تاریخ انتشار:1404/4/29

در خرداد ماه سال جاری؛
متوسط شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی به ۷۳.۹ درصد رسید
اقتصادسرآمد- با نظرسنجیهای سامانه جامع سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، در خرداد ماه سال جاری میانگین شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی در ۹ فرودگاه بینالمللی کشور، به ۷۳.۹ درصد رسید.
به گزارش اقتصادسرآمد، توقف پروازها در فرودگاههای کشور و نحوه عودت وجوه پرداختی بلیت پروازها، در این ماه شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی را تا حدودی تحت تاثیر قرارداد.
بر اساس دادههای دریافتی از سامانه جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در خرداد ماه سال جاری، فرودگاه بینالمللی شهید بهشتی اصفهان با ثبت شاخص رضایتمندی ۷۶.۴ درصد، برترین خدمات فرودگاهی را در خرداد ماه ارائه داد و فرودگاه مهرآباد نیز با ثبت شاخص رضایت۷۶.۱ درصدی، رتبه دوم را در زمینه خدمات کیفی فرودگاهی به خود اختصاص داد.
دراین نظرسنجی که ۲۶۶ هزار و ۲۵۷ نفر در آن مشارکت کردند، فرودگاه بینالمللی شهید دستغیب شیراز با رسیدن به شاخص رضایت ۷۵.۸ درصد رتبه سوم را از آن خود کرد و فرودگاههای تبریز، بندرعباس، مشهد، زاهدان، یزد و اهواز به ترتیب با ثبت شاخص رضایت ۷۵.۱، ۷۳.۴، ۷۱.۵، ۷۲.۱، ۷۱.۸، و ۶۴.۱ درصد، در رتبههای بعدی قرار گرفتند.
بر اساس نظرسنجیهای انجام شده در خرداد ماه سال جاری، بهترین روز هفته در فرودگاههای یاد شده روزهای دوشنبه هر هفته بوده که شاخص رضایتمندی مسافران از ارائه خدمات فرودگاهی به ۷۵.۴ درصد رسید و مسافران در این روز بیشترین رضایتمندی را از خدمات فرودگاهی داشتند.
در این مدت کمترین میزان رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی، روزهای جمعه هر هفته بوده است که شاخص رضایت مردم از خدمات فرودگاهی ۷۲.۵ درصد به ثبت رسید.
در خرداد ماه سال جاری، به طور میانگین، بهترین ساعات روز که مسافران بیشترین رضایت را از خدمات فرودگاهی داشتند، ساعت ۸ صبح و ضعیف ترین ساعات خدمات فرودگاهی نیز حوالی ساعت ۲ بامداد به ثبت رسید.
بر اساس دادههای دریافتی از سامانه جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در خرداد ماه سال جاری، فرودگاه بینالمللی شهید بهشتی اصفهان با ثبت شاخص رضایتمندی ۷۶.۴ درصد، برترین خدمات فرودگاهی را در خرداد ماه ارائه داد و فرودگاه مهرآباد نیز با ثبت شاخص رضایت۷۶.۱ درصدی، رتبه دوم را در زمینه خدمات کیفی فرودگاهی به خود اختصاص داد.
دراین نظرسنجی که ۲۶۶ هزار و ۲۵۷ نفر در آن مشارکت کردند، فرودگاه بینالمللی شهید دستغیب شیراز با رسیدن به شاخص رضایت ۷۵.۸ درصد رتبه سوم را از آن خود کرد و فرودگاههای تبریز، بندرعباس، مشهد، زاهدان، یزد و اهواز به ترتیب با ثبت شاخص رضایت ۷۵.۱، ۷۳.۴، ۷۱.۵، ۷۲.۱، ۷۱.۸، و ۶۴.۱ درصد، در رتبههای بعدی قرار گرفتند.
بر اساس نظرسنجیهای انجام شده در خرداد ماه سال جاری، بهترین روز هفته در فرودگاههای یاد شده روزهای دوشنبه هر هفته بوده که شاخص رضایتمندی مسافران از ارائه خدمات فرودگاهی به ۷۵.۴ درصد رسید و مسافران در این روز بیشترین رضایتمندی را از خدمات فرودگاهی داشتند.
در این مدت کمترین میزان رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی، روزهای جمعه هر هفته بوده است که شاخص رضایت مردم از خدمات فرودگاهی ۷۲.۵ درصد به ثبت رسید.
در خرداد ماه سال جاری، به طور میانگین، بهترین ساعات روز که مسافران بیشترین رضایت را از خدمات فرودگاهی داشتند، ساعت ۸ صبح و ضعیف ترین ساعات خدمات فرودگاهی نیز حوالی ساعت ۲ بامداد به ثبت رسید.
برچسب ها : خدمات فرودگاهی اقتصادسرآمد فرودگاههای کشور
اخبار روز
-
هدفگذاری برای احداث ۳۰۰۰ کیلومتر راه روستایی و ترانزیت ۲۰ میلیون تن تا پایان امسال
-
همکاری سازمان بنادر و مناطق آزاد در جهت ارتقای جایگاه کشور در کریدورهای جهانی
-
تقدیر رییس جمهور از عملکرد بیسابقه بنادر در جنگ ۱۲ روزه
-
پرداخت 15 هزار فقره تسهیلات ارزان قیمت به فرهنگیان بازنشسته عضو موسسه به مناسبت عید مبعث
-
سرمایه اصلی بانک تجارت رضایت مشتریان است
-
پرداخت وام قرضالحسنه تا سقف یک میلیارد تومان به اصناف برای نخستین بار
-
حرفهای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران
-
بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است
-
قدردانی رئیس کل بانک مرکزی از خدمترسانی بانک صادرات ایران به زائران اربعین حسینی
-
بانک صادرات ایران در مسیر دستیابی به جایگاه شایسته در نظام بانکی ثابت قدم است
-
برگزاری نخستین همایش هماندیشی رؤسای دوایر برنامهریزی بانک قرضالحسنه مهر ایران
-
بانک اقتصاد نوین؛ نماد پایداری و آیندهنگری در بانکداری کشور
-
تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس
-
مجمع عمومی بانک پاسارگاد؛ بازخوانی یک سال مالی موفق و تایید عملکرد سال ۱۴۰۳
-
پرداخت بیش از ۱,۴۹۰,۰۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرضالحسنه ملل در مردادماه ۱۴۰۴
-
رفع مشکلات وموانع مهم تولید آبزی پروری با کمک نمایندگان تشکلها
-
ایجاد ۱۴۰۰ شغل با پرورش ماهی در ریجاب
-
برگزاری مراسم بزرگداشت میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع)
-
۴۵۰۰صندلی در سال نخست دولت چهاردهم به ظرفیت ناوگان هوایی تجاری کشور اضافه شد
-
ترانزیت ریلی از مرزهای ایران به ۷ میلیون تن میرسد