مدیر مخابرات استان:
تا پایان سال ۱۰۰ هزار مشترک در کرمانشاه به شبکه فیبرنوری متصل میشوند
گروه استان ها- کرمانشاه - مدیر شرکت مخابرات استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۰ هزار مشترک در سطح استان به شبکه فیبرنوری متصل شدهاند، گفت: تا پایان سال این ظرفیت را برای حدود ۱۰۰ هزار مشترک فراهم خواهیم کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، حمیدرضا امیری، در تشریح آخرین وضعیت طرح توسعه شبکه فیبر نوری در استان، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران از حدود ۱۰ سال پیش اجرای طرح شبکه فیبر نوری خانگی را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: طرح توسعه شبکه فیبر نوری تاکنون در بیش از ۱۰ شهرستان استان اجرایی شده و حدود ۱۰ هزار مشترک نیز به این شبکه متصل شدهاند. مدیر شرکت مخابرات استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق هدفگذاری انجام شده، تا پایان امسال حدود ۱۰۰ هزار مشترک به شبکه فیبرنوری متصل میشوند. وی تاکید کرد: در حال حاضر در بحث اجرای شبکه فیبرنوری تمرکز اصلی روی کلانشهر کرمانشاه است که حدود نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده است.
امیری اضافه کرد: تاکنون تمام ارگانها، سازمانها، بانکها و ادارات استان کرمانشاه به شبکه فیبر نوری متصل شدهاند و کار اتصال شعب اخذ رای نیز در دست اقدام است. وی در ادامه با اشاره به خدمات رسانی مخابرات کرمانشاه به زائرین اربعین حسینی، اظهارکرد: در این راستا در مرز خسروی هفت سایت «بی.تی.اس» پرتال را نصب کردهایم و مسیر تردد زوار و پنج مسیر ورودی به استان را تحت پوشش قرار دادهایم.
مدیر شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: به تمام ارگانهایی که در مرز قرار دارند، فیبر نوری رایگان دادهایم و تیمهای فنی خود را نیز در مرز خسروی مستقر کردهایم. وی در خصوص مشکلات آنتن دهی و اینترنت در مسیر تردد زوار نیز گفت: در بحث پوشش جادهای گپ بالای ۲۰۰ متر نداریم و اگر وجود داشته باشد، ارگان بالادستی که ناظر ماست، تذکر میدهد.
امیری خاطرنشان کرد: کرمانشاه در حال حاضر از نظر کیفیت شبکه ارتباطی رتبه یک تا پنجم کشوری را دارد و علیرغم سرقتهایی که در بحث تجهیزات مخابرات استان میشود، از نظر کیفیت وضعیت خوبی داریم.
به گزارش اقتصادسرآمد، حمیدرضا امیری، در تشریح آخرین وضعیت طرح توسعه شبکه فیبر نوری در استان، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران از حدود ۱۰ سال پیش اجرای طرح شبکه فیبر نوری خانگی را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: طرح توسعه شبکه فیبر نوری تاکنون در بیش از ۱۰ شهرستان استان اجرایی شده و حدود ۱۰ هزار مشترک نیز به این شبکه متصل شدهاند. مدیر شرکت مخابرات استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق هدفگذاری انجام شده، تا پایان امسال حدود ۱۰۰ هزار مشترک به شبکه فیبرنوری متصل میشوند. وی تاکید کرد: در حال حاضر در بحث اجرای شبکه فیبرنوری تمرکز اصلی روی کلانشهر کرمانشاه است که حدود نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده است.
امیری اضافه کرد: تاکنون تمام ارگانها، سازمانها، بانکها و ادارات استان کرمانشاه به شبکه فیبر نوری متصل شدهاند و کار اتصال شعب اخذ رای نیز در دست اقدام است. وی در ادامه با اشاره به خدمات رسانی مخابرات کرمانشاه به زائرین اربعین حسینی، اظهارکرد: در این راستا در مرز خسروی هفت سایت «بی.تی.اس» پرتال را نصب کردهایم و مسیر تردد زوار و پنج مسیر ورودی به استان را تحت پوشش قرار دادهایم.
مدیر شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: به تمام ارگانهایی که در مرز قرار دارند، فیبر نوری رایگان دادهایم و تیمهای فنی خود را نیز در مرز خسروی مستقر کردهایم. وی در خصوص مشکلات آنتن دهی و اینترنت در مسیر تردد زوار نیز گفت: در بحث پوشش جادهای گپ بالای ۲۰۰ متر نداریم و اگر وجود داشته باشد، ارگان بالادستی که ناظر ماست، تذکر میدهد.
امیری خاطرنشان کرد: کرمانشاه در حال حاضر از نظر کیفیت شبکه ارتباطی رتبه یک تا پنجم کشوری را دارد و علیرغم سرقتهایی که در بحث تجهیزات مخابرات استان میشود، از نظر کیفیت وضعیت خوبی داریم.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
طرح انتقال آب دریای عمان، ضامن توسعه پایدار شرق کشور است
-
صدور بیش از 3693 پروانه انجام کار در سهماهه نخست ۱۴۰۴
-
آموزش گامی برای بالا بردن مهارت و بهره وری
-
رانندگی بدون گواهینامه مانع پرداخت خسارت به اشخاص ثالث نمیشود
-
اصفهان، میزبان اولین نمایشگاه تخصصی معماری، مرمت و نما می شود
-
تا پایان سال ۱۰۰ هزار مشترک در کرمانشاه به شبکه فیبرنوری متصل میشوند
-
آغاز عملیات آمادهسازی نهالهای حرا با مشارکت مردمی و همراهی پتروشیمی پردیس
-
دیدار مسئولان ارشد شهرستان ایلام از موکب سیدالشهدا منابع طبیعی استان ایلام
-
تخصیص ۲۳۰۰ هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی برای توسعه انرژیهای تجدیدپذیر
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



