شهردارمحمدشهر مطرح کرد :
«ایجاد منابع درآمد پایدار» اولویت مدیریت شهری است
معصومه عینی خبرنگار اقتصادسرآمد- البرز- ایجاد منابع درآمدی پایدار با بخش خصوصی و از طریق اعتبارات و بودجه ی مدیریت شهری از اولویت های ما است .
به گزارش اقتصادسرآمد، مهرداد حسنزاده شهردار محمدشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی محمدشهرخبردادو گفت : در محمدشهر شهر مهربانی پویش مهربانی به راه افتاده و باید از نظر معنوی فضایی را ایجاد کنیم که فردی که وارد شهر می شود حس شهر مهربانی را با جان و دل لمس کند و فقط در کلام و گفتار و عکس خلاصه نشود .
مهرداد حسن زاده شهردار محمدشهر افزود : مدیریت واحد شهری نداریم و این موضوع نقص قانون است که باید اصلاح شود ، متاسفانه اعتبارات مالی دستگاههای اجرایی به موقع و در زمان مشخص پرداخت نمی شود که سبب هدر رفت سرمایه شده و برای مدیریت شهری خسارت بار است.
وی با بیان اینکه در زمان اجرای پروژه های عمرانی از دستگاههای اجرایی مربوطه استعلام می شود اما به محض آسفالت یک خیابان یا یک معبر شاهد حفاری دوباره و خرابی آسفالت توسط این دستگاهها هستیم تصریح کرد: از پیامدهای نبود مدیریت واحد شهری است که این امر سبب می شود تا آسیب جدی به سرمایه های عمومی وارد شود.
شهردار محمدشهر تصریح کرد : بخشی از وظایف دستگاههای اجرایی بر دوش مدیریت شهری قرار گرفته که باید تمام دستگاهها در خدمات رسانی به مردم به وظایف خود عمل کنند.
وی با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در دوره ششم افزود : فعالیت های انجام شده در این دوره در حوزه های مختلف شهر اعم از زیرسازی ، جدولگذاری ، آسفالت ، تملکات ، تعریض معابر ، بهبود عبور و مرور ، بازگشایی معابری که در طرح تفصیلی بود با ده سال گذشته برابری می کند .
شهردارتصریح کرد : سال گذشته شهرداری محمد شهر به عنوان شهرداری برتر ونمونه در استان البرز مطرح گردید و افتخاری برای مدیریت شهری بود کهاین موضوع نتیجه تعامل و همکاری تنگاتنگ اعضای شورای شهراست .
شهردار محمدشهر افزود : ایجاد منابع درآمدی پایدار با بخش خصوصی و از طریق اعتبارات و بودجه ی مدیریت شهری از اولویت های ما است .
مهرداد حسنزاده تصریح کرد :در بحث ایجاد منابع درآمدی پایدار تعدادی پروژه شروع شده و در حال احداث می باشد و تمام سعی و تلاش ما بر این است که تا پایان دوره ششم مدیریت شهری به بهره برداری برسند و که تا پایان سال چند پروژه به بهره برداری خواهدرسید . حسن زاده با اشاره به ایجاد درآمد پایدار و خدمات رسانی بهتر به شهروندان گفت : پارکینگ طبقاتی در بلوار گلستانک در دست احداث است که شامل 18 باب تجاری و در پنج طبقه با ظرفیت 150 واحد می باشد ، این پارکینگ اولین پارکینگ طبقاتی است که در شهر احداث می گردد و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید .
وی در خصوص پروژه دیگر مدیرت شهری ادامه داد : بازارچه عمومی که با مساحت 11 هزار متر مربع درخیابان شهید برزگر و با مشارکت بخش خصوص در حال احداث است ، شامل 70 پارکینگ در طبقه منفی یک و یک طبقه ، اول که مختص بورس طلا و موبایل خواهد شد و همچنین طبقه همکف بازارچه مایحتاج عمومی در نظر گرفته شده است .
حسن زاده ادامه داد : بازارچه نارنج در محله ولد آباد با مساحت 3500 متر مساحت زیربنا و 50 غرفه تجاری است که در محله کم برخوردار که جزء هدف قرارگاه اجتماعی است در حال اجرا می باشد و همچنین بازارچه شقایق در وردی الهیه که 50 واحد تجاری در آن احداث می گردد .
وی تاکید کرد : اکنون ۲۵ هزار متر مربع فضای تجاری در قالب چهار مجموعه است که در بحث درآمد پایدار نقش بسزایی دارد .
شهردار محمدشهر در ادامه به بودجه شهرداری برای سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: بودجه مصوب شهرداری 1 هزار40 میلیارد تومان است که حدود ۶۷ درصد آن به پروژههای عمرانی اختصاص یافته این سهم در اصلاحات بودجه به ۷۰ درصد نیز می رسد و 36 درصد اعتبارات جاری است .
وی افزود: محمدشهر با توجه به شرایط و جمعیت از جمله شهرهایی است که بالاترین بودجه را در استان دارد، حتی در مقایسه با شهرهای بزرگتری مثل نظرآباد ، مهستان ، هشتگرد و کمالشهر بودجه ما به مراتب بالاتر است .
وی با اشاره به کمک به مساجد و مدارس گفت :در آستانه بازگشایی مدارس تجهیز و تعمیر سرویس های بهداشتی ، آبخوری ، نقاشی و رنگ آمیزی و آماده سازی مدارس برای مهر ماه 11 مدرسه انجام شده وحدود 3 میلیارد هزینه شده است
به گزارش اقتصادسرآمد، مهرداد حسنزاده شهردار محمدشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی محمدشهرخبردادو گفت : در محمدشهر شهر مهربانی پویش مهربانی به راه افتاده و باید از نظر معنوی فضایی را ایجاد کنیم که فردی که وارد شهر می شود حس شهر مهربانی را با جان و دل لمس کند و فقط در کلام و گفتار و عکس خلاصه نشود .
مهرداد حسن زاده شهردار محمدشهر افزود : مدیریت واحد شهری نداریم و این موضوع نقص قانون است که باید اصلاح شود ، متاسفانه اعتبارات مالی دستگاههای اجرایی به موقع و در زمان مشخص پرداخت نمی شود که سبب هدر رفت سرمایه شده و برای مدیریت شهری خسارت بار است.
وی با بیان اینکه در زمان اجرای پروژه های عمرانی از دستگاههای اجرایی مربوطه استعلام می شود اما به محض آسفالت یک خیابان یا یک معبر شاهد حفاری دوباره و خرابی آسفالت توسط این دستگاهها هستیم تصریح کرد: از پیامدهای نبود مدیریت واحد شهری است که این امر سبب می شود تا آسیب جدی به سرمایه های عمومی وارد شود.
شهردار محمدشهر تصریح کرد : بخشی از وظایف دستگاههای اجرایی بر دوش مدیریت شهری قرار گرفته که باید تمام دستگاهها در خدمات رسانی به مردم به وظایف خود عمل کنند.
وی با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در دوره ششم افزود : فعالیت های انجام شده در این دوره در حوزه های مختلف شهر اعم از زیرسازی ، جدولگذاری ، آسفالت ، تملکات ، تعریض معابر ، بهبود عبور و مرور ، بازگشایی معابری که در طرح تفصیلی بود با ده سال گذشته برابری می کند .
شهردارتصریح کرد : سال گذشته شهرداری محمد شهر به عنوان شهرداری برتر ونمونه در استان البرز مطرح گردید و افتخاری برای مدیریت شهری بود کهاین موضوع نتیجه تعامل و همکاری تنگاتنگ اعضای شورای شهراست .
شهردار محمدشهر افزود : ایجاد منابع درآمدی پایدار با بخش خصوصی و از طریق اعتبارات و بودجه ی مدیریت شهری از اولویت های ما است .
مهرداد حسنزاده تصریح کرد :در بحث ایجاد منابع درآمدی پایدار تعدادی پروژه شروع شده و در حال احداث می باشد و تمام سعی و تلاش ما بر این است که تا پایان دوره ششم مدیریت شهری به بهره برداری برسند و که تا پایان سال چند پروژه به بهره برداری خواهدرسید . حسن زاده با اشاره به ایجاد درآمد پایدار و خدمات رسانی بهتر به شهروندان گفت : پارکینگ طبقاتی در بلوار گلستانک در دست احداث است که شامل 18 باب تجاری و در پنج طبقه با ظرفیت 150 واحد می باشد ، این پارکینگ اولین پارکینگ طبقاتی است که در شهر احداث می گردد و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید .
وی در خصوص پروژه دیگر مدیرت شهری ادامه داد : بازارچه عمومی که با مساحت 11 هزار متر مربع درخیابان شهید برزگر و با مشارکت بخش خصوص در حال احداث است ، شامل 70 پارکینگ در طبقه منفی یک و یک طبقه ، اول که مختص بورس طلا و موبایل خواهد شد و همچنین طبقه همکف بازارچه مایحتاج عمومی در نظر گرفته شده است .
حسن زاده ادامه داد : بازارچه نارنج در محله ولد آباد با مساحت 3500 متر مساحت زیربنا و 50 غرفه تجاری است که در محله کم برخوردار که جزء هدف قرارگاه اجتماعی است در حال اجرا می باشد و همچنین بازارچه شقایق در وردی الهیه که 50 واحد تجاری در آن احداث می گردد .
وی تاکید کرد : اکنون ۲۵ هزار متر مربع فضای تجاری در قالب چهار مجموعه است که در بحث درآمد پایدار نقش بسزایی دارد .
شهردار محمدشهر در ادامه به بودجه شهرداری برای سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: بودجه مصوب شهرداری 1 هزار40 میلیارد تومان است که حدود ۶۷ درصد آن به پروژههای عمرانی اختصاص یافته این سهم در اصلاحات بودجه به ۷۰ درصد نیز می رسد و 36 درصد اعتبارات جاری است .
وی افزود: محمدشهر با توجه به شرایط و جمعیت از جمله شهرهایی است که بالاترین بودجه را در استان دارد، حتی در مقایسه با شهرهای بزرگتری مثل نظرآباد ، مهستان ، هشتگرد و کمالشهر بودجه ما به مراتب بالاتر است .
وی با اشاره به کمک به مساجد و مدارس گفت :در آستانه بازگشایی مدارس تجهیز و تعمیر سرویس های بهداشتی ، آبخوری ، نقاشی و رنگ آمیزی و آماده سازی مدارس برای مهر ماه 11 مدرسه انجام شده وحدود 3 میلیارد هزینه شده است
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
«ایجاد منابع درآمد پایدار» اولویت مدیریت شهری است
-
محدودیت برق صنایع هرمزگان در تابستان ۱۴۰۳ به پایان رسید
-
افتتاح ۱۷۷ طرح آموزشی در سیستان و بلوچستان
-
تقویت مشاغل خانگی آسیبهای اجتماعی را کاهش میدهد
-
فاضلاب باید قبل از ریخته شدن به آبهای پذیرنده یا محیط، دفع و تصفیه شود
-
پیشرفت ۵۷ درصدی ساختمان جایگزین بیمارستان فاطمه زهرا (س)
-
حجم ذخایر سدهای استان اردبیل کاهش یافت
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



