دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با مدیرکل سازمان بازرسی کرمانشاه
گروه استان ها- کرمانشاه - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به همراه چند تن از مدیران این شرکت با حضور در دفتر مدیرکل سازمان بازرسی استان کرمانشاه با وی دیدار نمود.
به گزارش اقتصادسرآمد، علیرضاپوری به همراه چند تن از مدیران شرکت با حضور در سازمان بازرسی استان با دکتر حسین مرادی مدیرکل این سازمان دیدار کرد.
در این دیدار مهندس علیرضاپوری ضمن تشکر از دکتر مرادی و همکاران ایشان در اداره کل بازرسی استان اظهار داشت: امیدواریم با نظارت و راهنمایی سازنده به همکاران در راستای پیشبرد اهداف و هماهنگی بیشتر دستگاه نظارتی استان با دستگاه های خدمات رسان از جمله توزیع برق استان کرمانشاه بتوانیم در راستای اجرای قوانین و مقرارت گام برداریم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در ادامه به ارائه اقدامات و فعالیتهای شرکت در سال ۱۴۰۳ اشاره داشت و به بیان برنامه های شرکت برای گذر از پیک بار تابستان سال جاری در بخش های مختلف از جمله؛ صنایع، کشاورزی، اداری، تجاری و خانگی پرداخت و بر لزوم همکاری کلیه دستگاههای دولتی و سایر بخشها بر اجرای دستورالعمل های صادره از سوی وزارت نیرو برای گذر از پیک تابستان ۱۴۰۴ تاکید نمودند.
دکتر مرادی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از نیروهای تلاشگر صنعت برق بر لزوم فرهنگسازی و آموزش مدیریت مصرف انرژی در بین کودکان و نوجوانان تاکید داشت و گفت: تاثیر آموزش درست در مدارس و اماکن آموزشی برای مدیریت مصرف برق و رعایت اصل صرفه جویی خصوصا دستگاه های اجرایی و بیان راهکار های لازم ضروری می باشد.
به گزارش اقتصادسرآمد، علیرضاپوری به همراه چند تن از مدیران شرکت با حضور در سازمان بازرسی استان با دکتر حسین مرادی مدیرکل این سازمان دیدار کرد.
در این دیدار مهندس علیرضاپوری ضمن تشکر از دکتر مرادی و همکاران ایشان در اداره کل بازرسی استان اظهار داشت: امیدواریم با نظارت و راهنمایی سازنده به همکاران در راستای پیشبرد اهداف و هماهنگی بیشتر دستگاه نظارتی استان با دستگاه های خدمات رسان از جمله توزیع برق استان کرمانشاه بتوانیم در راستای اجرای قوانین و مقرارت گام برداریم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در ادامه به ارائه اقدامات و فعالیتهای شرکت در سال ۱۴۰۳ اشاره داشت و به بیان برنامه های شرکت برای گذر از پیک بار تابستان سال جاری در بخش های مختلف از جمله؛ صنایع، کشاورزی، اداری، تجاری و خانگی پرداخت و بر لزوم همکاری کلیه دستگاههای دولتی و سایر بخشها بر اجرای دستورالعمل های صادره از سوی وزارت نیرو برای گذر از پیک تابستان ۱۴۰۴ تاکید نمودند.
دکتر مرادی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از نیروهای تلاشگر صنعت برق بر لزوم فرهنگسازی و آموزش مدیریت مصرف انرژی در بین کودکان و نوجوانان تاکید داشت و گفت: تاثیر آموزش درست در مدارس و اماکن آموزشی برای مدیریت مصرف برق و رعایت اصل صرفه جویی خصوصا دستگاه های اجرایی و بیان راهکار های لازم ضروری می باشد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
مدیریت شهری گلستان ، پیشرو در توسعه شهری و رفاه عمومی شهروندان
-
تخلفات ساختمانی در مهستان کنترل شده، اما نیازمند اهتمام بیشتر هستیم
-
فرصت سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی در جهت توسعه ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی
-
تخصیص سه هزار میلیارد ریال برای اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
-
تحولات شهری هفشجان؛ از توسعه زیرساختها تا برنامههای فرهنگی
-
دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با مدیرکل سازمان بازرسی کرمانشاه
-
امکان سنجی مشارکت در طرح های سرمایه گذاری ساری، نزدیک تر از همیشه
-
سرمازدگی و توفان ۲۹ هزار میلیارد ریال به باغات یزد خسارت وارد کرد
اخبار روز
-
نجات 12 نفر گردشگر از غرق شدگی در آبهای خزر طی یک ماه گذشته
-
با حجم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان؛ هتل ساحلی 5 ستاره در بندر دیلم احداث می شود
-
امسال صورت می گیرد؛ عملیات تعویض و نوسازی خطوط لوله نفتی ابوذر در میدان نفتی ابوذر و جزیره خارگ
-
چرا تحریمهای بیسابقه آمریکا نتوانست صادرات نفت ایران را متوقف کند؟
-
ضرورت بازنگری در الگوی توسعه بنادر
-
کشتیهای ایرانی خزر در صف تعمیر!
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»



