استاندار لرستان

۹ پروژه ورزشی در بین مصوبات سفر دوم دولت به لرستان قرار می‌گیرند

خرم آباد- سبحان حبیبی خبرنگار اقتصادسرآمد- استاندار لرستان از قول وزیر ورزش و جوانان برای قرارگیری ۹ پروژه ورزشی این استان در بین مصوبات دور دوم سفر دولت به لرستان خبر داد.
، فرهاد زیویار در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به دیدار با وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: در این دیدار مقرر شد ۹ پروژه مهم ورزشی استان که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و اعتباری بالغ بر ۱۷۲ میلیارد تومان نیاز دارند در مصوبات دور دوم سفر رئیس‌جمهوری به استان لحاظ شوند.وی با اشاره به اینکه ورزش استان ظرفیت‌های بی‌شماری دارد، افزود: افزایش سرانه ورزشی استان و توسعه زیرساخت‌های ورزشی می‌تواند علاوه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی در ایجاد تحرک و سرزندگی در جامعه نقش حائز اهمیتی داشته باشد.
استاندار لرستان، افزود: امیدواریم وزارت ورزش و جوانان، برای افزایش سرانه استان و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی حوزه ورزش نگاه ویژه‌ای به ورزش استان داشته باشد.
زیویار گفت: در این دیدار درباره چگونگی افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد با حضور رئیس‌جمهور، طرح‌های مهم ورزشی در سفر دور دوم ریاست‌جمهوری به استان، حوزه ورزش همگانی، قهرمانی و تأمین اعتبار پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی ورزشی استان با وزیر ورزش و جوانان گفت‌وگو کرد.هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز با اشاره به فعالیت‌های خوب‌صورت گرفته در ورزش استان و پیگیری‌های استاندار لرستان، بیان کرد: لرستان از استان‌های قهرمان‌پرور است و باتوجه‌به ظرفیت‌های بالای این استان، در نظر است که لرستان به‌صورت جدی در سند آمایش سرزمین، موردتوجه قرار گیرد.
وی با تأکید بر برگزاری جلسات شورای ورزش استان، افزود: برگزاری منظم این جلسات موجب توسعه و پیشرفت ورزش استان‌ها خواهد شد. وزیر ورزش و جوانان ضمن قول مساعد مبنی بر حمایت و توسعه ورزش لرستان از طریق اعتبارات فصل پنج گفت: ۹ پروژه مهم ورزشی استان با بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی که یکهزار و ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند، در قالب مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان لحاظ شوند.
۹ پروژه ورزشی در بین مصوبات سفر دوم دولت به لرستان قرار می‌گیرند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه