با حمایت مدیرمجتمع مس شهربابک؛
مرکز جوارکارگاهی مجتمع مس شهربابک یک مرکز الگوی کشوری تحت عنوان اولین مرکز هیئت امنایی کشور معرفی شد
گروه استان ها- صادقی کوغری ، کرمان - رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهربابک گفت: با حمایت مدیرمجتمع مس شهربابک، مرکز آموزش جوارکارگاهی مجتمع مس شهربابک اولین مرکز جوارکارگاهی کشور است که به عنوان یک مرکز الگوی کشوری برای اولین بار در کشور به شکل هیات امنایی اداره خواهد شد.به گزارش اقتصادسرآمد، مهندس محلاتی افزود: مرکز جوار کارگاهی مجتمع مس شهربابک در ابتدای سال ۱۴۰۲ بعنوان اولین مرکز جوار کارگاهی کشور در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهربابک با استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی و حمایت و تجهیز مجتمع مس شهربابک با طرح ادغام صنعت و مهارت با هدف ارتقاء مهارت و حرفه آموزی جوانان جویای کار شهرستان و اختصاص چارت سازمانی تاسیس و راه اندازی شد و در فاز اول، مجتمع مس شهربابک اقدام به تجهیز و تکمیل کارگاههای موجود و تجهیز کارگاههای جدید کرد.وی ادامه داد: در این راستا کارگاه جوشکاری به شکل کامل با خرید دو دستگاه تراش و ترانس های جوش برق گاز آرگون و co2 با اعتباری در حدود ۷ میلیارد تومان و کارگاه plc با خرید دو دستگاه plc300 و دو دستگاه plc200 به مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون تومان و کارگاه الکترونیک بااعتبار ۳ میلیارد تومان، کارگاه رباتیک با اعتبار ۲ میلیارد تومان، کارگاه صنعت ساختمان (آرماتور بند، قالب بند، بتن ریز و....) با اعتبار پانصد میلیون تومان تجهیز و احداث کارگاههای کاربردی جدید نیز در دستور کار مرکز جوار کارگاهی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای قرار گرفت.رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهربابک گفت: تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان در خصوص تعمیرات و تجهیزات برای کارگاه های این مرکز توسط مجتمع مس شهربابک هزینه شده است که علاقمندان به رشته های مختلف مانند جوشکاری، مکانیک، برق خودرو، صنعت ساختمان، ساخت ابزار آلات موسیقی، پمپ های صنعتی، برق و ابزار دقیق و مکاترونیک، برق صنعتی و ساختمان میتوانند آموزش های لازم را در این مرکز طی کنند.محلاتی ضمن تقدیر از حمایت های مسئولین ارشد شهرستان بویژه نماینده محترم مردم شریف شهربابک در مجلس، فرماندار و مجتمع مس شهربابک بیان داشت: در پی بازدید معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از مرکز آموزش فنی و حرفه ای و مرکز جوارکارگاهی مجتمع مس بعنوان مرکز الگوی کشوری، این مرکز بعنوان اولین مرکز هیئت امنایی کشور معرفی شد که امیدواریم بعد از انجام مراحل اداری برکات این مرکز در زمینه مهارت آموزی نصیب مردم نجیب شهربابک شود.گفتنی است این مرکز طرح آموزشی ریما (رشد ،یادگیری،مهارت و اشتغال) در حرفه های مورد نیاز واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان را در دستور کار دارد که قطعا گام بزرگی در رفع نیازهای مهارتی و وابستگی اشتغال به شرکتهای صنعتی شهرستان خواهد بود.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



