تاریخ انتشار:1404/4/29

در خرداد ماه سال جاری؛
متوسط شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی به ۷۳.۹ درصد رسید
اقتصادسرآمد- با نظرسنجیهای سامانه جامع سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، در خرداد ماه سال جاری میانگین شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی در ۹ فرودگاه بینالمللی کشور، به ۷۳.۹ درصد رسید.
به گزارش اقتصادسرآمد، توقف پروازها در فرودگاههای کشور و نحوه عودت وجوه پرداختی بلیت پروازها، در این ماه شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی را تا حدودی تحت تاثیر قرارداد.
بر اساس دادههای دریافتی از سامانه جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در خرداد ماه سال جاری، فرودگاه بینالمللی شهید بهشتی اصفهان با ثبت شاخص رضایتمندی ۷۶.۴ درصد، برترین خدمات فرودگاهی را در خرداد ماه ارائه داد و فرودگاه مهرآباد نیز با ثبت شاخص رضایت۷۶.۱ درصدی، رتبه دوم را در زمینه خدمات کیفی فرودگاهی به خود اختصاص داد.
دراین نظرسنجی که ۲۶۶ هزار و ۲۵۷ نفر در آن مشارکت کردند، فرودگاه بینالمللی شهید دستغیب شیراز با رسیدن به شاخص رضایت ۷۵.۸ درصد رتبه سوم را از آن خود کرد و فرودگاههای تبریز، بندرعباس، مشهد، زاهدان، یزد و اهواز به ترتیب با ثبت شاخص رضایت ۷۵.۱، ۷۳.۴، ۷۱.۵، ۷۲.۱، ۷۱.۸، و ۶۴.۱ درصد، در رتبههای بعدی قرار گرفتند.
بر اساس نظرسنجیهای انجام شده در خرداد ماه سال جاری، بهترین روز هفته در فرودگاههای یاد شده روزهای دوشنبه هر هفته بوده که شاخص رضایتمندی مسافران از ارائه خدمات فرودگاهی به ۷۵.۴ درصد رسید و مسافران در این روز بیشترین رضایتمندی را از خدمات فرودگاهی داشتند.
در این مدت کمترین میزان رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی، روزهای جمعه هر هفته بوده است که شاخص رضایت مردم از خدمات فرودگاهی ۷۲.۵ درصد به ثبت رسید.
در خرداد ماه سال جاری، به طور میانگین، بهترین ساعات روز که مسافران بیشترین رضایت را از خدمات فرودگاهی داشتند، ساعت ۸ صبح و ضعیف ترین ساعات خدمات فرودگاهی نیز حوالی ساعت ۲ بامداد به ثبت رسید.
بر اساس دادههای دریافتی از سامانه جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در خرداد ماه سال جاری، فرودگاه بینالمللی شهید بهشتی اصفهان با ثبت شاخص رضایتمندی ۷۶.۴ درصد، برترین خدمات فرودگاهی را در خرداد ماه ارائه داد و فرودگاه مهرآباد نیز با ثبت شاخص رضایت۷۶.۱ درصدی، رتبه دوم را در زمینه خدمات کیفی فرودگاهی به خود اختصاص داد.
دراین نظرسنجی که ۲۶۶ هزار و ۲۵۷ نفر در آن مشارکت کردند، فرودگاه بینالمللی شهید دستغیب شیراز با رسیدن به شاخص رضایت ۷۵.۸ درصد رتبه سوم را از آن خود کرد و فرودگاههای تبریز، بندرعباس، مشهد، زاهدان، یزد و اهواز به ترتیب با ثبت شاخص رضایت ۷۵.۱، ۷۳.۴، ۷۱.۵، ۷۲.۱، ۷۱.۸، و ۶۴.۱ درصد، در رتبههای بعدی قرار گرفتند.
بر اساس نظرسنجیهای انجام شده در خرداد ماه سال جاری، بهترین روز هفته در فرودگاههای یاد شده روزهای دوشنبه هر هفته بوده که شاخص رضایتمندی مسافران از ارائه خدمات فرودگاهی به ۷۵.۴ درصد رسید و مسافران در این روز بیشترین رضایتمندی را از خدمات فرودگاهی داشتند.
در این مدت کمترین میزان رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی، روزهای جمعه هر هفته بوده است که شاخص رضایت مردم از خدمات فرودگاهی ۷۲.۵ درصد به ثبت رسید.
در خرداد ماه سال جاری، به طور میانگین، بهترین ساعات روز که مسافران بیشترین رضایت را از خدمات فرودگاهی داشتند، ساعت ۸ صبح و ضعیف ترین ساعات خدمات فرودگاهی نیز حوالی ساعت ۲ بامداد به ثبت رسید.
برچسب ها : خدمات فرودگاهی اقتصادسرآمد فرودگاههای کشور
اخبار روز
-
ضرورت تفاهم با وزارت نفت برای تزریق منابع حاصل از کاهش مصرف سوخت در توسعه صنعت ریلی
-
صعود بیشتر بیتکوین با تضعیف دلار
-
متوسط شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی به ۷۳.۹ درصد رسید
-
رشد ۱۵ درصدی حملونقل ریلی مسافری با اجرای تفاهمنامههای سرمایه گذاری میان راه آهن و رجا و ریل ترابر
-
تفاهم نامه جاده میانبر مسجدسلیمان با اعتبار ۵ همت امضا شد
-
آمادگی پایانههای مسافربری و سکوهای فروش برای عرضه بلیت اتوبوس سفرهای اربعین حسینی
-
افزایش ۱۵ درصدی شبکه ریلی برای سفرهای اربعین ۱۴۰۴
-
امضای تفاهمنامه سرمایه گذاری در ناوگان ریلی مسافری به ارزش ۸۸۲۰ میلیارد تومان
-
راهاندازی قطار تهران- آنکارا و تهران- هرات طی ماههای آینده
-
آبزیپروری؛ شاهراه فقرزدایی و خلق ثروت در اقتصاد دریامحور
-
رشد ۲۵ درصدی تجهیزات مکانیزه در استخرهای پرورش ماهی استان سیستان و بلوچستان
-
پرورش زالو، راهی نو برای استقلال مالی زنان در دل محرومیت
-
رها سازی بیش از یک میلیون قطعه بچه ماهی در رودخانه شفارود
-
تامین مالی برنامه های راه آهن، نیازمند ۳.۵ میلیارد دلار سرمایهگذاری مستقیم است
-
واریز بیش از هزار میلیارد ریال به حساب اعضای بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان در سهماهه نخست امسال
-
فروش پلکانی بلیت پروازهای اربعین در سایت رسمی «هما» ادامه دارد
-
پیام تسلیت سازمان راهداری و حملونقل جادهای در پی حادثه واژگونی اتوبوس در استان فارس
-
آغاز ادامه عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی خوراس-دروان
-
ناوگان حمل و نقل استان البرز آماده جابهجایی زائران اربعین حسینی
-
پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی به خانواده جانباختگان حادثه تصادف اتوبوس در استان فارس