ايجاد نهضت جهادي در حوزه شيلات و آبزي پروري

در راستاي دستيابي به جهش توليد و تحقق منويات مقام معظم رهبري، ايجاد نهضت جهادي در حوزه شيلات و آبزي پروري ضروري است.
به گزارش اقتصادسرآمد، با دستور جلسه ارايه برنامه هاي توليد محصولات شيلاتي در سال ۱۴۰۳، امروز چهارم تيرماه، معاونان و مديران ستادي و استاني در سالن جلسات سازمان شيلات ايران گرد هم آمدند.
معاون وزير و رييس سازمان شيلات ايران ضمن تبريك عيد غدير و تاكيد بر شركت پرشور مردم در انتخابات دولت چهاردهم گفت:  براي ايجاد تحول، جهش توليد و تحقق منويات مقام معظم رهبري، ايجاد نهضت جهادي در حوزه شيلات و آبزي پروري ضروري است.
سيدحسين حسيني افزود: لازم است ظرفيت هاي بي بديل شيلاتي و فرصت هاي مدنظر شناسايي شود و با توجه به آنكه با تلاش هاي انجام شده توسط بخش هاي مختلف توانستيم به ضريب رشد 5.8 درصدي برسيم، به هدف برنامه نزديك شديم.
وي ادامه داد: با ساماندهي تشكل ها، تفكرجديدي براي فراهمي محصول،صادرات و در دسترس قرار دادن محصولات ايجاد شده است و حمايت هاي لازم را در اين بخش خواهيم داشت.
حسيني با اشاره به بسيج ملي در حوزه آبزي پروري تصريح كرد: ايجاد بازارهاي تخصصي و اقدامات تخصصي توسط مديران شيلاتي ۶ استان ضروري است.
وي تاكيد كرد: تفكر تخصصي شيلات براي دستيابي به اهداف، لازم است.
گفتني است در اين جلسه كه با حضور روساي شوراهاي شش منطقه به صورت وبيناري برگزار شد، مسائل و مشكلات هر منطقه ارائه و رئيس سازمان شيلات ايران ضمن استماع نقطه نظرات، به ارائه راهكارهاي مناسب پرداخت.
همچنين برنامه هاي سازمان شيلات ايران در سال 1403 ارائه و به اجماع جمعي رسيد.

ايجاد نهضت جهادي در حوزه شيلات و آبزي پروري
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه