فرصت ۳ روزه به ادارات پر مصرف، برای کاهش مصرف برق
سخنگوی صنعت برق گفت: ادارات پر مصرف اگر به اخطارها توجه نکنند، بعد از سه روز برق آنها قطع میشود.
به گزارش اقتصادسرآمد، مصطفی رجبی مشهدی با قدردانی از دستگاه های اجرایی که تاکنون همکاری خوبی در مدیریت بار و مصرف برق داشته اند گفت: همکاری ادارات در کشور منجر به کاهش هفتصد مگاواتی مصرف برق در ساعات اوج بار شده است.سخنگوی صنعت برق افزود: ادارات موظف هستند در زمان اداری سی درصد و در زمان خاتمه ی کار شصت درصد مصرف برق خود را کاهش دهند. این میزان صرفه جویی معادل مصرف کل کارخانه ی سیمان است اگر ادارات صرفه جویی کنند امسال برق بیشتری به تولید می دهیم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه حفظ پایداری شبکه نیازمند همکاری مشترکان به ویژه دستگاه های اجرایی و اداری است برخی از ادارات علی رغم اخطار ها همچنان مصرف بالایی دارند.وی افزود: بیمه البرز، سازمان شهرداری های کشور، سازمان نقشه برداری کشور، شرکت مهندسی توسعه نفت، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از جمله اداراتی هستند که همکاری مناسبی نداشته و با توجه به دریافت چندین مورد اخطار کتبی، مشمول قطع برق شده اند.
به گزارش اقتصادسرآمد، مصطفی رجبی مشهدی با قدردانی از دستگاه های اجرایی که تاکنون همکاری خوبی در مدیریت بار و مصرف برق داشته اند گفت: همکاری ادارات در کشور منجر به کاهش هفتصد مگاواتی مصرف برق در ساعات اوج بار شده است.سخنگوی صنعت برق افزود: ادارات موظف هستند در زمان اداری سی درصد و در زمان خاتمه ی کار شصت درصد مصرف برق خود را کاهش دهند. این میزان صرفه جویی معادل مصرف کل کارخانه ی سیمان است اگر ادارات صرفه جویی کنند امسال برق بیشتری به تولید می دهیم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه حفظ پایداری شبکه نیازمند همکاری مشترکان به ویژه دستگاه های اجرایی و اداری است برخی از ادارات علی رغم اخطار ها همچنان مصرف بالایی دارند.وی افزود: بیمه البرز، سازمان شهرداری های کشور، سازمان نقشه برداری کشور، شرکت مهندسی توسعه نفت، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از جمله اداراتی هستند که همکاری مناسبی نداشته و با توجه به دریافت چندین مورد اخطار کتبی، مشمول قطع برق شده اند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



