مدیرعامل منطقه ویژه پارس: 

خدمت به مردم ایران در منطقه ویژه پارس بی وقفه ادامه دارد

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت:هدف اصلی رییس جمهور شهید و مردمی ما تلاش شبانه روز و رفع امورات مردم به بهترین نحو ممکن و بدون اختلال بوده و امروز فعالیت ها در این منطقه به کشور بدون وقفه ادامه دارد.               
به گزارش اقتصادسرآمد،  سخاوت اسدی گفت:هدف اصلی رییس جمهور شهید و مردمی ما تلاش شبانه روز و رفع امورات مردم به بهترین نحو ممکن و بدون اختلال بوده و امروز فعالیت ها در این منطقه به کشور بدون وقفه ادامه دارد. وی در جلسه مدیریت شرایط اضطراری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با تسلیتِ شهادت رییس جمهور و همراهان وی در حادثه دلخراش سقوط بالگرد اظهار کرد: اینجانب شهادت رییس جمهور پرتلاش و خادم الرضا(ع)، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار این استان، جمعی از فرماندهان سپاه و کادر پروازی را تسلیت عرض می کنم.
وی با اشاره به روش و منش آیت الله رییسی در خدمتگزاری به مردم عنوان کرد: از آنجایی که هدف اصلی رییس جمهور عزیز و مردمی ما تلاش شبانه روز و رفع امورات مردم به بهترین نحو ممکن و بدون اختلال بوده است لذا فعالیت ها در این منطقه بدون وقفه ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس این منطقه را پایتخت انرژی و قلب اقتصاد ایران دانست و افزود: امروز تامین گاز کشور و سایر محصولات از جمله تامین فرآورده های نفتی، خوراک پالایشگاه ها و پتروشیمی ها و همچنین مواد اولیه بسیاری از صنایع کشور که از اهمیت بالایی نیز برخوردار هستند در منطقه ویژه پارس صورت می گیرد و به همین دلیل این منطقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
 اسدی به برگزاری جلساتی با مدیران عامل مجموعه های تولید در بخش سکوها، پالایشگاه ها و صنایع پایین دستی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر و در راستای تامین امنیت منطقه، نیروهای امنیتی، انتظامی، اچ. اس. ای، حراست و دیگر بخش ها در آمادگی کامل قرار دارند.
 وی عنوان کرد: با تدابیر انجام گرفته همه همکاران از آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مردم عزیز کشورمان برخوردار هستند.
خدمت به مردم ایران در منطقه ویژه پارس بی وقفه ادامه دارد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه