تاریخ انتشار:1404/5/29
مدیر عامل بانک ملی خبر داد:
۱۴۰ همت وام قرضالحسنه؛ دستاورد محصول مهربانی بانک ملی
اقتصادسرآمد- مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن رونمایی از چهار محصول بانکداری دیجیتال، از تغییر مأموریت نیمی از شعب تا سال آینده و افزایش ۲۰ تا ۳۰ برابری اختیارات استانها خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی ایران،در مراسمی از ۴ محصول تازه بانکداری دیجیتال شامل «نوپی، کالاپی، رشد ملی و طرح مهربانی ملی» رونمایی کرد و برنامه تغییر مأموریت ۵۰ درصد شعب تا سال آینده را تشریح کرد.این مراسم با حضور محمدجعفر قائمپناه، معاون امور اجرایی رئیسجمهور، غلامرضا مصباحیمقدم، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای فقهی بانک مرکزی، و سید شمسالدین حسینی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
حرکت بانک ملی از خدمات سنتی به بانکداری دیجیتال
نجارزاده گفت: با تغییر رویکرد بانک ملی و تلاش همکاران، امروز شاهد ارائه ۴ محصول بانکداری دیجیتال هستیم. این حرکت از خدمات سنتی به سمت بانکداری دیجیتال، گامی مهم در تحول بانکی کشور است.
وی تاکید کرد که این رویکرد جدید علاوه بر تسهیل خدمات برای مشتریان، بهرهوری بانک را نیز افزایش داده است.
تمرکز دولت چهاردهم بر معیشت خانوار
مدیرعامل بانک ملی افزود: دولت چهاردهم و شخص آقای پزشکیان توجه ویژهای به معیشت خانوار و رفع دغدغههای مردم دارند. بانک ملی با ۵۸ میلیون مشتری، عمدتاً در خدمت خانوادههای ایرانی است.
به گفته وی، همه اقداماتی که در حوزه بانکداری دیجیتال انجام میشود، با هدف برطرفکردن نیازهای روزمره مردم و کاهش مشکلات معیشتی آنهاست.
نتایج محصول مهربانی
نجارزاده از موفقیت محصول مهربانی خبر داد و گفت: در کمتر از دو سال، ۵ میلیون مشتری در این طرح مشارکت کرده و ۲۰۰ همت منابع تأمین کردهاند.
وی ادامه داد: توانستیم به یکمیلیون و ۳۰۰ هزار نفر تسهیلات قرضالحسنه به ارزشی بالغ بر ۱۴۰ همت پرداخت کنیم. اگر این فرآیند حضوری انجام میشد، نیاز به استخدام ۱۰۰۰ نیروی جدید داشتیم.
به گفته او، پردازش غیرحضوری این حجم از درخواستها نمونه بارز اثر مثبت تحول دیجیتال است.
مأموریت تازه برای شعب بانک ملی
مدیرعامل بانک ملی اعلام کرد: برنامهریزی کردهایم که سال آینده حداقل ۵۰ درصد از کارکرد شعب تغییر وظیفه پیدا کند.
وی افزود: برای شعبی که از این برنامه پیروی کنند، مأموریتهای جدیدی در حوزه بازار ملی و بانکداری شرکتی طراحی کردهایم تا خدمات غیرحضوری در حوزه اعتباری و خدماتی جایگزین مدل سنتی شود.
افزایش ۲۰ تا ۳۰ برابری اختیارات استانها
نجارزاده با اشاره به تاکید رئیسجمهور بر تفویض اختیارات به استانها گفت: استانها را به سه دسته تقسیم کردیم و اختیارات آنها را ۲۰ تا ۳۰ برابر افزایش دادیم.
او تصریح کرد: با این اقدام، مراجعه فعالان اقتصادی به ستاد تهران کاهش یافته و هزینه و زمان مشتریان صرفهجویی میشود. این سیاست تمرکززدایی مطابق برنامه دولت محترم است.
قدردانی از همکاران
مدیرعامل بانک ملی در پایان گفت: از همه همکاران تشکر میکنم که با این تغییر نگاه، خدمترسانی بهتری به مردم ارائه میدهند. امیدوارم با تغییر فرهنگ سازمانی، خدمات مؤثر و مفید به مردم عزیز کشورمان ارائه کنیم.
حرکت بانک ملی از خدمات سنتی به بانکداری دیجیتال
نجارزاده گفت: با تغییر رویکرد بانک ملی و تلاش همکاران، امروز شاهد ارائه ۴ محصول بانکداری دیجیتال هستیم. این حرکت از خدمات سنتی به سمت بانکداری دیجیتال، گامی مهم در تحول بانکی کشور است.
وی تاکید کرد که این رویکرد جدید علاوه بر تسهیل خدمات برای مشتریان، بهرهوری بانک را نیز افزایش داده است.
تمرکز دولت چهاردهم بر معیشت خانوار
مدیرعامل بانک ملی افزود: دولت چهاردهم و شخص آقای پزشکیان توجه ویژهای به معیشت خانوار و رفع دغدغههای مردم دارند. بانک ملی با ۵۸ میلیون مشتری، عمدتاً در خدمت خانوادههای ایرانی است.
به گفته وی، همه اقداماتی که در حوزه بانکداری دیجیتال انجام میشود، با هدف برطرفکردن نیازهای روزمره مردم و کاهش مشکلات معیشتی آنهاست.
نتایج محصول مهربانی
نجارزاده از موفقیت محصول مهربانی خبر داد و گفت: در کمتر از دو سال، ۵ میلیون مشتری در این طرح مشارکت کرده و ۲۰۰ همت منابع تأمین کردهاند.
وی ادامه داد: توانستیم به یکمیلیون و ۳۰۰ هزار نفر تسهیلات قرضالحسنه به ارزشی بالغ بر ۱۴۰ همت پرداخت کنیم. اگر این فرآیند حضوری انجام میشد، نیاز به استخدام ۱۰۰۰ نیروی جدید داشتیم.
به گفته او، پردازش غیرحضوری این حجم از درخواستها نمونه بارز اثر مثبت تحول دیجیتال است.
مأموریت تازه برای شعب بانک ملی
مدیرعامل بانک ملی اعلام کرد: برنامهریزی کردهایم که سال آینده حداقل ۵۰ درصد از کارکرد شعب تغییر وظیفه پیدا کند.
وی افزود: برای شعبی که از این برنامه پیروی کنند، مأموریتهای جدیدی در حوزه بازار ملی و بانکداری شرکتی طراحی کردهایم تا خدمات غیرحضوری در حوزه اعتباری و خدماتی جایگزین مدل سنتی شود.
افزایش ۲۰ تا ۳۰ برابری اختیارات استانها
نجارزاده با اشاره به تاکید رئیسجمهور بر تفویض اختیارات به استانها گفت: استانها را به سه دسته تقسیم کردیم و اختیارات آنها را ۲۰ تا ۳۰ برابر افزایش دادیم.
او تصریح کرد: با این اقدام، مراجعه فعالان اقتصادی به ستاد تهران کاهش یافته و هزینه و زمان مشتریان صرفهجویی میشود. این سیاست تمرکززدایی مطابق برنامه دولت محترم است.
قدردانی از همکاران
مدیرعامل بانک ملی در پایان گفت: از همه همکاران تشکر میکنم که با این تغییر نگاه، خدمترسانی بهتری به مردم ارائه میدهند. امیدوارم با تغییر فرهنگ سازمانی، خدمات مؤثر و مفید به مردم عزیز کشورمان ارائه کنیم.
برچسب ها : بانک ملی وام قرض الحسنه بانکداری دیجیتالی
اخبار روز
-
بررسی چالشهای کالای همراه مسافر در منطقه آزاد انزلی
-
دیدار مقامات هرات و هیئت ایرانی با هدف افزایش حجم ترانزیت ریلی
-
افزایش تولید جهانی آبزیان در سال ۲۰۲۵؛ سهم آبزیپروری از صید پیشی گرفت
-
بررسی صید ضمنی و آغاز مطالعات اقتصادی-اجتماعی صیادی تونماهیان در آبهای دور چابهار
-
اسامی برندگان چهل و پنجمین جشنواره حسابهای قرضالحسنه پسانداز بانک سپه اعلام شد
-
پرداخت بیش از ۴ میلیون فقره وام قرضالحسنه در ۹ ماه
-
افزایش سرمایه و برنامه تبدیل بانک اقتصادنوین به بانک جامع تصویب شد
-
بهبود کیفیت هوای کلان شهرها با توسعه قطارهای حومهای
-
آغاز اجرای طرح بخشودگی جرائم دیرکرد ره آورد ایران زمین
-
بهرهمندی ۲۴۵۵ زوج از تسهیلات قرضالحسنه ازدواج بانک توسعه تعاون
-
پروژه باند دوم محور قدیم تهران قم 11 دیماه با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می شود
-
طرح تکریم خادمان و زائران رضوی با ارائه خدمات صدور گواهینامه رانندگی بینالمللی و امداد خودرویی
-
رشد ۶۴ درصدی منابع بانک اقتصادنوین در آذر ماه
-
بازسازی و تعالی مؤسسه اعتباری ملل با محوریت اعتماد و انگیزه همکاران امکان پذیر است
-
بانک ملی پیشرو در خروج از بنگاه داری
-
توسعه قطارهای حومهای؛ راهکار کاهش ترافیک و مصرف سوخت
-
توافق چین و اروپا برای راه اندازی صندوق ۲ میلیارد یورویی در بخش دریایی
-
دوره چهارم بزرگترین فستیوال مردمی خلیج فارس امروز آغاز به کار میکند
-
آغازبکار بزرگترین فستیوال مردمی خلیج فارس در بندرعباس
-
انتظارات سرآمد از دولت پزشکیان
