سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود تاکید کرد؛

ضرورت توجه ویژه به استقبال  از بهار توسط شهرداری ها

شیراز- توانایی-خبرنگاراقتصادسرآمد : شهردار شیراز گفت: ۱۴۷ طرح ‍ شاهرود- حسین بابامحمدی-خبرنگاراقتصادسرآمد : :سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و بهار طبیعت بر توجه شهرداری های شهرستان به موضوع زیباسازی شهری و نشاط اجتماعی با توجه به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.
ابوطالب جلالی در نشست هم اندیشی و ایجاد وحدت رویه شهرداران شهرستان شاهرود در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه باید موضوعات مرتبط با ارزیابی عملکرد شهرداری ها، مورد توجه  شهرداران قرار داشته باشد، اظهار کرد:
 بودجه ۱۴۰۰ شهرداری ها باید به موقع تهیه و به شورای اسلامی جهت تصویب ارسال شود تا فعالیت های عمرانی شهرداری ها دچار مشکل نشود.
وی افزود:شهرداران در خصوص سامانه پایش مصوبات شوراهای اسلامی شهر همکاری لازم را داشته باشند.
سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود با تاکید بر اتخاذ تمهیدات لازم برای استقبال از بهار و تعطیلات نوروزی توسط شهرداری ها افزود: 
با توجه به اوضاع کرونایی کشور باید در خصوص تمهیدات لازم برای نشاط اجتماعی در شهرستان و شهرها یا زیباسازی شهری تلاش ویژه صورت گیرد.
جلالی با اشاره به دوربین های نظارتی شهری تصریح کرد: 
در راستای دوربین های نظارتی تلاش شود تا بودجه لازم برای راه اندازی دوربین های لازم شهری انجام و این دوربین ها در سطح شهرها نصب گردد.

ضرورت توجه ویژه به استقبال  از بهار توسط شهرداری ها
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه