عامل اصلی موفقیت اتحاد و انسجام است


مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در دیداری صمیمی با بازکنان تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس دیدار کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، دکتر هاشم نامور در این دیدار ضمن تشکر از تلاش های بازیکنان و کادر فنی تیم پالایش نفت بندرعباس در رقابت های لیگ برتر کشور گفت: همه در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی مدون، روز به روز شرایط تیم بهتر شود.
وی با اشاره به اینکه در باشگاه پالایش نفت بندرعباس مهمترین شاخص اخلاق است افزود: اتحاد، انسجام در کنار تلاش عامل اصلی پیروزی و موفقیت است و نتایجی که تا به امروز تیم در رقابتهای لیگ برتر و در مقابل تیم های بعضاً با تجربه و پرمهره گرفته است بیانگر انگیزه بالای بازیکنان جوان این تیم است.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس بیان داشت: در سالهای اخیر این تیم با نام صنایع پشتیبان شکل گرفت و به دلایلی به مشکلاتی برخورد که شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای مسئولیت های اجتماعی خود این تیم را به طور کامل تحت حمایت خود قرار داد و با نام پالایش نفت بندرعباس امسال در رقابت های لیگ برتر کشور حضور یافت.
دکتر نامور افزود: تیم پالایش نفت بندرعباس با نتایج خوبی که کسب کرده است توانسته جایگاه خود در بین هواداران پیدا کند و امروز شاهد حضور پرشور هواداران در مسابقات در حمایت از نمایندگان شهر خود در مسابقات لیگ هستیم.     
وی تصریح کرد: این تیم می تواند زمینه ای برای رشد استعداد های برتر استان باشد و حضور جوانان با استعداد هرمزگانی و همچنین درخشش بازیکنان و حضور در تیم ملی بیانگر ظرفیت های بالای این تیم است.
در ادامه این دیدار مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس توضیحاتی در رابطه با اقدامات و پروژه های موثر و مهم اجرا شده در شرکت پالایش نفت بندرعباس ازجمله افزایش ظرفیت پالایشگاه در چند مرحله و دستیابی به ظرفیت پالایش روزانه ۳۵۰ هزار بشکه، طرح ارتقای کیفیت و افزایش تولید بنزین و نفت گاز و جایگاه این شرکت در کشور با تولید ۲۰ درصد از فرآورده ای مورد نیاز کشور ارائه کرد.
عامل اصلی موفقیت اتحاد و انسجام است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه