آمادگی کانون مشاوران اعتباری

 و سرمایه گذاری بانکی در ارائه مشاوره سرمایه گذاری بین المللی در کشور

ریس شورای کانون مشاوران اعتبار و سرمایه  گذاری بانکی برآمادگی این نهاد در ارائه مشاوره سرمایه گذاری بین المللی در کشور خبر داد.
 به گزارش اقتصادسرآمد، مهندس فرج زاده در جلسه سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران  گفت :  کانون مشاوران بیش از  20 عضو شرکت مشاور در زمینه سرمایه گذاری طرح های بین المللی  با صلاحیت امکان سنجی ، نظارت و تجربه اجرای پروژه های بزرگ در کشور  دارا بوده و امادگی خود را در حوزه بین الملل اعلام می کند.
رییس کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی ضمن اشاره به پتانسیل های موجود در شرکت های زیر مجموعه کانون اظهار داشت : کانون تنها  نهاد انتظامي مشاوره سرمايه گذاري در کشور است و حدود 180 شرکت زير مجموعه در 15 گرايش  و هفت رسته ارائه خدمات مي دهند که بصورت مستمر نظارت می شوند و فعالیت آنها  از سوی سازمان مرکزی مورد بازنگری  قرار می گیرد. 
وی ضمن اشاره به بخش بین الملل کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی افزود: متناسب با نیاز به  سرمایه گذاری در حوزه بین الملل با توجه به سیاست های اقتصادی کشور و برنامه توسعه هفتم تمهیدات و زیر ساخت های لازم برای بررسی پروژه های ارجاعی در بخش های مختلف اقتصادی اندیشیده است.
در ادامه جلسه مسعود براتی ،  معاون سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران  ضمن تشکر از حضور کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی افزود : رویکرد این سازمان امکان سنجی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تشویق، جلب و جذب سرمایه گذاران خارجی در کشور است.
وی بیان‌داشت: سازمان سرمایه گذاری در راستای اجرای تکالیف قانونی خود به دنبال یک تعامل اثربخش و اجرای الگوی مناسب و کاربردی با بخش غیردولتی در حوزه تشویق سرمایه گذاری است و برای بهبود سرمایه گذاری در کشور و همچنین بهبود فضای کسب و کار از حضور این بخش از اقتصاد استقبال می کنیم.
در خاتمه جسله مقرر گردید کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی به عنوان عضو ثابت در جلسات اتی شرکت داشته باشد.گفتنی است این جلسه در سازمان سرمایه گذاری خارجی ایران  برگزار  گردید.
 و سرمایه گذاری بانکی در ارائه مشاوره سرمایه گذاری بین المللی در کشور
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه