حضور در عرصه‌های مختلف ورزشی امروزه برای تمام مردم فراهم شده‌است


اراک – مهدی غلامی خبرنگار اقتصادسرآمد- مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: حضور در عرصه‌های قهرمانی امروزه برای تمامی مردم فراهم شده و ورزش به برکت انقلاب اسلامی امروز اشرافی نیست.
مسعود پیرایش در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان استان مرکزی افزود: توجه به ورزش قهرمانی امسال یکی از سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی بوده و در حوزه قهرمانی اقدامات اصلاحی خوبی صورت گرفته‌است.
وی ادامه داد: خروج پایگاه قهرمانان از در آمد زایی، اختصاص پیست دو و میدانی و استخر به صورت رایگان به ورزشکاران از جمله اقدامات این اداره‌کل است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با یادآوری تشکیل نخستین شورای ورزش استان گفت: بحث اشتغال و مسکن ورزشکاران در دستور کار بوده و با دستور وزیر ورزش و جوانان در راستای رفع مشکل مسکن قهرمانان ایجاد شهرک مدال در حال پیگیری است.
پیرایش ساماندهی هیات‌های ورزشی را از دیگر اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی عنوان کرد و افزود: ۲۶ هیات بلاتکلیف در این استاو وجود داشت که ۱۷ هیات تعیین و تکلیف شده و بقیه نیز در حال ساماندهی است.
وی ادامه داد: استعداد یابی در استان مرکزی آغاز شده و این مهم توسعه ورزش قهرمانی را در استان به همراه دارد.
در این آیین با حضور سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از ۸۰ نفر از ورزشکاران و قهرمانان این استان تقدیر شد.
حضور در عرصه‌های مختلف ورزشی امروزه برای تمام مردم فراهم شده‌است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه