مشارکت بیش از سه هزار نفر در طرح سفر‌های دریایی نوروز ۱۴۰۳ هرمزگان


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان و عوامل پشتیبانی و عملیاتی بنادر، بازرسان و خدمه شناور‌ها در طرح سفر‌های دریایی نوروز ۱۴۰۳ این استان حضور دارند.
به گزارش اقتصادسرآمد، حسین عباس‌نژاد با اشاره به تمهیدات این اداره‌کل برای طرح سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ افزود: در مجموع سه هزار و ۵۳۷ نفر از کارکنان پشتیبانی و عملیاتی، خدمه شناورهای مسافری، تفریحی و لندینگ کرافت‌ها، بازرسان طرح، برج‌های کنترل بنادر و مسئولان بنادر استان در این طرح حضور دارند.
 وی با بیان اینکه طرح تسهیل سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفندماه امسال آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد، گفت: ۶۰۷ شناور مسافری و گردشگری به منظور جابه‌جایی۱۳ هزار و ۷۲۸ مسافر و گردشگر و حمل یک‌هزار و ۸۹۲ خودرو فعال شده است.
رئیس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی هرمزگان ادامه داد: در مجموع ۴۳ شناور مسافری به ظرفیت چهار هزار و ۷۰۷ نفر و۴۶ لندینگ‌کرافت ویژه حمل یک‌هزار و ۸۹۲ خودرو فعال شده است.
عباس‌نژاد مجموع ظرفیت شناورهای گردشگری در اجرای این طرح را ۵۱۸ شناور گردشگری با ظرفیت جابه‌جایی بیش از ۹ هزار گردشگر اعلام کرد.
 به گفته وی؛ ۳۵ ایستگاه همیار ناجی و ۲۴ ایستگاه غواصی ویژه طرح نوروز ۱۴۰۳ درنظر گرفته شده که در بنادر مسافری و گردشگری، اسکله‌ها، جزایر و سواحل استان مستقر می‌شوند.
مشارکت بیش از سه هزار نفر در طرح سفر‌های دریایی نوروز ۱۴۰۳ هرمزگان
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه