اعلام آمادگی گمرک برای برگزاری نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات تبریز

تبریز- محمد زاده خبرنگار اقتصادسرآمد- ناظر گمرکات‌ آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگی برای ورود ماشین آلات و مصنوعات شرکت کنندگان خارجی  نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات گفت: فرایند تشریفات گمرکی برای شرکت کنندگان خارجی در این نمایشگاه  را  تسهیل خواهیم کرد.
به گزارش روابط‌عمومی حوزه‌نظارت گمرکات استان، جلسه هماهنگی برای ورود ماشین آلات و مصنوعات با حضور اورنگی ناظرگمرکات استان، ماهوتی مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز، شربیانی رئيس  اتحادیه طلا و جواهر تبریز و تعدادی از کارشناسان حوزه نظارت به میزبانی گمرک تبریز برگزار شد. 
در این جلسه شربیانی درباره فعالیت‌ها، برنامه‌ها، روند اجرایی و شرایط برگزاری «نمایشگاه طلا و جواهرات  در تبریز» توضیحاتی ارائه و نیازها و خواسته‌های گمرکی این دوره از نمایشگاه را مطرح کرد. 
تسهیل ورود ماشین آلات  و مصنوعات ، امکان راه‌اندازی گمرک موقت در محل برگزاری نمایشگاه، کاهش هزینه‌ها ، تسهیل حضور شرکت کنندگان خارجی، کاهش مراحل اداری در گمرک و... از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه درباره آن‌ها بحث و تصمیم‌گیری شد تا بخش خارجی با قدرت بیشتری در این نمایشگاه حضور  داشته باشد.
اعلام آمادگی گمرک برای برگزاری نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات تبریز
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه