‹‹ نهضت خدمات رسانی جهادی به شهروندان در تعامل سازنده مدیریت شهری و شورای اسلامی شهرگلستان ››

شهردار گلستان خبر داد:
آسفالت بیش از 270 هزار متر مربع در سال 1402
 دکترسیدمحمد میرزمانی از 38 هزار تن آسفالت مکانیزه و لکه گیری در سال جاری با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال خبر داد.
 به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، دکتر میرزمانی با بیان اینکه مناسب‌سازی و عملیات روکش آسفالت مکانیزه در محورهای اصلی و فرعی شهر گلستان به طور مستمر انجام می‌شود که اکنون از اجرای عملیات تراش و روکش مکانیزه حدفاصل محله سبزدشت تا الهیه به عنوان فعالیت‌های جدید عمرانی خبر داد. 
 مدیریت شهری گلستان در ادامه افزود: با اجرای این عملیات، بخش عمده این محور مواصلاتی با مساحت 49 هزار متر مربع (حدود 8000هزار تن) روکش آسفالت انجام می شود. 
 وی با بیان اینکه توسعه و افزایش کیفی نگهداشت شهر با توجه به درخواست‌های شهروندان در اولویت فعالیت‌های شهری قرار دارد، گفت: در این راستا و جهت تسهیل تردد شهروندان، با اجرای فعالیت‌های عمرانی در طرح محلات کم برخوردار نیز در اولویت قرار گرفته است.

زیرسازی و مرمت گسترده معابر شهر گلستان :
عملیات عمرانی در کوچه فدک 2 واقع در محله سبزدشت
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان: به منظور رفع مشکلات تردد در معابر خاکی و در آستانه بازگشایی مدارس کوچه های فدک زیر بار پروژه های عمرانی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان با جدول گذاری زیرسازی و آسفالت رفت.

طرح استقبال از بازگشایی مدارس با تنظیف گسترده معابر شهر گلستان
عملیات شستشوی خیابان های اصلی و فرعی، نخاله برداری، اصلاح تأسیسات شهری، جمع آوری سگ های بلاصاحب، رفت و روب و... به منظور حذف آلودگی های محیطی، حفظ زیبایی های بصری و آراستگی و پاکیزگی مناظر شهری و سلامتی، نشاط و بهداشت عمومی در دستور کار حوزه خدمات شهری شهرداری گلستان قرار دارد.
در همین راستا و با اجرای طرح استقبال از مهر و  تداوم عملیات آسفالت و لكه گیری معابر سطح شهر و مقابل مدارس و به منظور رفاه حال شهروندان، ارتقای کیفیت سطح زندگی،  بهبود تردد خودروها و عدالت در اجرای پروژه های عمرانی عملیات آسفالت محله مطهری و هجرت انجام شد. 
گفتنی است، یکی از مهم ترین ویژگی های یک شهر زیبا، وضعیت آسفالت خیابان ها و معابر شهری آن است که باعث تمایز آن شهر می شود که به همین منظور اجرای مرمت وروکش آسفالت در دستور کار حوزه معاونت فنی و عمرانی قرار دارد.

اجرای نهضت آسفالت در اولویت شهرداری
 و شورای اسلامی شهر گلستان :
150 هزار تن آسفالت ریزی 
در نیمه اول  سال جاری
شهردار گلستان با توجه به تداوم نهضت آسفالت در مناطق اصلی و فرعی گفت: مجموعه شهرداری و شورا در مسیر خدمت‌رسانی هدفمند و متوازن به شهروندان تلاش کرده است تا از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند تا شاهد افزایش رضایت‌مندی شهروندان محترم باشیم. 
دکتر سید محمد میرزمانی بهبود وضعیت آسفالت معابر را یکی از مهمترین خواسته‌های شهروندان عنوان کرد و افزود: یکی از مطالبات شهروندان از مدیریت شهری بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر است، از این رو عزم جدی شهرداری برای نهضت آسفالت معابر سطح شهر اجرایی شده است.
در تداوم اقدامات عمرانی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان و پس از سالها انتظار عملیات عمرانی در محلات فدک در حال انجام است. 
 نهضت خدمت رسانی به مردم  درکوچه های فدک (سبزدشت) زیر بار عمرانی قرار گرفته و در همین راستا خاکریزی، جدول گذاری، زیرسازی، احداث پیاده رو، احداث رمپ ورودی و خروجی کوچه ها و آسفالت از جمله عملیات عمرانی در این معابر خاکی است که به دستور دکتر سید محمد میرزمانی شهردار گلستان، مرمت و ساماندهی می شود. 
 گفتنی است، عملیات تسطیح و روکش آسفالت کوچه های فدک پس از زیرسازی و مخلوط ریزی آسفالت خواهد شد.
شهردار گلستان:
عملیات سنگ فرش بازارچه خیابان آذربایجان محله حسن آباد به همراه کوچه ها با مساحتی بیش از 2200 متر مربع در دست اجرا قرار گرفته است
دکتر سید محمد میرزمانی: اقدامات اولیه شهرداری در این معابر با اجرای لوله گذاری به جهت رفع مشکلات آبگرفتگی آغاز شد و سپس در راستای فرسوده بودن تأسیسات شهری، جابجایی تیر برق های مزاحم، اصلاح هندسی، عقب نشینی ترانس های برق و اصلاح روشنایی آن اجرایی گردید و اکنون نیز اجرای پروژه بزرگ جدول گذاری و سنگفرش سنگ فرش در این بازارچه عملیاتی شد. 
شهردار گلستان در ادامه خاطر نشان ساخت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان در سال مزین به (مهار تورم، رشد تولید) به دنبال رونق کسب کار مردم است که تلاش نموده در دوره ششم، اقدامات عمرانی وسیعی در معابر شهر انجام بدهد. 
مدیریت شهری گلستان در پایان از شهروندان این محله که با صبر و شکیبایی خود مجموعه شهرداری گلستان را در انجام این پروژه مهم شهری یاری می رسانند، سپاسگزاری کرد.

قدمی دیگر تا تکمیل کمربندی کنار گذر شمالی و معابر طالقانی
شهردار گلستان از ایجاد معبری جدید در انتهاي خیابان طالقانی خبر داد. 
دکتر سید محمد میرزمانی گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری در اقدامی جهادی و پس از اخذ مجوز های مربوطه نسبت به ایجاد معبر جدید در محدوده کنار گذر شمالی شهر را در دستور کار خود قرار داده است. 
مدیریت شهری گلستان با اشاره به رفع معضل ترافیک شهر گلستان افزود: عملیات ساخت معبر جدیدی در انتهای خیابان الهیه شروع شد که بلوار اصلی آیت اله سعیدی را به کنار گذر شمالی وصل می کند. 
شهردار گلستان  در پایان گفت : با ساخت و تکمیل این معبر که به طول 1000 متر است از ترافیک بلوار اصلی آیت اله سعیدی کاسته میشود که گامی دیگر برای تکمیل پروژه کنار گذر شمالی شهر گلستان خواهد بود.

دکتر میرزمانی:
  پروژه مجموعه زمین های ورزشی روباز پارک جنگلی گلستان با پیشرفت 50 درصدی در حال انجام است
  این پروژه ها با هدف افزایش سرانه های ورزشی همراه با ساخت زمین چمن مصنوعی، زمین کبدی ساحلی، زمین والیبال ساحلی و زمین فوتبال ساحلی با اعتبار اولیه 60 میلیارد ریال در دستور کار حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری گلستان قرار دارد.
‹‹ نهضت خدمات رسانی جهادی به شهروندان در تعامل سازنده مدیریت شهری و شورای اسلامی شهرگلستان ››
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه