تاریخ انتشار:1404/9/16
آغاز فصل تازه نوآوری و برندسازی

پایان نمایشگاه نهم شیلات؛

آغاز فصل تازه نوآوری و برندسازی

اقتصادسرآمد- معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران با تأکید بر ضرورت برندسازی محصولات شیلاتی گفت: افزایش ۳۰ درصدی حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه نهم، نویدبخش آینده‌ای روشن برای صنعت آبزی‌پروری کشور است.

به گزارش اقتصادسرآمد، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در اختتامیه نهمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته Ifex 2025 با تاکید به آنکه ایجاد ارزش افزوده محصولات شیلاتی با برندسازی های مناسب، در اولویت برنامه ها قرار گیرد، گفت: در نمایشگاه نهم، شاهد افزایش ۳۰درصدی حضور تولیدکنندگان شیلاتی بودیم که این مهم، بسیار امیدبخش است.
 
حمزه رستم پور افزود:حضور فعال شرکت های دانش بنیان در غرفه های نمایشگاه نهم، از نقاط قوت بود که بایستی تلاش شود در سالهای آینده، افزایش یابد.
وی ادامه داد: حضور شرکت های تولید کننده تجهیزات هوشمند و نوآورانه در نمایشگاه نهم چشمگیر بود، که این امر آینده آبزی پروری را درخشان تر خواهد کرد.  
 
وی اظهار امیدواری کرد کهدر نمایشگاه دهم بخش شیلات و آبزی پروری با ایده های جدیدتر به عرصه خواهد آمد.
 

برچسب ها : نمایشگاه شیلات اقتصادسرآمد شیلات ایران

اخبار روز
ضمیمه