در  هفته قوه قضائیه و دهه تولید و تجارت صورت گرفت

بازدید رئیس کل دادگستری استان مازندران از شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی

مازندران - سهیلا مرآتی  خبرنگار اقتصادسرآمد- پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران به همراه کریمی دادستان مرکز استان،معاونین و مدیران دادگستری استان، یوسف نژاد سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان، محمدی راد فرماندار سوادکوه شمالی،  مدیران کل دستگاههای اجرایی و جمعی از مدیران و صاحبان صنایع، از شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی بازدید کردند.
به گزارش اقتصادسرآمد ، رئیس کل دادگستری استان، سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان و مدیران کل دستگاههای اجرایی با حضور در شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی، از 4 واحد تولیدی موتور بشل، خروش صنعت، فولاد بهمن و مازند نور در این شهرک صنعتی بازدید کردند.
رئیس کل دادگستری مازندران ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و دهه تولید و تجارت با اشاره به اینکه عنایت مقام معظم رهبری و اراده قوه قضائیه به حمایت از رشد تولید و اشتغال پایدار معطوف گردیده گفت: به همین سبب واحدهای تولیدی کم بنیه در استان باید بسرعت تقویت شده و برای حل مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران چاره سازی شود.
پوریانی بیان داشت: با توجه به شرایط خاص زیست محیطی و کمبود زمین در مازندران، همه دستگاههای اجرایی باید شرایط مناسب برای تسهیل در روند تولید و رشد صنعت استان را فراهم سازند.
سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در این بازدید گفت: حمایت دستگاه قضا از روند تولید و تقویت صنایع کوچک در مازندران، در مهار تورم و شکوفایی اشتغال و دلگرمی کارآفرینان بسیار مؤثر خواهد بود.
لازم به توضیح است: پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران، کریمی دادستان مرکز استان، یوسف نژاد سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی، محمدی راد فرماندار سوادکوه شمالی، جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی، مدیران بانک های عامل و صنعتگران و کارآفرینان، ضمن بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی پرداختند و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی متولی، تصمیمات لازم جهت رفع این مشکلات اتخاذ شد.
بازدید رئیس کل دادگستری استان مازندران از شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه