استفاده از روش‌های نوین آبزی پروری  در استان بوشهر


مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: استفاده از روش‌های نوین آبزی‌پروری همراه با تکنولوژی روز دنیا با جدیت دنبال می‌شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، عقیل امینی در دیدار با مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش تولید محصولات شیلاتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
وی اضافه کرد: برای توسعه فعالیت‌های آبزی‌پروری با توجه به تنوع فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف شیلاتی مانند پرورش میگو، پرورش ماهی در قفس و استخرهای پیش ساخته و بتنی، ماهیان زینتی، زالو و...، اداره کل شیلات استان آماده است از سرمایه‌گذاران حمایت کند و قدم‌های خوبی در افزایش تولیدات محصولات شیلاتی برداشته شود.
امینی با تاکید بر استفاده بهینه از ۹۳۷ کیلومتر مرز آبی استان بوشهر در راستای اقتصاد دریا محور تصریح کرد: حمایت از کسب و کارهای خُرد در بخش شیلاتی در سطح روستاها بویژه تولید ماهی در استخرهای پیش ساخته و بتنی، پرورش زالو و ... می‌تواند نقش بسزایی در تولید و اشتغال استان و کشور داشته باشد.
مدیرکل شیلات استان بوشهر ادامه داد: استفاده از روش‌های نوین آبزی پروری همراه با تکنولوژی روز دنیا مسیری است که به منظور بهره وری بهتر و تولید مناسب می‌توان گام برداشت.وی به اهمیت مولد عاری از بیماری خاص میگو در تولید میگوی پرورشی اشاره کرد و افزود: نیاز است تولیدکنندگان و واردکنندگان مولدین میگو عاری از بیماری نیز حمایت شود.
استفاده از روش‌های نوین آبزی پروری  در استان بوشهر
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه