تصمیمات وزارت اقتصاد نباید  در تضاد با منافع مناطق آزاد باشد

رییس هیئت مدیره شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد کشور گفت: تصمیمات وزارت اقتصاد نباید در تضاد با منافع مناطق آزاد باشد.
به گزارش اقتصادسرآمد،  رحمان سادات نجفی در دیدار مجمع سازندگان جزیره کیش با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: احیای قوانین چگونگی اداره مناطق آزاد یک ضرورت اساسی است.
وی افزود: سه قوه کشور باید ضمن احترام به قوانین چگونگی اداره مناطق آزاد، باید مانع صدور تبصره‌های قانونی علیه مناطق آزاد باشند.
سادات نجفی با تاکید بر ضرروت تکریم کارآفرینان در کشور، اظهار کرد: کشور‌های خارجی پس از تلاش برای جذب نخبگان و سرمایه داران کشور، امروز در صدد جذب کارآفرینان ایرانی هستند که برای کشور می‌توان جبران ناپذیر باشد.
وی با تاکید بر اینکه در کنار جذب سرمایه گذار جدید باید در حفظ سرمایه گذاران موجود نیز تمامی تلاش‌ها به کار گرفته شود، افزود: باید به این باور رسید که نحوه تعامل ما با سرمایه گذاران موجود، آیینه عبرتی برای سرمایه گذاران جدید است.
مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش سهم این جزیره را در تولید ناخالص ملی بسیار مهم توصیف و اضافه کرد: بیش از ۴۰ درصد از درآمد‌های عمومی استانی همچون هرمزگان را کیش تامین می‌کند که به نسبت جمعیت رقم بسیار بالایی است.
وی با بیان اینکه تصمیمات وزارت اقتصاد نباید در تضاد با منافع مناطق آزاد باشد، گفت: معافیت‌های مالیاتی یک مشوق برای جذب سرمایه گذاری در مناطق آزاد است که نباید آن را به هر بهانه‌ای تضعیف کرد
تصمیمات وزارت اقتصاد نباید  در تضاد با منافع مناطق آزاد باشد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه