تاریخ انتشار:1404/8/15
تأکید بر توسعه همکاریهای مشترک میان وزارت راه و شهرسازی و آستان قدس رضوی در راستای ارتقای خدمترسانی به زائران
اقتصادسرآمد- در جریان سفر معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی به خراسان رضوی، نشست مشترکی با قائممقام تولیت آستان قدس رضوی با هدف بررسی راهکارهای توسعه همکاریها و ارتقای خدمات شهری و زائرپذیری برگزار شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، غلامرضا کاظمیان، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی، در ادامه برنامههای سفر کاری خود به خراسان رضوی، به همراه وحید داعی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، و علیرضا قامتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، با حضور در دفتر مصطفی فیضی، قائممقام تولیت آستان قدس رضوی، دیدار و گفتوگو کرد.
در این نشست، دو طرف با مرور زمینههای همکاری موجود، درباره موضوعات مرتبط با مدیریت توسعه شهری، طرحهای بازآفرینی، ساماندهی فضاهای شهری و اجرای پروژههای عمرانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در این دیدار بر اهمیت تعامل مؤثر میان دستگاههای حاکمیتی و نهادهای بزرگ خدماتی در پیشبرد اهداف توسعه شهری تأکید کرد و افزود: هماهنگی میان مجموعههای تأثیرگذار میتواند نقش بسزایی در بهبود کیفیت زیست شهری و تسریع اجرای پروژههای اولویتدار ایفا کند.
در ادامه، قائممقام تولیت آستان قدس رضوی، با تأکید بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات شهری و تسهیلات زیربنایی برای زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: مأموریت اصلی آستان قدس رضوی، خدمترسانی شایسته به زائران است و این هدف جز با همکاری و همافزایی میان نهادهای مسئول شهری محقق نخواهد شد. وی افزود: آستان قدس رضوی آمادگی دارد در چارچوب کارگروههای تخصصی مشترک، طرحهای توسعهای و بازآفرینی شهری را با هدف بهبود دسترسیها و ارتقای فضاهای پیرامونی حرم مطهر پیگیری کند.
در پایان مقرر شد مباحث مطرحشده در قالب کارگروه تخصصی مشترک میان وزارت راه و شهرسازی و آستان قدس رضوی پیگیری و نتایج آن در جلسات آتی مورد جمعبندی و تصمیمگیری قرار گیرد.
در این نشست، دو طرف با مرور زمینههای همکاری موجود، درباره موضوعات مرتبط با مدیریت توسعه شهری، طرحهای بازآفرینی، ساماندهی فضاهای شهری و اجرای پروژههای عمرانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در این دیدار بر اهمیت تعامل مؤثر میان دستگاههای حاکمیتی و نهادهای بزرگ خدماتی در پیشبرد اهداف توسعه شهری تأکید کرد و افزود: هماهنگی میان مجموعههای تأثیرگذار میتواند نقش بسزایی در بهبود کیفیت زیست شهری و تسریع اجرای پروژههای اولویتدار ایفا کند.
در ادامه، قائممقام تولیت آستان قدس رضوی، با تأکید بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات شهری و تسهیلات زیربنایی برای زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: مأموریت اصلی آستان قدس رضوی، خدمترسانی شایسته به زائران است و این هدف جز با همکاری و همافزایی میان نهادهای مسئول شهری محقق نخواهد شد. وی افزود: آستان قدس رضوی آمادگی دارد در چارچوب کارگروههای تخصصی مشترک، طرحهای توسعهای و بازآفرینی شهری را با هدف بهبود دسترسیها و ارتقای فضاهای پیرامونی حرم مطهر پیگیری کند.
در پایان مقرر شد مباحث مطرحشده در قالب کارگروه تخصصی مشترک میان وزارت راه و شهرسازی و آستان قدس رضوی پیگیری و نتایج آن در جلسات آتی مورد جمعبندی و تصمیمگیری قرار گیرد.
برچسب ها : وزارت راه و شهرسازی اقتصادسرآمد آستان قدس رضوی
اخبار روز
-
ضرورت پژوهش های گسترده در توریسم دریایی کشور
-
حضور چشمگیر گردشگران عرب در سواحل گیلان
-
حفاظت از ژئوپارک قشم همزمان با توسعه گردشگری جزیره
-
تثبیت جایگاه ملی جشنواره آیینی «چارو بهده-مهرگان» در تقویم رویدادهای گردشگری ایران
-
انسداد تنگه هرمز، امنیت انرژی کل سیاره زمین را تهدید میکند
-
اجاره هر کانتینر معادل قیمت یک خودرو! در بازار جهانی کشتیرانی چه خبر است؟
-
انتقال بیش از ۸۷۰۰ نفر از حجاج با ۷۴ سورتی پرواز
-
منطقه آزاد چابهار در مسیر تبدیل شدن به هاب فرآوری و بستهبندی برنج کشور
-
هر روستا یک بومگردی و یک کارگاه صنایعدستی
-
بررسی روند اجرای پروژههای زیرساختی و عملیات بندری و روند لایروبی اروند
-
جایگزینی بنادر جنوبی در گرو توسعه جدی کریدورها
-
ناوگان پنجم دریایی آمریکا زیر آتش سپاه پاسداران
-
تحلیل زیان روزانه ۲۲ میلیون دلاری بندر جبلعلی
-
مناطق آزاد عمان روی مدار رونق
-
«سرآمد» در ایستگاه ۲ هزار و ۵۰۰
-
واکاوی جایگاه راهبردی سیستان و بلوچستان در حوزه شیلات
-
جایگزینی بنادرشمال در گرو همافزایی وزارت خارجه،راه،اقتصاد وصمت
-
حفاظت از دریای خزر؛ اولویت سازمان محیط زیست است
-
مطالبات ۱۴ ساله مردم در حوزه کمربندی در مسیر تحقق قرار گرفت
-
گرانی نان و اقلام خوراکی غیرقابل قبول است
