مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی

تشکیل کمیته  ارتقاء مشارکت مردمی در انتخابات در آذربایجان شرقی

تبریز - امید محمد زاده خبر نگار اقتصاد سرآمد - کمیته ارتقاء مشارکت مردمی در انتخابات مجلس در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی تشکیل شد
با هدف مردمی سازی و ارتقاء مشارکت تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و تعاونگران در انتخابات، کمیته ارتقاء مشارکت مردمی در انتخابات در آذربایجان شرقی تشکیل گردید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود: با هدف حضور حداکثری و مقتدرانه مردم در عرصه‌های مختلف و مشارکت هوشیارانه و آگاهانه مردم در تصمیم گیری به عنوان یک تکلیف و وظیفه شرعی و ملی این کمیته در استان آذربایجان شرقی تشکیل گردید.  دکتر حسین فتحی با اشاره به اینکه همواره در عرصه‌های مختلف جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونگران نقش بی بدیل خود را در میادین وعرصه‌های مختلف نشان دادند بر حضور حداکثری جامعه کارگری کارفرمایی و تعاونگران در انتخابات برای انتخاب اصلح و حضور حداکثری خود در انتخابات تاکید کرد. 
 وی افزود: انتظار می‌رود تشکل های صنفی با حضور حداکثری در انتخابات در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اقتدار کشور، نقش مهم خود را ایفا کنند. دکتر فتحی با بیان اینکه بیش از ۷۰ در صد از جمعیت کشور از خدمات مجموعه دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره مند می باشند با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: با همکاری تشکل های صنفی زمینه برای مشارکت بیشتر و حداکثری آحاد مردم لازم و ضروری است و ما از نمایندگان تشکل های صنفی کارگری، کارفرمایی و تعاونگران انتظار داریم ظرفیت و زمینه لازم را برای ارتقای سطح مشارکت مردمی و حضور حداکثری را فراهم نمایند. 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در بخش دیگری بهره مندی از ظرفیت‌های رسانه ای  و اطلاع رسانی و شبکه های مجازی ارتباطی مجموعه دستگاههای تابعه را از برنامه های این اداره کل عنوان کرد. وی با تاکید بر اینکه انتخاب اصلح مهم است افزود: برای حضور حداکثری مردم باید با بسیج ظرفیت ها و تشکیل کمیته هایی با محوریت ترویج و توسعه مشارکت مردمی، کمیته های فرعی در اتاق تعاون و کانون هماهنگی شورا های اسلامی کار و انجمن های صنفی کارگری و کارفرمایی تشکیل خواهد شد.
تشکیل کمیته  ارتقاء مشارکت مردمی در انتخابات در آذربایجان شرقی
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه