افتتاح پروژه‌های آب و برق در هرمزگان 


هرمزگان -  طی مراسمی با حضور ویدئو کنفرانسی سرپرست ریاست جمهوری، ۱۹۰۳ میلیارد تومان پروژه در حوزه آب و برق استان هرمزگان به بهره‌برداری رسید.
به گزارش اقتصادسرآمد، طی مراسمی با حضور ویدئو کنفرانسی سرپرست ریاست جمهوری، پروژه‌های صنعت آب و برق استان هرمزگان به بهره‌برداری رسید.
این آئین در محل پروژه واقع در تازیان بالا از توابع شهرستان بندرعباس، با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، احمد مرادی و فاطمه جراره نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
مهدی دوستی در حاشیه  آیین بهره‌برداری از پروژه‌های صنعت آب و برق استان هرمزگان اظهار کرد: امروز مجموعا ۶ پروژه به ارزش ۱۹۰۳ میلیارد تومان در حوزه آب و برق هرمزگان به بهره‌برداری رسید، در بخش آب،  آبرسانی به پنج شهر و ۵۹ روستا در استان هرمزگان آغاز شد.
وی با اشاره به ارزش ۳۵۰۰ میلیارد تومانی پروژه‌های افتتاح شده در سفر دور دوم رئیس جمهورشهید به استان هرمزگان عنوان داشت: بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به ۵ شهر و ۱۵۶ روستا نیز در این سفر انحام‌شد؛ بنابراین می‌توانیم بگوییم که طی ۴.۵ ماه حدود ۵.۵ همت پروژه در حوزه آب و آبرسانی  هرمزگان افتتاح شده است.
استاندار هرمزگان عنوان‌کرد: از ابتدای دولت تا به امروز عملیات اجرایی ۱۹ آب‌شیرینکن در استان هرمزگان آغاز شده که ۱۱ آب شیرینکن افتتاح شده و ۸ آب‌شیرینکن باقی مانده نیز تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید که یک رکورد به شمار می‌آید.
وستی عنوان کرد: آبرسانی به ۲۰۳ روستای دیگر در دستورکار قرار دارد که تا دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و بدین ترتیب تعداد آبرسانی‌های انجام شده در دولت سیزدهم به ۴۷۹ روستا خواهد رسید.وی خاطرنشان‌کرد: طی دولت سیزدهم ۳۲۰۰ میلیارد تومان به پروژه ساماندهی فاضلاب بندرعباس تزریق شده  و سه فاز از آن در سفر رئیس جمهور افتتاح شده است.
لازم به ذکراست پروژه‌های افتتاح شده در حوزه آب و فاضلاب هرمزگان شامل پروژه آبرسانی به درگهان و لافت در جزیره قشم  به ارزش ۴۱۰ میلیارد تومان، پروژه آبرسانی به حوزه قلات ( شهرهای تازیان و علوی) به ارزش ۵۴۰ میلیارد تومان و پروژه آب‌شیرینکن مجتمع کاشی لیردف به ارزش ۵۴ میلیارد تومان بود.
افتتاح پروژه‌های آب و برق در هرمزگان 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه