تاریخ انتشار:1404/4/29
در خرداد ماه سال جاری؛
متوسط شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی به ۷۳.۹ درصد رسید
اقتصادسرآمد- با نظرسنجیهای سامانه جامع سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، در خرداد ماه سال جاری میانگین شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی در ۹ فرودگاه بینالمللی کشور، به ۷۳.۹ درصد رسید.
به گزارش اقتصادسرآمد، توقف پروازها در فرودگاههای کشور و نحوه عودت وجوه پرداختی بلیت پروازها، در این ماه شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی را تا حدودی تحت تاثیر قرارداد.
بر اساس دادههای دریافتی از سامانه جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در خرداد ماه سال جاری، فرودگاه بینالمللی شهید بهشتی اصفهان با ثبت شاخص رضایتمندی ۷۶.۴ درصد، برترین خدمات فرودگاهی را در خرداد ماه ارائه داد و فرودگاه مهرآباد نیز با ثبت شاخص رضایت۷۶.۱ درصدی، رتبه دوم را در زمینه خدمات کیفی فرودگاهی به خود اختصاص داد.
دراین نظرسنجی که ۲۶۶ هزار و ۲۵۷ نفر در آن مشارکت کردند، فرودگاه بینالمللی شهید دستغیب شیراز با رسیدن به شاخص رضایت ۷۵.۸ درصد رتبه سوم را از آن خود کرد و فرودگاههای تبریز، بندرعباس، مشهد، زاهدان، یزد و اهواز به ترتیب با ثبت شاخص رضایت ۷۵.۱، ۷۳.۴، ۷۱.۵، ۷۲.۱، ۷۱.۸، و ۶۴.۱ درصد، در رتبههای بعدی قرار گرفتند.
بر اساس نظرسنجیهای انجام شده در خرداد ماه سال جاری، بهترین روز هفته در فرودگاههای یاد شده روزهای دوشنبه هر هفته بوده که شاخص رضایتمندی مسافران از ارائه خدمات فرودگاهی به ۷۵.۴ درصد رسید و مسافران در این روز بیشترین رضایتمندی را از خدمات فرودگاهی داشتند.
در این مدت کمترین میزان رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی، روزهای جمعه هر هفته بوده است که شاخص رضایت مردم از خدمات فرودگاهی ۷۲.۵ درصد به ثبت رسید.
در خرداد ماه سال جاری، به طور میانگین، بهترین ساعات روز که مسافران بیشترین رضایت را از خدمات فرودگاهی داشتند، ساعت ۸ صبح و ضعیف ترین ساعات خدمات فرودگاهی نیز حوالی ساعت ۲ بامداد به ثبت رسید.
بر اساس دادههای دریافتی از سامانه جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در خرداد ماه سال جاری، فرودگاه بینالمللی شهید بهشتی اصفهان با ثبت شاخص رضایتمندی ۷۶.۴ درصد، برترین خدمات فرودگاهی را در خرداد ماه ارائه داد و فرودگاه مهرآباد نیز با ثبت شاخص رضایت۷۶.۱ درصدی، رتبه دوم را در زمینه خدمات کیفی فرودگاهی به خود اختصاص داد.
دراین نظرسنجی که ۲۶۶ هزار و ۲۵۷ نفر در آن مشارکت کردند، فرودگاه بینالمللی شهید دستغیب شیراز با رسیدن به شاخص رضایت ۷۵.۸ درصد رتبه سوم را از آن خود کرد و فرودگاههای تبریز، بندرعباس، مشهد، زاهدان، یزد و اهواز به ترتیب با ثبت شاخص رضایت ۷۵.۱، ۷۳.۴، ۷۱.۵، ۷۲.۱، ۷۱.۸، و ۶۴.۱ درصد، در رتبههای بعدی قرار گرفتند.
بر اساس نظرسنجیهای انجام شده در خرداد ماه سال جاری، بهترین روز هفته در فرودگاههای یاد شده روزهای دوشنبه هر هفته بوده که شاخص رضایتمندی مسافران از ارائه خدمات فرودگاهی به ۷۵.۴ درصد رسید و مسافران در این روز بیشترین رضایتمندی را از خدمات فرودگاهی داشتند.
در این مدت کمترین میزان رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی، روزهای جمعه هر هفته بوده است که شاخص رضایت مردم از خدمات فرودگاهی ۷۲.۵ درصد به ثبت رسید.
در خرداد ماه سال جاری، به طور میانگین، بهترین ساعات روز که مسافران بیشترین رضایت را از خدمات فرودگاهی داشتند، ساعت ۸ صبح و ضعیف ترین ساعات خدمات فرودگاهی نیز حوالی ساعت ۲ بامداد به ثبت رسید.
برچسب ها : خدمات فرودگاهی اقتصادسرآمد فرودگاههای کشور
اخبار روز
-
تشریح اهداف کلان توسعهای سازمان بنادر در سال آینده
-
۱۰ هزار دستگاه ماشینآلات، پشتوانۀ ایمنی راههای کشور
-
۳۰ درصد قیر تولیدی کشور در میان دستگاههای اجرایی توزیع میشود
-
اخذ صلاحیت حرفهای تولیدکنندگان آسفالت الزامی شد
-
واریز بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان در مهرماه
-
بهرهبرداری از دو پروژه با حضور قائممقام مدیرعامل راهآهن
-
تقویت کریدور شمال- جنوب؛ اولویت راهآهن ایران در تعاملات با هند
-
از تبادل تجربیات فنی، تا سرمایهگذاری مشترک
-
تسهیل صدور مجوزهای آبزیپروری در شرق اصفهان
-
۱۰ هزار دستگاه ماشینآلات، پشتوانۀ ایمنی راههای کشور
-
نگاه راهبردی به شرق با اتصال ریلی
-
رقابت ژئوپلیتیک برای نفوذ به بنادر شمال آفریقا
-
تمدید خشکسالی در تمام ایران
-
چشمانداز توافق «ترامپ» و «شیجیپینگ» بر کشتیرانی جهانی
-
«بندر انزلی» میزبان اجلاس استانداران خزر
-
چالشهای استفاده از دانش بومی برای بازارهای دریایی
-
توسعه همکاریهای فرهنگی، گردشگری ایران و ترکمنستان
-
پرداخت تعهدات تأمین اجتماعی با نقد شدن اوراق دولت سرعت میگیرد
-
543 میلیون قلم کالای احتکاری کشف شد
-
چرا بازنگری در سیاستهای منابع آب ضروری است
