تاریخ انتشار:1404/4/29
در خرداد ماه سال جاری؛
متوسط شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی به ۷۳.۹ درصد رسید
اقتصادسرآمد- با نظرسنجیهای سامانه جامع سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، در خرداد ماه سال جاری میانگین شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی در ۹ فرودگاه بینالمللی کشور، به ۷۳.۹ درصد رسید.
به گزارش اقتصادسرآمد، توقف پروازها در فرودگاههای کشور و نحوه عودت وجوه پرداختی بلیت پروازها، در این ماه شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی را تا حدودی تحت تاثیر قرارداد.
بر اساس دادههای دریافتی از سامانه جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در خرداد ماه سال جاری، فرودگاه بینالمللی شهید بهشتی اصفهان با ثبت شاخص رضایتمندی ۷۶.۴ درصد، برترین خدمات فرودگاهی را در خرداد ماه ارائه داد و فرودگاه مهرآباد نیز با ثبت شاخص رضایت۷۶.۱ درصدی، رتبه دوم را در زمینه خدمات کیفی فرودگاهی به خود اختصاص داد.
دراین نظرسنجی که ۲۶۶ هزار و ۲۵۷ نفر در آن مشارکت کردند، فرودگاه بینالمللی شهید دستغیب شیراز با رسیدن به شاخص رضایت ۷۵.۸ درصد رتبه سوم را از آن خود کرد و فرودگاههای تبریز، بندرعباس، مشهد، زاهدان، یزد و اهواز به ترتیب با ثبت شاخص رضایت ۷۵.۱، ۷۳.۴، ۷۱.۵، ۷۲.۱، ۷۱.۸، و ۶۴.۱ درصد، در رتبههای بعدی قرار گرفتند.
بر اساس نظرسنجیهای انجام شده در خرداد ماه سال جاری، بهترین روز هفته در فرودگاههای یاد شده روزهای دوشنبه هر هفته بوده که شاخص رضایتمندی مسافران از ارائه خدمات فرودگاهی به ۷۵.۴ درصد رسید و مسافران در این روز بیشترین رضایتمندی را از خدمات فرودگاهی داشتند.
در این مدت کمترین میزان رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی، روزهای جمعه هر هفته بوده است که شاخص رضایت مردم از خدمات فرودگاهی ۷۲.۵ درصد به ثبت رسید.
در خرداد ماه سال جاری، به طور میانگین، بهترین ساعات روز که مسافران بیشترین رضایت را از خدمات فرودگاهی داشتند، ساعت ۸ صبح و ضعیف ترین ساعات خدمات فرودگاهی نیز حوالی ساعت ۲ بامداد به ثبت رسید.
بر اساس دادههای دریافتی از سامانه جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در خرداد ماه سال جاری، فرودگاه بینالمللی شهید بهشتی اصفهان با ثبت شاخص رضایتمندی ۷۶.۴ درصد، برترین خدمات فرودگاهی را در خرداد ماه ارائه داد و فرودگاه مهرآباد نیز با ثبت شاخص رضایت۷۶.۱ درصدی، رتبه دوم را در زمینه خدمات کیفی فرودگاهی به خود اختصاص داد.
دراین نظرسنجی که ۲۶۶ هزار و ۲۵۷ نفر در آن مشارکت کردند، فرودگاه بینالمللی شهید دستغیب شیراز با رسیدن به شاخص رضایت ۷۵.۸ درصد رتبه سوم را از آن خود کرد و فرودگاههای تبریز، بندرعباس، مشهد، زاهدان، یزد و اهواز به ترتیب با ثبت شاخص رضایت ۷۵.۱، ۷۳.۴، ۷۱.۵، ۷۲.۱، ۷۱.۸، و ۶۴.۱ درصد، در رتبههای بعدی قرار گرفتند.
بر اساس نظرسنجیهای انجام شده در خرداد ماه سال جاری، بهترین روز هفته در فرودگاههای یاد شده روزهای دوشنبه هر هفته بوده که شاخص رضایتمندی مسافران از ارائه خدمات فرودگاهی به ۷۵.۴ درصد رسید و مسافران در این روز بیشترین رضایتمندی را از خدمات فرودگاهی داشتند.
در این مدت کمترین میزان رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی، روزهای جمعه هر هفته بوده است که شاخص رضایت مردم از خدمات فرودگاهی ۷۲.۵ درصد به ثبت رسید.
در خرداد ماه سال جاری، به طور میانگین، بهترین ساعات روز که مسافران بیشترین رضایت را از خدمات فرودگاهی داشتند، ساعت ۸ صبح و ضعیف ترین ساعات خدمات فرودگاهی نیز حوالی ساعت ۲ بامداد به ثبت رسید.
برچسب ها : خدمات فرودگاهی اقتصادسرآمد فرودگاههای کشور
اخبار روز
-
در حال حاضر هیچ محدودیتی برای تردد دریایی ایران وجود ندارد
-
تمامی فرودگاه های کشور عملیاتی است
-
نوشتاری به بهانه هفته حملونقل
-
آسیبهای سیاستگذاری اقتصادی بدون نگاه واقعبینانه
-
«دیجیتال، هوشمند و سبز» الزامات ارتقای بنادر ایران
-
«قفقازجنوبی» میدان جدید رقابت ژئوپلیتیک قدرتها
-
«سیلاب جنوب ایران» از فرصت یا تهدید
-
توسعه بنادر ماهیگیری؛ خط مقدم حمایت از جامعه محلی ساحلی
-
دولتیسازی مجدد «رجا» پس از ۱۶سال!
-
هماهنگی کامل دستگاههای امدادی و خدماتی از ساعات اولیه بامداد برقرار بود
-
پژوهشهای کاربردی، موتور محرک توسعه ریلی کشور
-
ضرورت ریشه یابی دلایل عملکرد ضعیف ایمنی حمل و نقل
-
تقویت اقتصاد شیلاتی در گرو توسعه پرورش گونههای بومی
-
بازار نفت در شوک محاصره دریایی ونزوئلا
-
ایستگاه آخر برای دستیابی به آرمانهای ترانزیت ریلی
-
راهبردهای شکوفایی اقتصاد ایران از مسیر دریا
-
ژئوپلیتیک هیدرودیجیتال میدان چین و هند
-
با اجرای طرح خانه ریز مشارکت مستقیم سرمایههای خرد مردم در پروژههای ساختوساز شهری فراهم شد
-
ناو سارتاک گارد ساحلی هند وارد بندر چابهار شد
-
در حال طراحی و ایجاد بنادر جدید دریای خزر متناسب با شرایط کاهش سطح آب هستیم
