات فرهنگی. ورزشی و جمعیتی میان این شهر می توان به افق های روشنی در این زمینه دست یافته و همکاری های دو جانبه ای در این بخش ها شکل گیرد.
در این جلسه همچنین دبیر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی و رییس هیات فوتبال البرز هم جهت بررسی منطقه و آمادگی بابت هرگونه سرمایه گذاری و همکاری ها ورزشی در حوزه فوتبال به رایزنی و تبادل اندیشه پرداختند.
 مسایل مربوط به حریم شهرهای   گرمدره و فردیس بررسی شد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه