در راستای توزیع عادلانه امکانات و سرانهها توسط مدیریت شهری رباط کریم
کلنگزنی ۲۵۰ میلیارد تومان پروژه شاخص عمرانی رباط کریم
گروه استان ها – عبدالهی – بهارستان توجه به مناطق منفصل و کمتربرخوردار یکی از مولفههای اصلی مدیریت شهری رباطکریم طی ۱۹ ماه اخیر بوده است که تحقق اولینها و اجرا و بهرهبرداری از پروژههای مختلف عمرانی و زیربنایی پس از سالیان متمادی کمتوجهی در مدت اخیر خروجی تلاشهای شبانه روزی دکتر الهیاری شهردار و تیم اجرایی شهرداری رباطکریم در بخشهای مختلف بوده است.در همین زمینه شهردار رباطکریم درگفتگو با خبرنگار ما گفت: به همت شورا و شهرداری رباطکریم پنج پروژه شاخص شهری به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان کلنگزنی شد و همانطور که مدیریت شهری رباطکریم در سال گذشته ثابت کرد که به وعدههای خود صادق است، وعدهدادیم که تا ۶ ماه آینده این پروژهها به افتتاح برسند.
به گزارش اقتصادسرآمد، دکتر حمیدرضا الهیاری در ادامه افزود: نگاه مدیریت شهری در تعریف این پروژهها، توزیع عادلانه امکانات بوده که بخش اعظم این پروژهها در شهرک آبشناسان و شهرک اشکانیه بود و در شهرک آبشناسان مجموعه ورزشی روباز به متراژ ۱۲۰۰ مترمربع، مجموعه ورزشی چندمنظوره به متراژ ۲ هزار مترمربع در قلب این شهرک و همچنین اتصال خیابان دانشگاه به عنوان یکی از مطالبات دیرینه در راستای تسهیل در روند عبور و مرور و توجه به مقوله پدافند غیرعامل تعریف و اجرایی شد.
بنا به گفته مدیریت شهری رباط کریم،شهرک اشکانیه در سالهای گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته بود و پروژه بوستان این محله یکی از پارکهای فاخر در منطقه جنوب غرب استان تهران خواهد بود تا شهروندان محترم بتوانند از آن بهرهمند شوند،همچنین یکی از نقاط کمبود در کهنشهر رباطکریم، یک فرهنگسرای فاخر بود که به حمدالله این پروژه در یک موقعیت خوب به مساحت ۲ هزار مترمربع کلنگزنی شد که در آن یک سالن آمفیتئاتر دیده شده و برای تمامی خانههای فرهنگ و هنر شهر، محلی برای فعالیت و ارائه خواهد بود.
دکتر اللهیاری در بخش دیگری از مصاحبه خود به ساماندهی معابر و جداول مناطق مختلف رباط کریم که با جدیت ادامه دارد اشاره و بر عزم شهرداری برای ایجاد آراستگی شهری تاکید و افزود:ادامه روند اجرایی عملیات ساماندهی و بهبود وضعیت معابر در نواحی رباط کریم با اجرای اقدامات پیاده روسازی و جدولگذاری، با هدف ساماندهی معابر و نهرها و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیادهروها، عملیات اجرایی اصلاح و جدول گذاری خیابان شهید احمدزاده توسط واحد امانی در حال انجام است و این عملیات با هدف بهبود فضای شهری و کاهش مشکلات شهروندان توسط معاونت عمرانی در حال انجام می باشد.
لازم به ذکر است معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری تهران نیز با حضور در مراسم کلنگ زنی پروژه های مناطق منفصله شهری رباطکریم از شهردار و شورای رباط کریم تقدیر به عمل آورده و توزیع عادلانه و توسعه متوازن شهری رباط کریم را ستود.
سید کمالالدین میرجعفریان اظهار داشت امیدواریم با همین رویکرد توسعه شهری که در رباط کریم شاهد هستیم، دیگر شهرهای کشورمان هم توسعه متوازن شهری را پیش رو داشته باشند چرا که این گونه طرح ها و پروژه ها مایه خیر و برکت برای شهروندان است.
معاون استاندار تهران، ضمن تبریک به شهردار و مدیریت شهری، در رویکرد توسعه متوازن شهری، تصریح کرد: امیدوارم با همین رویکردی که در توزیع عادلانه خدمات در سطح شهرستان رباط کریم داریم، شاهد این باشیم تا در شهرهای کشور دیگر شهروند درجه یک و دو نداشته باشیم.
به گزارش اقتصادسرآمد، دکتر حمیدرضا الهیاری در ادامه افزود: نگاه مدیریت شهری در تعریف این پروژهها، توزیع عادلانه امکانات بوده که بخش اعظم این پروژهها در شهرک آبشناسان و شهرک اشکانیه بود و در شهرک آبشناسان مجموعه ورزشی روباز به متراژ ۱۲۰۰ مترمربع، مجموعه ورزشی چندمنظوره به متراژ ۲ هزار مترمربع در قلب این شهرک و همچنین اتصال خیابان دانشگاه به عنوان یکی از مطالبات دیرینه در راستای تسهیل در روند عبور و مرور و توجه به مقوله پدافند غیرعامل تعریف و اجرایی شد.
بنا به گفته مدیریت شهری رباط کریم،شهرک اشکانیه در سالهای گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته بود و پروژه بوستان این محله یکی از پارکهای فاخر در منطقه جنوب غرب استان تهران خواهد بود تا شهروندان محترم بتوانند از آن بهرهمند شوند،همچنین یکی از نقاط کمبود در کهنشهر رباطکریم، یک فرهنگسرای فاخر بود که به حمدالله این پروژه در یک موقعیت خوب به مساحت ۲ هزار مترمربع کلنگزنی شد که در آن یک سالن آمفیتئاتر دیده شده و برای تمامی خانههای فرهنگ و هنر شهر، محلی برای فعالیت و ارائه خواهد بود.
دکتر اللهیاری در بخش دیگری از مصاحبه خود به ساماندهی معابر و جداول مناطق مختلف رباط کریم که با جدیت ادامه دارد اشاره و بر عزم شهرداری برای ایجاد آراستگی شهری تاکید و افزود:ادامه روند اجرایی عملیات ساماندهی و بهبود وضعیت معابر در نواحی رباط کریم با اجرای اقدامات پیاده روسازی و جدولگذاری، با هدف ساماندهی معابر و نهرها و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیادهروها، عملیات اجرایی اصلاح و جدول گذاری خیابان شهید احمدزاده توسط واحد امانی در حال انجام است و این عملیات با هدف بهبود فضای شهری و کاهش مشکلات شهروندان توسط معاونت عمرانی در حال انجام می باشد.
لازم به ذکر است معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری تهران نیز با حضور در مراسم کلنگ زنی پروژه های مناطق منفصله شهری رباطکریم از شهردار و شورای رباط کریم تقدیر به عمل آورده و توزیع عادلانه و توسعه متوازن شهری رباط کریم را ستود.
سید کمالالدین میرجعفریان اظهار داشت امیدواریم با همین رویکرد توسعه شهری که در رباط کریم شاهد هستیم، دیگر شهرهای کشورمان هم توسعه متوازن شهری را پیش رو داشته باشند چرا که این گونه طرح ها و پروژه ها مایه خیر و برکت برای شهروندان است.
معاون استاندار تهران، ضمن تبریک به شهردار و مدیریت شهری، در رویکرد توسعه متوازن شهری، تصریح کرد: امیدوارم با همین رویکردی که در توزیع عادلانه خدمات در سطح شهرستان رباط کریم داریم، شاهد این باشیم تا در شهرهای کشور دیگر شهروند درجه یک و دو نداشته باشیم.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
کلنگزنی ۲۵۰ میلیارد تومان پروژه شاخص عمرانی رباط کریم
-
صدور ۱۹ مجوز احداث تأسیسات زیربنایی در حریم راهها
-
اعطای۱۲۰۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مهارت آموختگان فنی و حرفه ای مازندران
-
واحد بگینگ پردیس هوشمندتر شد
-
مختل کنندگان فعالیت کامیون داران تحت پیگرد قرار گرفتند
-
صدور ۶۰ هزار پروانه ساختمانی نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان
-
دعوت از اهالی رسانه برای خلق آثار فاخر در جشنواره ابوذر با محوریت شهدا
-
«غضنفری» رئیس اداره ارتباطات و امور بینالملل شورای اسلامی شهر اصفهان شد
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



