افزایش ۴۵ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در شرق هرمزگان
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: تخلیه و بارگیری انواع کالاهای نفتی و غیرنفتی در این بنادر، طی نیمه نخست امسال بیش از ۴۵ درصد لفزایش داشته است.
به گزارش قتصادسرآمد، هرمزگان، حمیدرضا محمدحسینی تختی اظهار کرد: در مدت زمان یادشده، ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۷۰۰ تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در این بنادر جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۵ درصد افزایش داشته است.
وی بیان کرد: از این میزان یک میلیون و ۹۹۱ هزار و ۱۰۳ تن کالای غیرنفتی بوده که این بخش از افزایش ۵۷ درصدی برخوردار بوده است.
مدیر بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان با بیان اینکه در بخش غیرنفتی نیز ۱۶۷ هزار و ۵۹۷ تن کالا تخلیه و بارگیری شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱۵ هزار شناور ورودی به بنادر تردد داشتهاند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.
محمدحسینی تختی با تاکید بر اهمیت بهرهوری و ارتقای کیفیت خدمات بندری، ادامه داد: در نیمه نخست سالجاری ۴۳ هزار و ۹۷۶ TEU کانتینر در این بنادر تخلیه و بارگیری شده است.
مجموعه مدیریت بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان شامل بنادر تجاری، مسافری و چند منظوره شهید باهنر، شهید حقانی، شهیده فاطمه نیک(هرمز)، بندر تیاب، بندر سیریک و بندر جاسک است.
به گزارش قتصادسرآمد، هرمزگان، حمیدرضا محمدحسینی تختی اظهار کرد: در مدت زمان یادشده، ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۷۰۰ تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در این بنادر جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۵ درصد افزایش داشته است.
وی بیان کرد: از این میزان یک میلیون و ۹۹۱ هزار و ۱۰۳ تن کالای غیرنفتی بوده که این بخش از افزایش ۵۷ درصدی برخوردار بوده است.
مدیر بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان با بیان اینکه در بخش غیرنفتی نیز ۱۶۷ هزار و ۵۹۷ تن کالا تخلیه و بارگیری شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱۵ هزار شناور ورودی به بنادر تردد داشتهاند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.
محمدحسینی تختی با تاکید بر اهمیت بهرهوری و ارتقای کیفیت خدمات بندری، ادامه داد: در نیمه نخست سالجاری ۴۳ هزار و ۹۷۶ TEU کانتینر در این بنادر تخلیه و بارگیری شده است.
مجموعه مدیریت بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان شامل بنادر تجاری، مسافری و چند منظوره شهید باهنر، شهید حقانی، شهیده فاطمه نیک(هرمز)، بندر تیاب، بندر سیریک و بندر جاسک است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
«رویای کروز» در سواحــل ایران!
-
آییننامه قانون اراضی مستحدث و ساحلی بارویکرد توسعه دریامحور اصلاح شود
-
جابه جایی دریایی در قشم از مرز ۷.۶ میلیون نفر سفر عبور کرد
-
بخشدار خارگ: خدمات سفرهای دریایی ارتقا یافت
-
افزایش ۴۵ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در شرق هرمزگان
-
معاون استاندارد کشور: زمان ترخیص کالا از بنادر کشور به ۶.۵ روز کاهش یافت
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



