شهردار منطقه ۹ شیرازاعلام کرد:
اختصاص بودجه ۶۶۰ میلیارد تومانی به عمران شهرداری منطقه ۹شیراز
گروه استان ها- غزاله توانایی ، شیراز:شهردار منطقه ۹ گفت: در راستای تسریع در زیرساخت های عمرانی و شهری ۶۶۰ میلیارد تومان به بودجه عمرانی منطقه ۹ اختصاص یافته که تاکنون ۹۷ درصد جذب شده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، عبدالصالح رستم زاده در جمع خبرنگاران در مورد فعالیتهای ۲ سال گذشته تا کنون در این منطقه اظهار داشت: ۳۹۰ هزار متر مربع عملیات روکش آسفالت با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان، عملیات اجرایی فاضلاب با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان روکش آسفالت معابر بلوار طلائیه مدافعان حرم، مناسب سازی ومعابر برای افراد پیاده و توان خواه در زمینی به وسعت ۴۲ هزار مترمربع از جمله فعالیت های ۲ سال گذشته تا کنون در این منطقه از شهرداری شیراز است.
وی خاطر نشان کرد: احداث بلوار شهید قاسمی، لوله گذاری بلوار خرمشهر، مهدی آباد، والفجر و شهید دست بالا با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان و نیز عملیات احداث ۲ سالن ورزشی در شهر ک سامان و امام حسین با پ ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی، و ۲ سالن ورزشی در شهرکهای سبحان ورضوان با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان از دیگر فعالیتهای منطقه ۹ است.
رستم زاده اضافه کرد: آغازعملیات احداث ۲۸ هکتاری پارک، افزایش ۱۰ هکتاری فضای سبز،
احداث ۳ مخزن جهت آبیاری فضای سبز با حجم ۴ هزارو ۵۰۰ متر مکعب و اعتبار ۸ میلیارد تومان، ۶ سرویس بهداشتی عمومی و نیز با هماهنگی سازمان آتش نشانی عملیات اجرایی۱ ایستگاه ایستگاه آتش نشانی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان از دیگر خدمات این منطقه به شهروندان است.
وی با اشاره به اینکه یکی از بالاترین نرخ بودجه محرومیت زدایی به منطقه ۹ اختصاص یافته است، افزود: بودجه اختصاصی در سال هزارو ۴۰۲ تا سال جاری از ۳۲ میلیارد تومان به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است و نیز آغاز عملیات اجرایی فرهنگسرا مادر و کودک با ۲ هزار مترمکعب مساحت و نیز این متطقه با ۱۳ هزار هکتار که از این میزان ۱۰ هزار هکتار حریم قانونی بیش از ۱۳ روستا دارای مجوز طرح هادی است که بستر را برای روند توسعه عمرانی بیش از گذشته فراهم می کند.
ناظر شورا در منطقه ۹ شهرداری شیراز در این نشست در مورد محرومیت زدایی در این منطقه گفت: توزیع نیم وعده غذا ، تامین مسکن و نیز توجه به زیرساختهای شهری و عمرانی به ویژه در مناطق محروم از جمله اهداف و رویکرد شورا و شهرداری است.
مریم حسینی بیان داشت: انشعاب وتعویض لوله های فرسوده گاز در منطقه ۹ به ویژه در گویم و توسعه فرهنگسراها و فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و اقتصادی از دیگر برنامه های در دست اجرا است.
وی اضافه کرد: با تعامل و همکاری شورا و شهرداری بزودی کلانشهر شیراز به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار شاهد تحولات چشمگیری در این شهر هستیم.
به گزارش اقتصادسرآمد، عبدالصالح رستم زاده در جمع خبرنگاران در مورد فعالیتهای ۲ سال گذشته تا کنون در این منطقه اظهار داشت: ۳۹۰ هزار متر مربع عملیات روکش آسفالت با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان، عملیات اجرایی فاضلاب با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان روکش آسفالت معابر بلوار طلائیه مدافعان حرم، مناسب سازی ومعابر برای افراد پیاده و توان خواه در زمینی به وسعت ۴۲ هزار مترمربع از جمله فعالیت های ۲ سال گذشته تا کنون در این منطقه از شهرداری شیراز است.
وی خاطر نشان کرد: احداث بلوار شهید قاسمی، لوله گذاری بلوار خرمشهر، مهدی آباد، والفجر و شهید دست بالا با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان و نیز عملیات احداث ۲ سالن ورزشی در شهر ک سامان و امام حسین با پ ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی، و ۲ سالن ورزشی در شهرکهای سبحان ورضوان با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان از دیگر فعالیتهای منطقه ۹ است.
رستم زاده اضافه کرد: آغازعملیات احداث ۲۸ هکتاری پارک، افزایش ۱۰ هکتاری فضای سبز،
احداث ۳ مخزن جهت آبیاری فضای سبز با حجم ۴ هزارو ۵۰۰ متر مکعب و اعتبار ۸ میلیارد تومان، ۶ سرویس بهداشتی عمومی و نیز با هماهنگی سازمان آتش نشانی عملیات اجرایی۱ ایستگاه ایستگاه آتش نشانی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان از دیگر خدمات این منطقه به شهروندان است.
وی با اشاره به اینکه یکی از بالاترین نرخ بودجه محرومیت زدایی به منطقه ۹ اختصاص یافته است، افزود: بودجه اختصاصی در سال هزارو ۴۰۲ تا سال جاری از ۳۲ میلیارد تومان به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است و نیز آغاز عملیات اجرایی فرهنگسرا مادر و کودک با ۲ هزار مترمکعب مساحت و نیز این متطقه با ۱۳ هزار هکتار که از این میزان ۱۰ هزار هکتار حریم قانونی بیش از ۱۳ روستا دارای مجوز طرح هادی است که بستر را برای روند توسعه عمرانی بیش از گذشته فراهم می کند.
ناظر شورا در منطقه ۹ شهرداری شیراز در این نشست در مورد محرومیت زدایی در این منطقه گفت: توزیع نیم وعده غذا ، تامین مسکن و نیز توجه به زیرساختهای شهری و عمرانی به ویژه در مناطق محروم از جمله اهداف و رویکرد شورا و شهرداری است.
مریم حسینی بیان داشت: انشعاب وتعویض لوله های فرسوده گاز در منطقه ۹ به ویژه در گویم و توسعه فرهنگسراها و فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و اقتصادی از دیگر برنامه های در دست اجرا است.
وی اضافه کرد: با تعامل و همکاری شورا و شهرداری بزودی کلانشهر شیراز به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار شاهد تحولات چشمگیری در این شهر هستیم.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
اختصاص بودجه ۶۶۰ میلیارد تومانی به عمران شهرداری منطقه ۹شیراز
-
رفع تصرفات و برخورد قاطع با زمین خواران در چابهار با جدیت دنبال میشود
-
ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت گاز مازندران با بهینهسازی انرژی و اهدای ویلچر به اقشار آسیبپذیر
-
تحول بزرگ در صنعت با اجرای پروژههای زیستمحیطی و افزایش سرمایهگذاری
-
دبی آب رودخانه بشار یاسوج ۷۰ درصد کاهش یافت
-
حضور اثرگذار پتروشیمی پردیس در بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت نفت و گاز خاورمیانه
-
استاندار هرمزگان خواستار تامین به موقع و مناسب منابع ارزی طرح بزرگ بازچرخانی فاضلاب بندرعباس شد
-
۱۰۵ طرح مخابراتی در یزد آماده بهرهبرداری است
اخبار روز
-
نجات 12 نفر گردشگر از غرق شدگی در آبهای خزر طی یک ماه گذشته
-
با حجم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان؛ هتل ساحلی 5 ستاره در بندر دیلم احداث می شود
-
امسال صورت می گیرد؛ عملیات تعویض و نوسازی خطوط لوله نفتی ابوذر در میدان نفتی ابوذر و جزیره خارگ
-
چرا تحریمهای بیسابقه آمریکا نتوانست صادرات نفت ایران را متوقف کند؟
-
ضرورت بازنگری در الگوی توسعه بنادر
-
کشتیهای ایرانی خزر در صف تعمیر!
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»



