ارائه پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی برای تفرجگاه نورالشهدا اراک


اراک – غلامی خبرنگار اقتصادسرآمد- شهردار اراک گفت: برای تفرجگاه نورالشهدا (دره گردو) پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده است.
به گزارش اقتصادسرآمد- علیرضا محمودی در نمایش بزرگ رسم عاشقی که همزمان با هفته دفاع مقدس در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری اراک در منطقه گردشگری نورالشهدا، اقدام به ایجاد یک تفرجگاه در راستای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان اراکی نموده است.
وی با بیان اینکه گردشگری در کوهپیمایی و ورزش خلاصه نمی‌شود، افزود: پیوست‌های فرهنگی برای این تفرجگاه دیده شده است که مقدمات یکی از این برنامه‌ها در حال فراهم شدن است و نمایش خاص با سبک خاص آن اجرا خواهد شد.
شهردار اراک تصریح کرد: در سنوات آینده مناسبت‌های ملی و مذهبی در این منطقه برگزار خواهد شد و امید می‌رود اجرای نمایش مناسب این رویدادها را در این منطقه داشته باشیم.
محمودی با بیان اینکه مفتخریم که آغاز این رویداد را با یاد و نام شهدای دفاع مقدس شروع کنیم، افزود: دوران دفاع مقدسی با هم دلی همراهی، مقاومت و مدیریت توأم بود و از ماندگارترین حماسه‌های ملت دین مدار، فهیم، بصیر و انقلابی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.
ارائه پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی برای تفرجگاه نورالشهدا اراک
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه