مدیر کل بنادر ودریانوردی امیرآباد خبرداد:
پهلوگیری نخستین کشتی حامل مواد سوختی در بندرامیرآباد در سال جاری
مازندران - سهیلا مرآتی خبرنگار اقتصادسرآمد- مدیر کل بنادر ودریانوردی امیرآباد از پهلوگیری نخستین کشتی حامل مواد سوختی (مازوت) در سال جاری در بندر امیرآباد خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد علی موسی پور گرجی با بیان اینکه این بندر از قابلیتها و امکانات کم نظیری همچون حمل و نقل چند وجهی و دوش هایی جهت تخلیه و بارگیری فله مایع برخوردار است افزود: نخستین شناور حامل مازوت به ظرفیت 4 هزار و 150 تن جهت ترانزیت به کشورهای حوزه خلیج فارس در بندر امیرآباد پهلوگرفت.
مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با بیان اینکه یکی از برنامههای راهبردی بندرامیرآباد در سال جاری افزایش حجم عملیات با تکیه بر توسعه فعالیتهای چند بعدی و ایجاد تنوع کالا در حوزههای بندری و صادرات و واردات کالاست، گفت: مقرر گردید 32 هزار تن مازوت جهت ترانزیت به کشورهای حاشیه خلیج فارس از طریق بندر امیرآباد و حمل ریلی به بندر عباس انجام پذیرد که اولین شناور حامل ۴ هزار و 150 تن مازوت در اسکله بندر امیرآباد پهلو گرفت و تخلیه آن به اتمام رسیده است.
مدیر کل بنادر ودریانوردی امیرآبادبا اشاره به اینکه این محموله از یکی از کشورهای حوزه C.I.S به بندرامیرآباد وارد شده است، اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزیهای صورت گرفته و پیگیری صاحبان کالا جهت رونق ترانزیت مواد سوختی و رایزنی با کشورهای همسایه شمالی این روند تداوم داشته و شاهد رشد چشمگیری ترانزیت انواع کالا و سوخت از این بندر باشیم.
موسی پور گرجی مدیر کل بنادر ودریانوردی امیرآبادافزود: با توجه به ظرفیتها و زیرساختهای ایجاد شده در بندر امیرآباد و با در نظر گرفتن ملاحظات خاص ایمنی، کشتیهای حامل مواد سوختی با ظرفیتهای مختلف در این بندر قابلیت پهلوگیری دارند.
گفتنی است بندرامیرآباد علاوه بر قابلیت تخلیه و بارگیری فله مایع در اسکله و تخلیه و بارگیری همزمان جاده ای و ریلی ، دارای مخازن نگهداری مواد نفتی در اراضی پشتیبانی می باشد که توسط سرمایه گذار بخش خصوصی با هدف افزایش مراودات نفتی با کشورهای حوزه خزر احداث شده است
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد علی موسی پور گرجی با بیان اینکه این بندر از قابلیتها و امکانات کم نظیری همچون حمل و نقل چند وجهی و دوش هایی جهت تخلیه و بارگیری فله مایع برخوردار است افزود: نخستین شناور حامل مازوت به ظرفیت 4 هزار و 150 تن جهت ترانزیت به کشورهای حوزه خلیج فارس در بندر امیرآباد پهلوگرفت.
مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با بیان اینکه یکی از برنامههای راهبردی بندرامیرآباد در سال جاری افزایش حجم عملیات با تکیه بر توسعه فعالیتهای چند بعدی و ایجاد تنوع کالا در حوزههای بندری و صادرات و واردات کالاست، گفت: مقرر گردید 32 هزار تن مازوت جهت ترانزیت به کشورهای حاشیه خلیج فارس از طریق بندر امیرآباد و حمل ریلی به بندر عباس انجام پذیرد که اولین شناور حامل ۴ هزار و 150 تن مازوت در اسکله بندر امیرآباد پهلو گرفت و تخلیه آن به اتمام رسیده است.
مدیر کل بنادر ودریانوردی امیرآبادبا اشاره به اینکه این محموله از یکی از کشورهای حوزه C.I.S به بندرامیرآباد وارد شده است، اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزیهای صورت گرفته و پیگیری صاحبان کالا جهت رونق ترانزیت مواد سوختی و رایزنی با کشورهای همسایه شمالی این روند تداوم داشته و شاهد رشد چشمگیری ترانزیت انواع کالا و سوخت از این بندر باشیم.
موسی پور گرجی مدیر کل بنادر ودریانوردی امیرآبادافزود: با توجه به ظرفیتها و زیرساختهای ایجاد شده در بندر امیرآباد و با در نظر گرفتن ملاحظات خاص ایمنی، کشتیهای حامل مواد سوختی با ظرفیتهای مختلف در این بندر قابلیت پهلوگیری دارند.
گفتنی است بندرامیرآباد علاوه بر قابلیت تخلیه و بارگیری فله مایع در اسکله و تخلیه و بارگیری همزمان جاده ای و ریلی ، دارای مخازن نگهداری مواد نفتی در اراضی پشتیبانی می باشد که توسط سرمایه گذار بخش خصوصی با هدف افزایش مراودات نفتی با کشورهای حوزه خزر احداث شده است
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
پهلوگیری نخستین کشتی حامل مواد سوختی در بندرامیرآباد در سال جاری
-
طرح پیشگیری از غرقشدگی در سواحل خوزستان تعطیل میشود؟
-
محصولات غذایی رتبه نخست صادرات خراسان رضوی را دارد
-
کارهای جهادی از افتخارات نظام اسلامی است
-
افتتاح ۱۰۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
-
برگزاری جشن ازدواج 1000 زوج مازندرانی در ساری
-
نانواییها ملزم به پخت نان سادهاند
-
ضرورت توجه به محیط زیست در صنایع بسته بندی
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



