تاریخ انتشار:1404/9/24
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قم :
قم دارای یکی از منظم ترین و حرفه ای ترین شبکه های اتوبوسرانی کشور است
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم در نشست مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، توضیحاتی درباره عملکرد این سازمان ارائه کرد و گفت: هدف ما ایجاد یک شبکه اتوبوسرانی شفاف، قابل اعتماد و منظم است که همه شهروندان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.
به گزارش اقتصادسرآمد، علی نیک با تأکید بر اهمیت اتوبوس بهعنوان محور حملونقل عمومی شهر گفت: مترو هنوز زمان زیادی برای راهاندازی نیاز دارد و حتی یک خط هم نمیتواند تمامی جمعیت شهر را پوشش دهد. در حال حاضر، اتوبوسها بیش از ۸۵ درصد سطح شهر را تحت پوشش دارند و نقاط باقیمانده به زودی خدماتدهی خواهند شد.
وی نیک به اقدامات سازمان در توسعه ناوگان و بهبود کیفیت سفر اشاره کرد و افزود: عمر متوسط اتوبوسها حدود چهار سال است و ناوگان تقریباً نو است. سیستم نظارت تصویری داخل اتوبوسها، امکان ارتباط برخط با راننده و پرداخت الکترونیک کامل، خدمات به مسافران را سریع و دقیق کرده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم همچنین به اجرای سرفاصله زمانی حرکت اتوبوسها و تأثیر آن بر کیفیت خدمات اشاره کرد: تأخیر بیش از یک دقیقه برای رانندگان جریمه و تأخیر بیش از دو دقیقه باعث کاهش حقوق آنان میشود. این اقدام به احترام به حقوق شهروندان انجام میشود.
وی به سامانههای نظرسنجی و آنلاین برای اطلاع از زمان رسیدن اتوبوسها و ظرفیت پارکینگها اشاره کرد و گفت: این سامانهها به شهروندان امکان میدهد برنامهریزی دقیق سفر داشته باشند و رانندگان نیز با توجه به بازخورد مسافران، کیفیت خدمات خود را ارتقا دهند.
نیک در ادامه توضیح داد که نقاط کور شهر، مانند منطقه شیخآباد، با استفاده از ونها پوششدهی شدهاند و خطوط اتوبوسرانی بر اساس اهمیت و حجم مسافر دستهبندی شدهاند.
وی نیک به اقدامات سازمان در توسعه ناوگان و بهبود کیفیت سفر اشاره کرد و افزود: عمر متوسط اتوبوسها حدود چهار سال است و ناوگان تقریباً نو است. سیستم نظارت تصویری داخل اتوبوسها، امکان ارتباط برخط با راننده و پرداخت الکترونیک کامل، خدمات به مسافران را سریع و دقیق کرده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم همچنین به اجرای سرفاصله زمانی حرکت اتوبوسها و تأثیر آن بر کیفیت خدمات اشاره کرد: تأخیر بیش از یک دقیقه برای رانندگان جریمه و تأخیر بیش از دو دقیقه باعث کاهش حقوق آنان میشود. این اقدام به احترام به حقوق شهروندان انجام میشود.
وی به سامانههای نظرسنجی و آنلاین برای اطلاع از زمان رسیدن اتوبوسها و ظرفیت پارکینگها اشاره کرد و گفت: این سامانهها به شهروندان امکان میدهد برنامهریزی دقیق سفر داشته باشند و رانندگان نیز با توجه به بازخورد مسافران، کیفیت خدمات خود را ارتقا دهند.
نیک در ادامه توضیح داد که نقاط کور شهر، مانند منطقه شیخآباد، با استفاده از ونها پوششدهی شدهاند و خطوط اتوبوسرانی بر اساس اهمیت و حجم مسافر دستهبندی شدهاند.
برچسب ها : سازمان اتوبوسرانی قم مترو اتوبوس
اخبار روز
-
شناسایی فرودگاههای قابل واگذاری به بخش خصوصی
-
تبدیل بندر صیادی کوهستک به قطب جدید صید و اقتصاد دریامحور شرق هرمزگان
-
قم در مسیر تقویت حملونقل عمومی و هوشمندسازی ترافیک
-
قم دارای یکی از منظم ترین و حرفه ای ترین شبکه های اتوبوسرانی کشور است
-
دوربینهای ترافیکی قم ابزار جریمه نیستند، برای حفظ جان شهروندان نصب شدهاند
-
اختصاص بخشی از بودجه شرکتها و سازمانهای تابعه وزارت راه و شهرسازی به پژوهشهای مسالهمحور
-
ارائه بسته مشوقهای حملونقل هوایی در هفته آینده
-
لنج فاقد هویت با ۲۵۰ کیلوگرم صید غیرمجاز در جاسک توقیف شد
-
امضای تفاهمنامه همکاری بین ادارهکل شیلات استان بوشهر و شرکت هواپیمایی اطلس
-
عمده نفت جزایر ایرانی در اختیار امارات!
-
تحلیلی بر کتاب «راهنمای سیاستگذاری برنامه ملی توسعه دریامحور»
-
نمایش اقتدار آبی ایران در آینه هنر
-
بانکداری قرضالحسنه در مقیاس ملی
-
شیلات در تور تورم
-
آزمون سخت راهآهن برای تامین مالی
-
استقبال رسولی از برگزاری نشست های تخصصی تر با رسانه ها
-
حضور در دریا نماد انسجام و اقتدار ملی است
-
توجه نیروی دریایی ارتش به حوزه فرهنگ و هنر اقدامی ارزشمند و ماندگار است
-
دین اسلام، مشوق و حامی هنر است
-
کار جمعی و توکل به خدا؛ ملزومات عبور از طوفانها
