رییس فراکسیون محیط زیست مجلس:
امیدوارم اقدام سازمان منطقه ویژه پارس موجب تحول زیست محیطی کشور شود
گروه استان ها- کرمپورنیا ، بوشهر- رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام بسیار مهمی در منطقه ویژه پارس شکل گرفته و می توانیم امیدوار باشیم این اقدام موجب تحولی بزرگ در راستای حفظ محیط زیست در کشور شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، سمیه رفیعی در حاشیه برگزاری دومین همایش معرفی پروژه های برتر محیط زیستی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، اظهار داشت: شاهد اتفاق خیلی مهم و مبنایی در سازمان منطقه ویژه پارس در حوزه محیط زیست و جهت دهی به فعالیت های صنایع مستقر در منطقه هستیم.
وی با بیان این که اثرات تجمیعی چنین رویدادهایی می تواند به نفع محیط زیست در کل کشور باشد، افزود: هر چقدر صنایع بتوانند در کاهش آلودگی های ناشی از فعالیت های خود سهیم و دخیل باشند به نفع محیط زیست و در راستای ایجاد توسعه پایدار خواهد بود.
رفیعی با بیان این که می توان امیدوار بود این اقدامات موجب تحول بزرگی در منطقه و سپس کل کشور شود، گفت: اگر چنین اقداماتی نیازمند قاعده گذاری، بودجه یا هر کمک دیگری توسط دولت و مجلس باشد، حتما کمک خواهیم کرد.
وی به فعالیت های فراکسیون محیط زیست مجلس در سال های گذشته اشاره کرد و افزود: این فراکسیون در سال های گذشته در راستای حمایت از فعالیت های محیط زیستی صنایع کمک ها و حمایت های زیادی صورت داده است.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به مرگ آبزیان در عسلویه ابراز داشت: در گذشته در عسلویه شاهد نگرانی مردم و فعالین محیط زیست از مرگ تعدادی از آبزیان بودیم که با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که مرگ و میر ماهی ها مرتبط با شایعه هایی که ترویج داده بودند، نبوده است.
وی با اشاره به نقش اطلاع رسانی و آگاهی بخشیِ رسانه ها و فعالین محیط زیست در وقایع مختلف تصریح کرد: نقش اطلاع رسانی و آگاه سازی نسبت به مردم را از وظایف خود می دانیم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس نیز گفت: در حال حاضر هیچ شرکتی در منطقه نداریم که طرح یا پروژه زیست محیطی نداشته باشد.
سخاوت اسدی با بیان این که رقابتی بین شرکت های مستقر در منطقه در حوزه فعالیت های زیست محیطی به راه افتاده است، ابراز داشت: خوشبختانه در ارتباط با پروژه ها و طرح های زیست محیطی همه شرکت ها به این باور رسیده اند که برای توسعه پایدار نیازمند به حفظ محیط زیست در همه ابعاد هستیم.
به گزارش اقتصادسرآمد، سمیه رفیعی در حاشیه برگزاری دومین همایش معرفی پروژه های برتر محیط زیستی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، اظهار داشت: شاهد اتفاق خیلی مهم و مبنایی در سازمان منطقه ویژه پارس در حوزه محیط زیست و جهت دهی به فعالیت های صنایع مستقر در منطقه هستیم.
وی با بیان این که اثرات تجمیعی چنین رویدادهایی می تواند به نفع محیط زیست در کل کشور باشد، افزود: هر چقدر صنایع بتوانند در کاهش آلودگی های ناشی از فعالیت های خود سهیم و دخیل باشند به نفع محیط زیست و در راستای ایجاد توسعه پایدار خواهد بود.
رفیعی با بیان این که می توان امیدوار بود این اقدامات موجب تحول بزرگی در منطقه و سپس کل کشور شود، گفت: اگر چنین اقداماتی نیازمند قاعده گذاری، بودجه یا هر کمک دیگری توسط دولت و مجلس باشد، حتما کمک خواهیم کرد.
وی به فعالیت های فراکسیون محیط زیست مجلس در سال های گذشته اشاره کرد و افزود: این فراکسیون در سال های گذشته در راستای حمایت از فعالیت های محیط زیستی صنایع کمک ها و حمایت های زیادی صورت داده است.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به مرگ آبزیان در عسلویه ابراز داشت: در گذشته در عسلویه شاهد نگرانی مردم و فعالین محیط زیست از مرگ تعدادی از آبزیان بودیم که با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که مرگ و میر ماهی ها مرتبط با شایعه هایی که ترویج داده بودند، نبوده است.
وی با اشاره به نقش اطلاع رسانی و آگاهی بخشیِ رسانه ها و فعالین محیط زیست در وقایع مختلف تصریح کرد: نقش اطلاع رسانی و آگاه سازی نسبت به مردم را از وظایف خود می دانیم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس نیز گفت: در حال حاضر هیچ شرکتی در منطقه نداریم که طرح یا پروژه زیست محیطی نداشته باشد.
سخاوت اسدی با بیان این که رقابتی بین شرکت های مستقر در منطقه در حوزه فعالیت های زیست محیطی به راه افتاده است، ابراز داشت: خوشبختانه در ارتباط با پروژه ها و طرح های زیست محیطی همه شرکت ها به این باور رسیده اند که برای توسعه پایدار نیازمند به حفظ محیط زیست در همه ابعاد هستیم.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
امیدوارم اقدام سازمان منطقه ویژه پارس موجب تحول زیست محیطی کشور شود
-
تأکید عبادی زاده بر توسعه خدمات اجتماعی در هرمزگان
-
کمبود زیرساختهای عمرانی و مشکلات ترافیکی از مهمترین چالشهای زاهدان است
-
فعالیت ۱۹۰۲ واحد با ریسک بالا در استان یزد
-
توزیع سوخت ماشین آلات کشاورزی در ارومیه نیازمند بازنگری است
-
راهکارهای استفاده از پساب فاضلاب شهرستان دلیجان بررسی شد
-
اولین جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری مشهد سال 1404 برگزار شد
-
اطلاعرسانی به موقع روابط عمومیها زمینهساز توسعه اقتصادی است
اخبار روز
-
نجات 12 نفر گردشگر از غرق شدگی در آبهای خزر طی یک ماه گذشته
-
با حجم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان؛ هتل ساحلی 5 ستاره در بندر دیلم احداث می شود
-
امسال صورت می گیرد؛ عملیات تعویض و نوسازی خطوط لوله نفتی ابوذر در میدان نفتی ابوذر و جزیره خارگ
-
چرا تحریمهای بیسابقه آمریکا نتوانست صادرات نفت ایران را متوقف کند؟
-
ضرورت بازنگری در الگوی توسعه بنادر
-
کشتیهای ایرانی خزر در صف تعمیر!
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»



