در آستانه سال نو در جزیره هرمزصورت گرفت

اهدای ۱۰۰ واحد مسکن ویلایی به محرومان جزیره هرمز توسط سپاه

در آستانه سال نو و با حضور جمعی از مردم و مسئولان در جزیره هرمز، آیین اهدای ۱۰۰ واحد مسکن ویلایی مشارکتی ساز و دو زمین چمن ورزشی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
با پایان عملیات ساخت ۱۰۰ واحد مسکن ویلایی با مشارکت قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره سپاه و برخی از ارگان ها و نهادهای مردمی در جزیره هرمز، در مراسمی این واحدها به سرپرستان خانواده های محروم هدف اهدا شد.
این پروژه به پیوست دو زمین فوتبال چمن مصنوعی، با پیگیری، همت و تلاش قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و مشارکت دفتر مقام معظم رهبری، کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید و قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی کل سپاه در قالب شهرک ولایت در جزیره هرمز ساخته شده است.هر یک از واحدهای مسکونی در ۱۲۶ متر مربع احداث و به سرپرستان خانواده‌های محروم و فاقد مسکن ایثارگر، خانواده شهدا، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی ساکن در جزیره هرمز هدیه داده شد. دو زمین ورزشی اهدایی، با پوشش چمن مصنوعی و در ۱۷۰۰ متر مربع تجهیز و آماده سازی شده است.این عیدانه با اعتباری بیش از ۴۸ میلیارد تومان شامل زیرسازی، جدول کشی، سنگ فرش، احداث معابر، آسفالت، آب و فاضلاب، برق و ساماندهی مسیل هرمز به بهره برداری رسید.
گفتنی است؛ این پروژه در پی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تسریع در کمک به توسعه جزایر به ویژه جزیره هرمز و به دنبال بازدید سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه آغاز شد و امروز شاهد به ثمر نشستن و بهره‌برداری و اهدای آن به مردم هستیم.در همین حال در کنار این عیدانه مسکونی در استان هرمزگان، بخشی از گزارش عملکرد سه ساله مردم‌یاری و خدمت رسانی قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه نیز شامل ۱۱۵۰ پروژه عمرانی منتشر شد.
همچنین، ۴۵۱ هزار و ۴۷۰ خدمت اجتماعی، ۲۸۱ هزار خدمت بهداشتی و درمانی، تهیه و توزیع بیش از ۱۹۰ سری جهیزیه، تهیه و توزیع ۲۳۰ دستگاه کولرگازی، ۱۵۵ یخچال، ۱۹۰ مخزن ذخیره آب ۵۰۰ لیتری، توزیع ۱۴۳۵ تخته چادر گروهی، تهیه و توزیع ۱۶۵۰۰ بسته معیشتی در میان مردم این منطقه توزیع شده است.
عملیات احداث درمانگاه بزرگ هرمز نیز با اهتمام قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
 اهدای ۱۰۰ واحد مسکن ویلایی به محرومان جزیره هرمز توسط سپاه
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه