عملیات پاکسازی آبهای گناوه از آلودگی نفتی وارد بیست و ششمین روز شد
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات پاک سازی آبهای گناوه از آلودگی نفتی وارد بیست و ششمین روز شده و عملیات نشت یابی و انسداد محل نشت نفت نیز همچنان تداوم دارد.
به گزارش اقتصادسرآمد، ، محمد شکیبی نسب در بازدید از روند عملیات پاکسازی آبهای گناوه از آلودگی نفتی اظهار کرد: با جداسازی گل و لای رسوب شده روی لوله نفت، همچنان عملیات یافتن نقطه نشت نفت جهت انسداد محل آن در حال انجام است.
وی بیان کرد: مدفون بودن خط لوله در عمق چهار متری از سطح بستر و دید کم جهت انجام عملیات، از جمله عوامل عدم انسداد سریع محل نشت نفت در خط لوله گناوه - خارگ است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به نقش حاکمیتی و هماهنگی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در آبهای این استان، با پیگیریهای انجام گرفته تیم غواصی شرکت نفت فلات قاره با تجهیزات کامل به همراه شناور مجهز جهت سرعت بخشیدن به عملیات وارد منطقه شده است.
شکیبی نسب ادامه داد: در ۲۶ روز اخیر در تمام روزهایی که امکان تردد دریایی وجود داشته نسبت به انجام عملیات مقابله با آلودگی نفتی اقدام شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: شناورهای خلیج فارس۳، هادی ۵،پایش ۲، پایش ۱،آزادی ۳، آزادی ۴،ماکان، کربلا، بارج پاک بوم ۵ و بارج پاک بوم ۶ از جمله شناورهای این سازمان در استان هستند که تاکنون در عملیات مقابله با آلودگی های نفتی در آبهای گناوه مشارکت فعال داشتند.
شکیبی نسب ادامه داد: در این عملیات از ظرفیت بندر امام خمینی (ره) نیز برای سرعت بخشی به عملیات مقابله با آلودگی نفتی کمک گرفته شده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، ، محمد شکیبی نسب در بازدید از روند عملیات پاکسازی آبهای گناوه از آلودگی نفتی اظهار کرد: با جداسازی گل و لای رسوب شده روی لوله نفت، همچنان عملیات یافتن نقطه نشت نفت جهت انسداد محل آن در حال انجام است.
وی بیان کرد: مدفون بودن خط لوله در عمق چهار متری از سطح بستر و دید کم جهت انجام عملیات، از جمله عوامل عدم انسداد سریع محل نشت نفت در خط لوله گناوه - خارگ است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به نقش حاکمیتی و هماهنگی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در آبهای این استان، با پیگیریهای انجام گرفته تیم غواصی شرکت نفت فلات قاره با تجهیزات کامل به همراه شناور مجهز جهت سرعت بخشیدن به عملیات وارد منطقه شده است.
شکیبی نسب ادامه داد: در ۲۶ روز اخیر در تمام روزهایی که امکان تردد دریایی وجود داشته نسبت به انجام عملیات مقابله با آلودگی نفتی اقدام شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: شناورهای خلیج فارس۳، هادی ۵،پایش ۲، پایش ۱،آزادی ۳، آزادی ۴،ماکان، کربلا، بارج پاک بوم ۵ و بارج پاک بوم ۶ از جمله شناورهای این سازمان در استان هستند که تاکنون در عملیات مقابله با آلودگی های نفتی در آبهای گناوه مشارکت فعال داشتند.
شکیبی نسب ادامه داد: در این عملیات از ظرفیت بندر امام خمینی (ره) نیز برای سرعت بخشی به عملیات مقابله با آلودگی نفتی کمک گرفته شده است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
عملیات پاکسازی آبهای گناوه از آلودگی نفتی وارد بیست و ششمین روز شد
-
متخلفان صیادی دزفول ملزم به بازسازی ذخایر آبزیان شدند
-
نشست مدیرکل بنادر سیستان و بلوچستان با مدیران گروه لجستیکی ASYAD عمان
-
هدفگذاری برای افزایش ظرفیت بندر امیرآباد به ۱۰ میلیون تن
-
از ساخت زیردریایی هوشمند با برد زیاد تا کارهای بزرگ در حوزه پهپادی
-
تمرکز بر تمدنسازی دریاپایه برای قوی شدن ایران است
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



