استاندار مازندران  خبرداد:

به آب اندازی یک کشتی بزرگ کانتینربر یخچالی در دریای خزر


یک شناور کشتیرانی دریای خزر که با تغییر کاربری و تجهیز به سیستم‌های روز دنیا در کشتی‌سازی صدرا به یک کشتی بزرگ کانتینربر یخچالی تبدیل شده است، طی مراسمی با حضور استاندار مازندران به آب انداخته شد.
به گزارش اقتصادسرآمد،  سیدمحمود حسینی پور در این مراسم گفت: امروز افتخار داریم که در خدمت شما بزرگواران افتتاح دفترکشتیرانی خزر در مازندران و نتیجه فعالیت های تحول گرایانه شرکت صدرا که در طول یکسال اخیر تحولات خوبی را شاهد بودیم و اتفاقات مهمی رقم خورد را شاهد باشیم و بتوانیم در مسیر توسعه مازندران با ایجاد زیرساخت های لازم در حوزه دریایی دل مردم را شاد کنیم.
وی افزود: تقارن این‌مراسم و سیاست های راهبردی امور دریایی توسط رهبری را به فال نیک می گیریم و شاکریم که در طول مسیر سیاست های رهبری و نظام‌حرکت می کنیم.
استاندار مازندران گفت: مازندران به دلیل موقعیت، با فعال کردن کریدور شمال جنوب با سه بندر امیرآباد و نوشهر و فریدونکنار و سه فرودگاه ساری، نوشهر و رامسر مهمترین بستر فعالیت های اقتصادی شمال کشور را در اختیار دارد.
وی با بیان اینکه ارسال مرسولات تجاری به کشورهای همسایه و روان سازی فعالیت تجاری باید با قوت انجام شود که محور اصلی بنادر مازندران است‌، بیان کرد: دیپلماسی موفق مازندران با کشورهای همسایه در راستای توسعه اقتصادی مازندران می تواند به قطب تجارت ایران تبدیل شود اگر بستر فراهم و آماده شود.
استاندار مازندران  با بیان اینکه صادرات کالاهای ایرانی به روسیه توسط کشتی­‌های کانتینردار شرکت کشتیرانی دریای خزر، تنها سه روز به طول می‌انجامد، گفت: از امروز صادرات محصولات استان مازندران با کشتی‌های کانتینردار یخچالی در دریای خزر توسعه بیشتری می‌­یابد.
وی ادامه داد: از این پس محموله‌های صادراتی مرکبات با کانتینر‌های یخچال‌دار جابه‌جا می‌شوند و نخستین محموله‌­های صادراتی به وسیله این کشتی به مقصد روسیه ارسال خواهند شد.
به آب اندازی یک کشتی بزرگ کانتینربر یخچالی در دریای خزر
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه