تاریخ انتشار:1404/6/13
مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات گروه ادمیرال به اقتصادسرآمد میگوید:
تنها نمایشگاه معتبر و قانونی عرصه حمل و نقل، نمایشگاه ششم است
به گزارش اقتصادسرآمد، در بحث نمایشگاه ششم حمل و نقل و لجستیک، نقد و نظرهای متعدد و متفاوتی وجود دارد. برخی برگزاری این نمایشگاه را یک بدعت ناخوشایند میخوانند و برخی با قوت و مستدل از آن دفاع میکنند و سایر نمایشگاهها را اضافه و حتا غیرقانونی میدانند. آنچه ما در روزنامه اقتصادسرآمد منعکس میکنیم، حسب اهمیت موضوع و ضرورت توجه به نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک است و نظرات مثبت و منفی را بیان میکنیم تا در تضارب اندیشهها، کار مطلوب و نمایشگاه مطلوب، مشخص شود.
فقط نمایشگاه ششم قانونی است
مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات گروه ادمیرال از آگاهان و خبرگانی است که با برند ادمیرال در نمایشگاه ششم حمل و نقل و لجستیک در محل نمایشگاههای بینالمللی تهران حاضر بوده است گفت: از نظر من تنها نمایشگاه معتبر و قانونی در عرصه حمل و نقل و لجستیک همین نمایشگاه ششم است.
محمدعلی مقدسی در گفت و گو با روزنامه اقتصاد سرآمد به وجه قانونی نمایشگاهها تاکید دارد و میگوید: نمایشگاه ششم حمل و نقل و لجستیک، با مجوز «سازمان توسعه تجارت» شکل گرفته است و از آن جا که سازمان توسعه تجارت، تنها مرجع قانونی صدور مجوز برای برگزاری نمایشگاه است، نمایشگاه ششم نیز دارای مجوز از این نهاد قانونی است.
وی با اشاره به فضای مطلوب برگزاری و ارتباط مفید با تجار و متخصصان داخلی، نقص نمایشگاه را نبود تاجران خارجی دانست و گفت: شرایط پساجنگ، باعث شده بود که تجار و کارشناسان و خبرگان خارجی در نمایشگاه حضور نداشته باشند که میتواند امری طبیعی و تابع شرایط باشد که امیدوارم در نمایشگاه هفتم این نقیصه نیز برطرف شود.
وی در پاسخ به این سوال اقتصادسرآمد مبنی براین که نمایشگاه نهم حمل و نقل و لجستیک به زودی در مصلی برگزار می شود و آیا این دو هم نامی و تشابه اسم و محتوا، برای جریان نمایشگاهی کشور در حوزه حمل و نقل و لجستیک، مثبت ارزیابی میشود و یا منفی، گفت: دو نکته مهم باید در نظر گرفت: یکی مجوز قانونی نمایشگاه که منحصرا در اختیار سازمان توسعه تجارت است و دیگری مکان برگزاری نمایشگاه. نمایشگاه ششم در محل نمایشگاههای بینالمللی تهران با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت برگزار شد و از این حیث هر دو شرط لازم و کافی را دارد. یعنی هم کاملا قانونی است و هم در محل معتبر نمایشگاهی برگزار میشود. به طور منطقی، هر نمایشگاهی که این دو خصیصه را نداشته باشد، فاقد وجاهت قانونی لازم است
فقط نمایشگاه ششم قانونی است
مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات گروه ادمیرال از آگاهان و خبرگانی است که با برند ادمیرال در نمایشگاه ششم حمل و نقل و لجستیک در محل نمایشگاههای بینالمللی تهران حاضر بوده است گفت: از نظر من تنها نمایشگاه معتبر و قانونی در عرصه حمل و نقل و لجستیک همین نمایشگاه ششم است.
محمدعلی مقدسی در گفت و گو با روزنامه اقتصاد سرآمد به وجه قانونی نمایشگاهها تاکید دارد و میگوید: نمایشگاه ششم حمل و نقل و لجستیک، با مجوز «سازمان توسعه تجارت» شکل گرفته است و از آن جا که سازمان توسعه تجارت، تنها مرجع قانونی صدور مجوز برای برگزاری نمایشگاه است، نمایشگاه ششم نیز دارای مجوز از این نهاد قانونی است.
وی با اشاره به فضای مطلوب برگزاری و ارتباط مفید با تجار و متخصصان داخلی، نقص نمایشگاه را نبود تاجران خارجی دانست و گفت: شرایط پساجنگ، باعث شده بود که تجار و کارشناسان و خبرگان خارجی در نمایشگاه حضور نداشته باشند که میتواند امری طبیعی و تابع شرایط باشد که امیدوارم در نمایشگاه هفتم این نقیصه نیز برطرف شود.
وی در پاسخ به این سوال اقتصادسرآمد مبنی براین که نمایشگاه نهم حمل و نقل و لجستیک به زودی در مصلی برگزار می شود و آیا این دو هم نامی و تشابه اسم و محتوا، برای جریان نمایشگاهی کشور در حوزه حمل و نقل و لجستیک، مثبت ارزیابی میشود و یا منفی، گفت: دو نکته مهم باید در نظر گرفت: یکی مجوز قانونی نمایشگاه که منحصرا در اختیار سازمان توسعه تجارت است و دیگری مکان برگزاری نمایشگاه. نمایشگاه ششم در محل نمایشگاههای بینالمللی تهران با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت برگزار شد و از این حیث هر دو شرط لازم و کافی را دارد. یعنی هم کاملا قانونی است و هم در محل معتبر نمایشگاهی برگزار میشود. به طور منطقی، هر نمایشگاهی که این دو خصیصه را نداشته باشد، فاقد وجاهت قانونی لازم است
برچسب ها : مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات گروه ادمیرال اقتصادسرآمد حمل و نقل و لجستیک
اخبار روز
-
نوشتاری به بهانه هفته حملونقل
-
آسیبهای سیاستگذاری اقتصادی بدون نگاه واقعبینانه
-
«دیجیتال، هوشمند و سبز» الزامات ارتقای بنادر ایران
-
«قفقازجنوبی» میدان جدید رقابت ژئوپلیتیک قدرتها
-
«سیلاب جنوب ایران» از فرصت یا تهدید
-
توسعه بنادر ماهیگیری؛ خط مقدم حمایت از جامعه محلی ساحلی
-
دولتیسازی مجدد «رجا» پس از ۱۶سال!
-
هماهنگی کامل دستگاههای امدادی و خدماتی از ساعات اولیه بامداد برقرار بود
-
پژوهشهای کاربردی، موتور محرک توسعه ریلی کشور
-
ضرورت ریشه یابی دلایل عملکرد ضعیف ایمنی حمل و نقل
-
تقویت اقتصاد شیلاتی در گرو توسعه پرورش گونههای بومی
-
بازار نفت در شوک محاصره دریایی ونزوئلا
-
ایستگاه آخر برای دستیابی به آرمانهای ترانزیت ریلی
-
راهبردهای شکوفایی اقتصاد ایران از مسیر دریا
-
ژئوپلیتیک هیدرودیجیتال میدان چین و هند
-
با اجرای طرح خانه ریز مشارکت مستقیم سرمایههای خرد مردم در پروژههای ساختوساز شهری فراهم شد
-
ناو سارتاک گارد ساحلی هند وارد بندر چابهار شد
-
در حال طراحی و ایجاد بنادر جدید دریای خزر متناسب با شرایط کاهش سطح آب هستیم
-
دختر 9 ساله قربانی سیلاب بندر خمیر شد
-
تأکید وزیر راه بر تداوم روحیه ایثار شهدای پشتیبانی در شبکه حمل و نقل
