در سفر استاندار مازندران به میاندرود صورت گرفت:

بازدید از روند اجرایی و پیشرفت پروژه تعریض محور  ورکلا-گهرباران

مازندران- سهیلا مرآتی  خبرنگاراقتصادسرآمد- استاندار مازندران در سفر شهرستانی به میاندرود از پروژه تعریض محور ورکلا-گهرباران بازدید و در جریان روند اجرایی و پیشرفت این پروژه قرار گرفت.
 به گزارش اقتصادسرآمد، یوسف نوری استاندار مازندران در سفر شهرستانی خود به میاندرود و بازدید از این شهرستان، در محل پروژه تعریض محور ورکلا- گهرباران حاضر شد و روند اجرایی این پروژه را مورد بازدید قرار داد و بر تسریع انجام آن با رعایت ایمنی مسیر و حفظ توان عملیاتی تاکید کرد. محمدعلی موسی پور گرجی مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده این بندر در راستای  مسئولیت‌های اجتماعی را تشریح کرد و گفت: این پروژه با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی و با اعتبار ۱٠٠٠ میلیارد ریال و طی مدت ۱۸ ماه شمسی اجرا خواهد شد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد افزود: از مسیر ابتدای چهار راه ورکلا که از سال ۱۳۹۸ آغاز شده بود تا کنون ۲ قطعه توسط این بندر تعریض و بازسازی شده و به اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای واگذار شد و ادامه مسیر از کیلومتر ۱٠٠+۱۳ تا کیلومتر۶٠٠+ ۱۶ نیز برای انجام عملیات تعریض طی فرآیند مناقصه به پیمانکار واگذار شد که انشالله طی برنامه زمان بندی تا نیمه دوم سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی در  ادامه جزئیات این پروژه را تشریح کرد که  عملیات خاکی، اساس، رویه بتونی غیر مسلح درزدار و اجرای لایه بیندر و همچنین لایه توپکا که در بخش‌های مورد نیاز اضافه می گردد در این مسیر پیش بینی شده است و تمام عملیات با تکیه بر توان و دانش متخصصان داخلی و استفاده از تجربه کارشناسان واحد فنی و مهندسی صورت خواهد پذیرفت.
 وی حفظ و افزایش توان عملیاتی بندر در راستای اهداف سازمانی و صیانت از سرمایه‌های ملی و نیز دسترسی ایمن و راحت از طریق راه‌های مواصلاتی استاندارد را از اهداف این پروژه عنوان کرد.
 گفتنی است آغاز عملیات اجرایی  پروژه تعریض محور ورکلا-گهرباران در آخرین  سفر رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی آغاز شد  که با توجه به اهمیت این پروژه  توسط استاندار مورد بازدید قرار گرفت.
بازدید از روند اجرایی و پیشرفت پروژه تعریض محور  ورکلا-گهرباران
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه