حمل یکسره ریلی محموله ۳۲۰۰ تنی ذرت از بندر امیرآباد به بندر خشک پیشگامان استان یزد
مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد از تخلیه کشتی حامل ۳ هزار و ۲۰۰ تن ذرت به صورت حمل یکسره از طریق ریل از این بندر به بندر خشک پیشگامان استان یزد خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمدعلی موسی پور گرجی از از تخلیه کشتی حامل ۳ هزار و ۲۰۰ تن ذرت به صورت حمل یکسره از طریق ریل از این بندر به بندر خشک پیشگامان استان یزد خبر داد و گفت: با توجه به سابقه سال گذشته در حمل ریلی این نوع کالا به بندر خشک پیشگامان در استان یزد و رضایتمندی صاحب کالا از نحوه عملکرد بندر و راه آهن، در جهت توسعه و رشد ۲۵ درصدی حمل ریلی مطابق برنامه هفتم، در سال جاری نیز نخستین محموله ذرت به میزان ۳ هزار و ۲۰۰ تن به صورت حمل یکسره از طریق حمل و نقل ریلی به استان یزد ارسال شد.
مدیر کل بندر امیرآباد با بیان اینکه این محموله از کشور روسیه به بندر امیرآباد وارد شده است، اظهار کرد: حمل یکسره این محموله توسط ۵۸ واگن ۵۵ تنی از بندر امیرآباد به مقصد بندر خشک پیشگامان یزد انجام شده و یک کشتی دیگر شامل ۲ هزار و ۷۰۰ تن ذرت در لنگرگاه مستقر که پس از انجام تشریفات گمرکی و اداری پهلوگیری و تخلیه آن آغاز خواهد شد.
موسی پور گرجی با بیان اینکه احداث بندر امیرآباد بر اساس حمل ریل پایه شکل گرفته ابراز امیدواری کرد، با افزایش ظرفیت عملکردی بندر و بهبود خطوط ریلی بخش قابل توجهی از محموله از طریق حمل یکسره ریلی جابه جا شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمدعلی موسی پور گرجی از از تخلیه کشتی حامل ۳ هزار و ۲۰۰ تن ذرت به صورت حمل یکسره از طریق ریل از این بندر به بندر خشک پیشگامان استان یزد خبر داد و گفت: با توجه به سابقه سال گذشته در حمل ریلی این نوع کالا به بندر خشک پیشگامان در استان یزد و رضایتمندی صاحب کالا از نحوه عملکرد بندر و راه آهن، در جهت توسعه و رشد ۲۵ درصدی حمل ریلی مطابق برنامه هفتم، در سال جاری نیز نخستین محموله ذرت به میزان ۳ هزار و ۲۰۰ تن به صورت حمل یکسره از طریق حمل و نقل ریلی به استان یزد ارسال شد.
مدیر کل بندر امیرآباد با بیان اینکه این محموله از کشور روسیه به بندر امیرآباد وارد شده است، اظهار کرد: حمل یکسره این محموله توسط ۵۸ واگن ۵۵ تنی از بندر امیرآباد به مقصد بندر خشک پیشگامان یزد انجام شده و یک کشتی دیگر شامل ۲ هزار و ۷۰۰ تن ذرت در لنگرگاه مستقر که پس از انجام تشریفات گمرکی و اداری پهلوگیری و تخلیه آن آغاز خواهد شد.
موسی پور گرجی با بیان اینکه احداث بندر امیرآباد بر اساس حمل ریل پایه شکل گرفته ابراز امیدواری کرد، با افزایش ظرفیت عملکردی بندر و بهبود خطوط ریلی بخش قابل توجهی از محموله از طریق حمل یکسره ریلی جابه جا شود.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
پوستاندازی گردشگری در سواحل مَکُران با توسعه دریامحور
-
2 تفاهمنامه با تاجیکستان برای تسهیل سرمایهگذاری در چابهار و صدور خدمات مهندسی به امضا میرسد
-
چابهار دروازه دیپلماسی ایران در آبهای آزاد
-
حمل یکسره ریلی محموله ۳۲۰۰ تنی ذرت از بندر امیرآباد به بندر خشک پیشگامان استان یزد
-
افزایش تعداد قطارهای عبوری از مسیر تهران به قم در دستور کار قرار گرفت
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



