استقرار تجهیزات بندری با سرمایهگذاری ۱۰ میلیون دلاری در بندر شهید رجایی
معاون بندری و اقتصادی ادارهکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بهرهبرداری از تجهیزات عملیاتی تخیلیه و بارگیری کانتینری در بندرشهید رجایی با سرمایهگذاری افزون بر ۱۰ میلیون دلار در ترمینال کالای خطرناک بندر شهید رجایی آغاز شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، روحالله شاعلیا در آیین آغاز بهرهبرداری از این تجهیزات بندری در بندرشهید رجایی افزود: در مرحله نخست ۱۰ دستگاه کشنده بندری مدل ۲۰۲۴، ۲ دستگاه ریچ استاکر و ۲ دستگاه ساید لیفت، خریداری و در پایانه کانیتنری کالای خطرک بندر شهید رجایی مستقر شده است.به گفته وی؛ با واردات این تعداد تجهیزات بندری برای بیش از ۱۰۰ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.
معاون بندری و اقتصادی ادارهکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، افزایش کارکرد و بازده عملیاتی بندری در حوزه کانتینری و بهرهبرداری از تجهیزات پیشرفته بندری را از مزیتهای بهرهبرداری از این دستگاهها عنوان کرد.
شاعلیا اضافه کرد: در راستای توسعه اقتصاد دریامحور و حمایت از کسب و کارهای بندری تا چند ماه آینده نیز ۱۰ دستگاه کشنده بندری مدل ۲۰۲۵ و ۲ دستگاه ترانستینر مدل ۲۰۲۵ به ظرفیت تجهیزات موجود اضافه خواهد شد.
ترمینال لجستیک ۲۷ هکتاری بندر شهید رجایی و تنها ترمینال تخصصی کالای خطرناک بندر شهید رجایی هفته دولت سال ۱۳۹۵ با سرمایهگذاری ۷۲۰ میلیارد ریالی به منظور ارائه خدمات واردات، صادرات و ترانزیت افتتاح شده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، روحالله شاعلیا در آیین آغاز بهرهبرداری از این تجهیزات بندری در بندرشهید رجایی افزود: در مرحله نخست ۱۰ دستگاه کشنده بندری مدل ۲۰۲۴، ۲ دستگاه ریچ استاکر و ۲ دستگاه ساید لیفت، خریداری و در پایانه کانیتنری کالای خطرک بندر شهید رجایی مستقر شده است.به گفته وی؛ با واردات این تعداد تجهیزات بندری برای بیش از ۱۰۰ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.
معاون بندری و اقتصادی ادارهکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، افزایش کارکرد و بازده عملیاتی بندری در حوزه کانتینری و بهرهبرداری از تجهیزات پیشرفته بندری را از مزیتهای بهرهبرداری از این دستگاهها عنوان کرد.
شاعلیا اضافه کرد: در راستای توسعه اقتصاد دریامحور و حمایت از کسب و کارهای بندری تا چند ماه آینده نیز ۱۰ دستگاه کشنده بندری مدل ۲۰۲۵ و ۲ دستگاه ترانستینر مدل ۲۰۲۵ به ظرفیت تجهیزات موجود اضافه خواهد شد.
ترمینال لجستیک ۲۷ هکتاری بندر شهید رجایی و تنها ترمینال تخصصی کالای خطرناک بندر شهید رجایی هفته دولت سال ۱۳۹۵ با سرمایهگذاری ۷۲۰ میلیارد ریالی به منظور ارائه خدمات واردات، صادرات و ترانزیت افتتاح شده است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
مجوز طرحهای معطلمانده دریایی در معرض ابطال
-
توسعه روابط با کشورهای عضو اوراسیا از برنامههای مهم منطقه آزاد چابهار
-
ارتزاق یکسوم مردم بوشهر از فعالیتهای بندری و دریایی
-
بنادر خوزستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است
-
استقرار تجهیزات بندری با سرمایهگذاری ۱۰ میلیون دلاری در بندر شهید رجایی
-
تقویت همکاریهای اقتصادی قشم با کشورهای عضو CIS
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



